Ik ben om 20.45u gaan kijken. Heerlijk reclame doorspoelen. Kom ik toch in de reclame uit... volgende keer maar om 20.50u kijken. Dan ski ik alle reclames
Ik was om 21:00 begonnen en kreeg nog net een staartje reclame. Als je eilanpraat daarna ook wil doorspoelen moet je nog later beginnen...
Kpn staat doorspoelen niet toe helaas. Ben wel blij dat Gwenda er uit is. Vond haar niet leuk om naar te kijken.
Het valt me op dat ik de mensen van kamp onbekend eigenlijk nog steeds niet bij naam ken. Ze lijken allemaal op elkaar en zijn nogal saai. Dat andere kamp zit veel meer leven in ofzo. Herkenbaar?
Mja, maar dat is ook omdat de andere kampen (of nu het andere kamp) veel meer tijd krijgt volgens mij... Er zat idd iemand in kamp onbekend dat ik dacht 'huh, zit jij er al vanaf het begin in?'
Ik vond het de saaiste en meest voorspelbare tot nu toe inderdaad. Wat kamp onbekend betreft, ik zou ook zeker de helft niet bij naam kunnen noemen. Maar zij zijn ook veel minder in de uitzendingen te zien geweest steeds.
Kamp bekend is natuurlijk ook gezegend met ruzies, afvallers en eilandraden. Onbekend zit hele dagen te zeiken over Gwenda en haar gouden munt. Ben benieuwd waar ze het nu over gaan hebben!
Ik had dat ineens met Sandra en Dominique: huh, dat zijn twee personen! Die lijken op elkaar zeg. (Nja, als ik ze nu dichterbij bekijk zie ik veel verschillen oa door de leeftijd. Maar ik zag ze de hele tijd als 1 persoon)
Ha, daar is ie *hoezo verslaafd* Ik vind het dus helemaal niet erg om al te weten wie er naar huis gaat, dan kan ik met nog evenveel plezier kijken. Wat zegt dat over mij? *krabt aan kin*
ik vind juist die laurie irritant die zie ik alleen maar zeuren en klagen en zelf doet ze ook niet veel
Ik heb de aflevering dat gwenda eruit is gegaan nog niet bekeken maar wat een stelletje gemeneriken zijn haar kampgenoten van het begin geweest. Gwenda is een persoon die gewend is leiding op een autoritaire wijze te geven. En ja, dat was soms meer dan irritant. Maar ik ben er van overtuigd dat met feedback zij zich anders had willen opstellen. En ze lijken wel steeds te vergeten dat ze mede door Gwenda haar leiding steeds zo ver zijn gekomen. Nee, die ene meid die steeds het gemeenst over Gwenda deed, die had er uit gebonjourd mogen worden. Echt wat een loeder. Dat heeft niets meet met tactisch spelen te maken maar alles met gewoon niet menselijk op elkaar reageren. En dat vanaf het begin.