haha - dat vind ik geen nadeel hoor.. geef mij maar simpele proeven... back to basic - de evenwichtsproef, eetproef, diep in het water iets zwaars verplaatsen. Die paalhang proef + die met dat touw vind ik mooie fysieke proeven... ik vind er dit jaar wel een paar mooie personen in zitten - maar de focus op bekend/onbekend is groot en dan had je -tot nu toe- ook nog in onbekend alléén maar dat gezeur of gwenda en verder écht niets. Dus dat was ook niet boeiend. Duivelseiland vond ik wel leuk om te zien. Net zoals vorig jaar Niels en Kaj op hun eilandje. Alleen hadden die nog wat vaker een strijd- maar dat was natuurlijk ook een winnaarseiland.
Ik vind het juist weer na jaren een boeiend seizoen, alleen met de onbekende heb ik niks. Die mogen er van mij allemaal uit.
Haha heb me rot gelachen zag 'm al paar keer zo lopen en dacht huh?! Hebben jullie een favoriet? Elk jaar heb ik eigenlijk wel echt een favoriet. Dit jaar Stijntje Konijntje. Geen idee waarom
Van mijn kinderen moet Stijn ook winnen, die kennen ze, de rest niet. Dus ik doe voor de leve vrede met hun mee
Ik ken haar alleen van dat dans programma. Hoorde na aantal dans acts pas dat ze uit die walgelijke serie van rtl
Haha wilde het ook zeggen. Ik zou na 3min al verliezen gok ik. Ben een echte slaapkop. Maar dit gaat J verliezen na de verandering van de regels gok ik
respect hoor... voor het zólang wakker blijven... in het verleden deden ze dit nog weleens echt na het samensmeltingsdiner- met de hele groep. Ik zei nog, vond dat zulke geweldige proeven dan simpel - maar zooooo zwaar... na al dat eten en die drank!
Dennis Weening stopt ermee trouwens ,wie zou zijn opvolger worden denken jullie? Zag op ad.nl dat ze Kees vd Spek wel zien zitten. Ben het daar opzich wel mee eens. Maar dat is wel zo'n persoon die je óf mag, óf van walgt volgens mij
Viel jullie t kippenborstje van Gregory niet op? Jeetje wat is hij zichtbaar vermagerd. Gelukkig zit Steven er nog in. Baal heel erg dat Dennis er mee stopt.
Ik hoorde dat Art rooijackers ook in gesprek is met RTL. Kuifje op een onbewoond eiland? Ik weet het niet hoor... Ik heb me trouwens rot gelachen om Johnny K bij eilandpraat: “Hallo programmamakers, als ik hier in mijn eentje achterblijf op Duivelseiland dan gaat de hut in de fik. Jullie denken dat dat grappig is maar ik meen het: DE HUT GAAT IN DE FIK. En er wordt iemand van zijn bedje gelicht. Ik weet nog niet wie, maar iemand. Dit is de laatste waarschuwing” 12 uur later. “Oh wat is het heerlijk alleen”