Zonet voor het eerst Robinson gekeken. Vorige uitzendingen allemaal niet gezien. Ik kijk omdat Nienke Plas mee doet, ik volg haar op youtube. Dus hoe het zit met eiland raad en al die proeven, ik heb nog geen idee. Ik stoorde mij voornamelijk aan die Aisha en Tony.
En geen lepel om te eten soundos noemde het ook bij Eilandpraat haha... oh voor wie vroeg of het leuk is : Ik vind het wel de moeite waard, leuke aanvulling! Vorig jaar lieten ze ook zien van wie ze een hoop leerde, hij stond bekend als: Jungle George . Erg leuk om te zien.
Eilandpraat was leuk met Kaj, Soundos en natuurlijk Carlos! Hopelijk blijft het zo leuk, maar zal ook gedeeltelijk afhangen van de gasten van die dag.
Ik irriteer me kapot aan die Aisha. Met haar 'op tv zag het er veel makkelijker uit'. En die nagels, daar ga je toch niet mee naar een eiland? Gwenda vind ik ook erg vol van haar zelf..
die Famke mag er van mij wel emteen uit.. bah wat een vreselijk mens.. die Aisha is irritant met haar lange nepnagels en haar rare praat... Vond het nu wel leuker dat alle 3 de eilanden nu eerst tegen elkaar koeten strijden, en de 2 verliezende kampen san gezamelijk moet strijden wie er naar de eilandraad moet.. Alleen.. 21 deelnemers.. is deze seizoen dan langer dan al die andere jaren? *hier met vl echt een fanaat.. hebben vanaf seizoen 1, toen van belgie wat is ovegewaaid naar NL, tot heden op de schijf staan dus erg leuk en nostalgie
Ik heb m vanavond ook gekeken, maar oh jongens. Koken naast de zee! En dan verbaasd zijn dat je pannen wegspoelen als het vloed wordt. En de halve pot met rijst in de pan gooien, want ja, je kookt nooit en moet nog even leren wat goede porties zijn Ik vind het allemaal een beetje puberaal overkomen, als ik eerlijk ben. Dat vreselijke half Engelse taaltje, rappers die amper Nederlands kunnen, ze voelen zich allemaal stoer en machtig en Laurie had een tindermatch met Tony Jr. En niet te vergeten: Laurie gaat voor zichzelf, is zorgzaam voor anderen, kan sociaal zijn, kan gemeen zijn, maar staat toch op nummer 1. Oké dan... Ik hoop dat die zichzelf nog gaat tegenkomen haha. Gwenda vind ik wel een stoer wijf, maar die moet het niet naar haar bol laten stijgen. En boer Jan vind ik echt heerlijk! Met z'n platte accent en droge opmerkingen
Spoiler: 1e exit De deelnemer die het eerst het eiland moet verlaten, heeft al eerder mee gedaan aan een spelletjesshow. Ik heb net Robinson confessions gekeken van Kaj Gorgels met Tony junior. Hij gaf een tip over de deelnemer die er als eerste uit gaat. Zet hem in een spoiler voor wie wil
Ik zit ook weer wekelijks voor de buis Irritant tot nu toe; Die twee die na één dag al weg wilden, en dat de anderen vonden dat Donny ze moest oppeppen. Ik had juist gezegd: prima, wegwezen dan. Pfff, dat gezeur Ook irritant: Kamp Noord, Kamp Zuid en Kamp onbekend.?! Was vorig jaar ook zo steeds de nadruk; jullie zijn géén BN'ers. Vreselijk vind ik dat, alsof ze daarom minder zijn.? Het viel me bij de proef ook wel op dat er nu meteen al veel vijandigheid is tussen de teams.. benieuwd hoe dat verder gaat..