Expeditie Robinson 2018!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, ik vind Dennis echt gruwelijk irritant, dus ik vind het wel prima. Moet zeggen dat ik ze na Evi en Ernst-Paul allemaal niet meer zo leuk vind/vond. :oops:

Toverbal vindt dit leuk.
  2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hahaha jij zegt precies wat ik dacht. Die Art ga ik ook niet heel super vinden denk ik. Hij doet 't leuk bij Holland - België maar dit is niks voor hem. Liever Tygo Gernandt. Die is zo gek als een draaideur

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Van mij mogen ze ook wel meteen een vervanger voor Nicolette zoeken :|

Roozjuh vindt dit leuk.
  4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik ben helemaal vóór Art... Ik vind Dennis een kwal en heb nooit begrepen dat ze notabene een opgever van expeditie robinson, presentator hebben gemaakt. Art is gewoon sympathiek en niet zo'n clown per definitie. Een veel waardiger opvolger van Ernst Paul vind ik.

En over gisteren: Eilandpraat was érg leuk met Johny. Erg jammer dat hij eruit is. Ik vond z'n zoon trouwens wel doen denken aan een jonge versie van Safety George :) .

Dat gregory zo afgevallen was, viel me ook op! Steven heeft dat (nog) veel minder! Blijf dat ook een érg leuke vent vinden. Ik hoop dat hij ver komt!

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik hoop echt zo erg dat Laurie er volgende week uitgaat..

Super jammer dat Dennis weg moet/gaat, van mij mag Kaj wel zijn plaatsje overnemen..

Steven moet echt winnen, vind hem zo hilarisch!

rocketscience vindt dit leuk.
  6. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.877
    4.133
    113
    Waarom vind je het niks voor Art? Ik denk dat hij het juist prima zou kunnen doen. Peking Express en Wie is de Mol? deed hij ook prima.
    Ik zou het wel leuk vinden als hij het zou doen, maar in combinatie met Nicolette weet ik het niet.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nou ja weenie eigenlijk haha

olleke vindt dit leuk.
  8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Met Nicolette vind ik 'm ook geen combi... hmmm dan nog even een goede vrouw bij verzinnen hihi... was Ernst Paul ook niet de presentator van Peking Express in het begin? oh.. even opgezocht.. ja dus...

9. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.877
    4.133
    113
    Art en Ernst hebben samengewerkt voor Expeditie Robinson en Peking Express. Vind het wel passend bij Art, van de andere kant is het misschien ook wel weer een beetje hetzelfde zeg maar. Maar ik denk dat hij het zeker goed kan.

Ysabella vindt dit leuk.
  10. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Nou, het is wel het seizoen van de "ik heb er geen zin meer in en ga naar huis"-mensen.... het opgevers-seizoen.

Indire en Ysabella vinden dit leuk.
  11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Wat een saaie aflevering zeg. 5 minuten proef en verder alleen maar geroddel..
    Het concept van winnaarseiland is me dit jaar ook niet duidelijk.

12. MariMari

MariMari Actief lid

8 jun 2018
    204
    331
    63
    Vrouw
    Thuis
    Hij wist dat ie weggestemd zou worden na die confrontatie en hoopte zo nog zieltjes te winnen denk ik.

En winnaarseiland is me ook nog onduidelijk, dacht dat die ook een proef zouden krijgen?!

13. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jody. Zn vrouw is 8 maanden zwanger en dan zit je daar op dat eiland..

Zonnestralen vindt dit leuk.
  14. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    ja! haha ik zei meteen tegen mijn man, dat mag jij niet hoor, haha als ik 8 maand zwanger ben nog even 3/4 weken naar het buitenland op een onbewoond eiland (plus de herstel tijd erna van weken weinig eten?! )

Straks is z'n kind gewoon al geboren :eek:

15. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Ja kan toch niet!!
    Ik zou mn man wat aandoen als hij dat ik zn hoofd zou halen

16. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik vond het ook heel raar! Dacht echt dat hij nu naar huis zou gaan. Maar misschien hebben ze wel afspraken waar wij niet van weten, dat als er iets is met zijn vrouw hij het wel te horen krijgt ofzo, kan er niet echt over oordelen.

Ik vond het wel sneu voor Ozzy. Ook wel vrij dom van hem eigenlijk, maar had wel met hem te doen toen ik hem ook zo zag bij eilandpraat.

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.950
    5.256
    113
    Home
    Wat is winnaarseiland dan ? Dominique moest weer terug zonder iets te doen tegen Robin?? Wat heb je er dan aan om te winnen tijdens een proef...

Had zo gehoopt dat die laurie eruit ging
    Vind haar saai arrogant en alleen maar bezig om mensen eruit te stemmen

18. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Ik ben bevallen met 8 maanden :|

honkeytonk vindt dit leuk.
  19. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Ja eens, we kunnen er niet echt over oordelen.. maar toch haha. Hij zit niet op een half uurtje rijden ofzo. Denk voordat hij terug is je 2 dagen verder bent.

Maar goed, je hebt wel gelijk, we mogen er eigenlijk niet over oordelen. Maar schrok er wel even van toen hij dat zei.

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  20. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    winnaarseiland snap ik ook nog niet echt.

En ozzy.. ik vind het ergens wel zielig. Volgens mij is hij kei verliefd op Laurie? (maar ik heb eilandpraat niet gezien, had hij er spijt van?)

Deel Deze Pagina