Expeditie Robinson 2018!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Pff, zit ik net lekker te kijken, hebben we (wéér, al voor ds 3e keer deze week) stroomstoring.

imp vindt dit leuk.
  2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Irritatie: die boer. Dat petje dat op een Kwik Kwek en Kwam manier op z'n hoofd zit, shirt raar achter z'n nek, doen alsof hij alle planten kent maar 7 van de 10 planten die ze daar hebben, niet eens in Nederland voor komen.

En dan nog te zwijgen over de quiters. Tony die bij de proef opgeeft als kapitein zijnde, aisha die zich de koningin voelt maar na 24u al naar huis wil, en die andere pannekoek met z'n grote mond maar eigenlijk gewoon naar huis naar z'n mama wil. Tja..

Ik had trouwens verwacht dat ik mij gigantisch aan die donny zou irriteren maar dat valt me nog reuze mee

3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.877
    4.133
    113
    Nou idd...flinke vijandigheid.
    Maar wel een mooie proef!
    In principe zijn de onbekenden vaak fysiek ook sterker. Van de ene kant snap ik dat Tony zei de krachten te sparen, maar halloooo..dat is geen vechtersmentaliteit!!

De rappers mogen naar huis van mij. Zeiken om die vuursteen (is stom ja, maar oke. Shit happens) en dat je de kokosnoten al beu bent op dag 2. Doeiiiii!
    Stijn mag voorlopig blijven. Harde werker met de proef! Loiza ook en nog een aantal.

En die ladder is gewoon geniaal bedacht

dreumesje vindt dit leuk.
  4. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    ik zeg...een lintje voor corry:roflmao:

HooyoShimbir, Zara75, Robijn89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.884
    8.517
    113
    Vrouw
    Corry King!!!! Goed bezig ;)

En ja, heel vreemd dat die vuursteen wegzwemt als ze keuken bij de kustlijn maken en alles laten slingeren.. niet over nagedacht.

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Nee dat meen je niet, das kut..
    (ff plat gezegd haha)

Linda86 vindt dit leuk.
  7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    En maar blijven zeiken en zeuren. Verschrikkelijk! Ga dan op een andere manier vuur maken denk ik dan. Maar ze gooien gelijk al de handdoek in de ring..

8. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.877
    4.133
    113
    Precies ....daarom mogen ze gelijk weg van mij. Er zijn nog andere manieren om vuur proberen te maken. En dat is misschien niet makkelijk, maar DOE IETS!

dreumesje vindt dit leuk.
  9. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Niks meer aan toe te voegen Haha.
    Ik had zelf gewoon zin om mee te gaan doen met die proef. Je gaat toch niet opgeven..

Mag die laurie ook een enkeltje terug naar huis.

olleke en Roozjuh vinden dit leuk.
  10. louan

louan Niet meer actief

1 aflevering is gewoon veel te kort. Ben veel te nieuwsgierig haha

11. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Haha echt he. Weer een week wachten :(

louan vindt dit leuk.
  12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik moet zo lachen om die braboneger, wat een ontzettend leuke, positieve vent! Die komt er wel!

Troe, DastyQueen, Robijn89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.892
    7.957
    113
    Ik weet nog niet wat ik van dit seizoen moet vinden. normaal heb ik altijd wel een paar favorieten, maar ik heb nu vooral veel anti favorieten. Die klagende rappers, die opgevers, de aanvoerster van de onbekenden, die vlogster.

En dat dat ene team al opgaf voordat de strijd was beslist, dat is volgens mij in alle seizoenen ER nog nooit voorgekomen.

HooyoShimbir vindt dit leuk.
  14. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Het was ook de eerste opdracht! ‘Energie sparen’ terwijl ze hardstikke veel te eten hebben en nog fit zijn. Jammer dat ze Toine eruit hebben gestemd.

De klagers zijn idd vervelend. Toch kan ik me ook wel een beetje inleven. Waarschijnlijk zijn ze nog volop aan het afkicken van de moderne wereld en zo’n vuursteen is super belangrijk. Ik ben benieuwd of ze zich erover heen kunnen zetten. En of ze een nieuwe vuursteen krijgen.

15. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    https://amayzine.com/nl/2018/kikis-expeditie-robinson-brabbels-week-1/

Die klagers .. o ik kan daar heel slecht tegen. Vuursteen op en kop gegooid kan je krijgen en hard ook, mieter op met je gezanik
    ..... O sorry typte ik dat hardop..

Braboneger en Corry die samen even een ladder maken.. dat ze er geen eigen huis en tuin muziekje onder zetten.. helemaal top !

Opgeven in een proef. Zwak gewoon heerlijk erg zwak.

Louise11110 vindt dit leuk.
  16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik mag hopen van niet. Als je gemotiveerd bent om mee te doen aan een survival programma - dan probeer je op een andere manier vuur te maken... Met glas (iemands bril?) -voor mij part door stokjes houd langs elkaar te wrijven. Dat is keihard werken en érg moeilijk - maar als je gemotiveerd bent, probeer je zelfs dát... Maar nee - ze besloten maar níks te doen???? oef... Ik vond Jody Bernal al een leuke kerel- maar nu nog meer. Wat hij doet zou je van iedereen eigenlijk verwachten...

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    famofthree vindt dit leuk.
  18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik vond jody altijd al een flapdrol. Weet nog niet wat ik nu van hem vind. Hij was in ieder geval de enige die wat deed

19. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.785
    3.911
    113
    Ik denk dat Jody de meevaller van dit jaar gaat worden. Dat had ik bij Dave en Brandsteder ook.

DastyQueen vindt dit leuk.
  20. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.892
    7.957
    113
    Daar zou je wel eens gelijk in kunnen krijgen. Ik vond hem iig echt een verademing naast die klagende rappers

Troe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina