Ik had hem ook niet weggestemd. Ze hadden hem nu nog goed kunnen gebruiken. Niet goed over nagedacht.
Nee, niet terecht en ook niet slim. Ze kijken naar wie de minste klik in de groep heeft, terwijl ze juist moeten kijken naar wie ze nog kunnen gebruiken bij een proef.
Ik had nooit gedacht dat ik het nog eens zou zeggen, maar ik vind Jody en Corry de leukste deelnemers
Joepie, vanavond weer een aflevering . Ik ken dus gwenda van werk en ben benieuwd hoe zij zich gaat profileren. Tot nu toe ken ok haar niet anders dan dat ze op tv is. En corry vind ik helemaal geweldig!!!!
Hebben jullie dat filmpje van Famke ook gezien over die ratten? OH wat vies en eng! En ik vind haar echt dapper hoor.
Haha ik ken de straattaal dus ook uit mijn jeugd als Amsterdammer. Nu ik volwassen ben krijg ik er kippenvel van, heb nog medelijden met mijn ouders dat ik vroeger ook stoer dacht te zijn als ik zo praatte
Haha, mijn broertje praatte (praat soms nog een beetje) ook zo. Fawaka, waar zijn je pata's. Brrrr...
En dan even over het spel: helemaal mee eens. Snap de keuze echt niet. Vond 'm ook niet irritant ofzo, dan snap ik het nog. Maar goed, als er zo unaniem gestemd werd, dan is er misschien ook wel eea 'achter de schermen' gebeurd?
Toch vraag ik me af of het echt zo overleven is als wij zien op de camera? Ik zie bijv nooit mensen smeren met zonnebrand. Ik denk dat er echt nog wel ergens extra baggage mee is maar dat wij dat niet zien omdat het dan minder heftig overkomt.
Ja, er is een hoop dat wij niet zien, dat weet ik zeker! Geen idee hoe/wat precies, maar toch. Ik ben wel benieuwd. Wie weet word ik ooit beroemd en doe ik mee met ER (want bij de onbekenden kan ik nooit meedoen, veel te goed )
Ja ze moeten verplicht insmeren! Volgensmij is dat vorig jaar op eilandpraat gezegd. Verder krijgen ze echt niks extra's qua eten...tools enzo. Ze hebben weleens geprobeerd proviand van de crew te stelen. Ze hadden toen snickers ofzo. Maar als je nu dus dat filmpje kijkt wat online staat van Famke over die ratten.. Nou petje af!
Bij eilandpraat laten ze echt veel achter de schermen zien, wel leuk om te zien. Ze krijgen wel een bepaalde hoeveelheid water bijvoorbeeld.
Nee en je hoorde inderdaad ook weleens dat mensen vishaakjes etc hebben proberen mee te smokkelen en dat ze meerdere keren (voor de reis/tijdens de reis naar het eiland) gecontroleerd worden hierop. Kamers omgedraaid en koffers nagekeken etc. Soms lukt het nog wel iets (iemand vertelde eens over vishaken) , maar anderen dingen werden ook gevonden... het schijnt niet zo gemakkelijk te zijn.