ik vond het wat irritant om te kijken deze aflevering dat ze télkens weer gespreken bij de onbekenden lieten zien, waaruit ging blijken dat Gwenda het zó niet doorhad... gewoon zo triest. Dat had wat minder gemogen. Ik hoopte nog zó op een twist hierin.. maar helaas. Kamp onbekend is voor mij ook alleen gwenda, jan, laurie en die robin.. verder???? Van mij had Laurie er ook uitgemogen... en bij kamp bekend ben ik een beetje klaar met gregory.... ik hoop dat steven er niet weer intuint bij hem - en dat met de komst van nienke er misschien nog wat veranderd- maar daar twijfel ik aan. Maar wat mij betreft mag gregory er daar uit.
Eens. Vind het wel sneu voor Gwenda en Laurie echt een vervelend opstokend type. Hopelijk kunnen Jody, Steven en Nienke samen complotten maken... Vind Jody echt een leuke speler.
Eindelijk Gwenda eruit! vind het ook wel een beetje irritant worden dat ze het alleen maar over hebben dat Gwenda eruit moet en dat ze hopen dat ze het niet door heeft. de volgende die er van mij uit mag bij kamp onbekend is Laurie en bij kamp bekend is dat Gregory, ik had verwacht toen ER begon dat ik hem heel leuk zou vinden maar ik vind het echt een (sneaky) slang alhoewel is dat sneaky spelen ook wel weer een deel van het spel maar vind hem in ieder geval het minst leuk bij het bekende kamp.
Door het vertrek van Donny en Tony vind ik team Noord wel een sterker team geworden. Minder machogedrag waardoor er naar elkaar geluisterd wordt en tenminste wordt samengewerkt. Gwenda zal zichzelf ook wel voor haar hoofd hebben geslagen toen ze de beelden terug zag. Al vanaf het begin het plan om haar er uit te stemmen.
Ik vind dat altijd zo dom van mensen: dan zeggen ze dingen waarbij ik denk 'hallo, je wéét toch dat het op tv komt en dat degene over wie je zo lullig praat het ook kan zien?'.
Yes het is weer zover. Ehh vraagje, denk dat ik vorige afleveringen heb geslapen, maar wie is ozzy?? Ze hadden het net over hem maar kan mij hem nou niet echt herinneren
Ah Corry King Ik kreeg, nadat ze bij eilandpraat haar biechtmomenten lieten zien, bijna het idee dat ze expres verloren heeft...
Ja inderdaad. Of dat mensen heeeel hard gaan roepen “ik lig goed in de groep, ze gaan mij er niet uit stemmen, ik kan het met iedereen goed vinden”. En dat dan hele kamp op jou stemt. En ieder jaar gebeurt het weer. Ik denk dan hou toch je mond, je staat zo voor lul straks.
O nee niks negatiefs mee bedoeld hoor. Ik wist het van Loisa? ook niet. Juist geweldig dat ze schijt eraan hebben en uitkomen voor wie ze gewoon zijn. Dacht alleen dat ik gewoon wat nieuwtjes had gemist kwa info over de onbekende
Wát een saaie aflevering! Sowieso deze hele editie. Het doet me allemaal niet zoveel. Er is niemand voor wie ik 'ben'.
Daar ben ik het ook mee eens. Dit is echt de saaiste expeditie ooit. Vind de proeven ook tegenvallen. Voorgaande jaren snapte ik de proef pas als ik 10 minuten aan t kijken was, dit jaar snap ik het bij de uitleg al.