Irritatie: die boer. Dat petje dat op een Kwik Kwek en Kwam manier op z'n hoofd zit, shirt raar achter z'n nek, doen alsof hij alle planten kent maar 7 van de 10 planten die ze daar hebben, niet eens in Nederland voor komen. En dan nog te zwijgen over de quiters. Tony die bij de proef opgeeft als kapitein zijnde, aisha die zich de koningin voelt maar na 24u al naar huis wil, en die andere pannekoek met z'n grote mond maar eigenlijk gewoon naar huis naar z'n mama wil. Tja.. Ik had trouwens verwacht dat ik mij gigantisch aan die donny zou irriteren maar dat valt me nog reuze mee
Nou idd...flinke vijandigheid. Maar wel een mooie proef! In principe zijn de onbekenden vaak fysiek ook sterker. Van de ene kant snap ik dat Tony zei de krachten te sparen, maar halloooo..dat is geen vechtersmentaliteit!! De rappers mogen naar huis van mij. Zeiken om die vuursteen (is stom ja, maar oke. Shit happens) en dat je de kokosnoten al beu bent op dag 2. Doeiiiii! Stijn mag voorlopig blijven. Harde werker met de proef! Loiza ook en nog een aantal. En die ladder is gewoon geniaal bedacht
Corry King!!!! Goed bezig En ja, heel vreemd dat die vuursteen wegzwemt als ze keuken bij de kustlijn maken en alles laten slingeren.. niet over nagedacht.
En maar blijven zeiken en zeuren. Verschrikkelijk! Ga dan op een andere manier vuur maken denk ik dan. Maar ze gooien gelijk al de handdoek in de ring..
Precies ....daarom mogen ze gelijk weg van mij. Er zijn nog andere manieren om vuur proberen te maken. En dat is misschien niet makkelijk, maar DOE IETS!
Niks meer aan toe te voegen Haha. Ik had zelf gewoon zin om mee te gaan doen met die proef. Je gaat toch niet opgeven.. Mag die laurie ook een enkeltje terug naar huis.
Ik weet nog niet wat ik van dit seizoen moet vinden. normaal heb ik altijd wel een paar favorieten, maar ik heb nu vooral veel anti favorieten. Die klagende rappers, die opgevers, de aanvoerster van de onbekenden, die vlogster. En dat dat ene team al opgaf voordat de strijd was beslist, dat is volgens mij in alle seizoenen ER nog nooit voorgekomen.
Het was ook de eerste opdracht! ‘Energie sparen’ terwijl ze hardstikke veel te eten hebben en nog fit zijn. Jammer dat ze Toine eruit hebben gestemd. De klagers zijn idd vervelend. Toch kan ik me ook wel een beetje inleven. Waarschijnlijk zijn ze nog volop aan het afkicken van de moderne wereld en zo’n vuursteen is super belangrijk. Ik ben benieuwd of ze zich erover heen kunnen zetten. En of ze een nieuwe vuursteen krijgen.
https://amayzine.com/nl/2018/kikis-expeditie-robinson-brabbels-week-1/ Die klagers .. o ik kan daar heel slecht tegen. Vuursteen op en kop gegooid kan je krijgen en hard ook, mieter op met je gezanik ..... O sorry typte ik dat hardop.. Braboneger en Corry die samen even een ladder maken.. dat ze er geen eigen huis en tuin muziekje onder zetten.. helemaal top ! Opgeven in een proef. Zwak gewoon heerlijk erg zwak.
Ik mag hopen van niet. Als je gemotiveerd bent om mee te doen aan een survival programma - dan probeer je op een andere manier vuur te maken... Met glas (iemands bril?) -voor mij part door stokjes houd langs elkaar te wrijven. Dat is keihard werken en érg moeilijk - maar als je gemotiveerd bent, probeer je zelfs dát... Maar nee - ze besloten maar níks te doen???? oef... Ik vond Jody Bernal al een leuke kerel- maar nu nog meer. Wat hij doet zou je van iedereen eigenlijk verwachten...
Ik vond jody altijd al een flapdrol. Weet nog niet wat ik nu van hem vind. Hij was in ieder geval de enige die wat deed
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen krijgen. Ik vond hem iig echt een verademing naast die klagende rappers