Expeditie Robinson 2021♡

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 27 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Lijdt hij niet aan beginnend dementie oid? Hij is zo verstrooid op bepaalde momenten. Ik ken hem niet, schijnt een zanger te zijn dus, of is hij altijd een beetje apart geweest?
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  2. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik kreeg ook de indruk dat hij niet helemaal helder was op sommige momenten maar weet dan weer niet of dat zo geknipt en geplakt is of dat het komt doordat hij hartstikke doof is. Daarom vroeg ik me ook oprecht af, waarom hebben ze deze man mee laten doen? Ik weet het antwoord wel maar vind dat eigenlijk heel zielig.
     
    Roozjuh en Linnidee vinden dit leuk.
  3. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.478
    3.155
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    om die reden denk ik dat Sieneke meer kans maakt om te blijven dan John - die is veel liever... Dus die kan je er wel even bij houden - en ze komt toch niet over als een gevaar.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  4. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Eens met al het bovenstaande commentaar haha. John is echt irritant, echt medelijden met Eva. Ik vond Sieneke altijd een onwijze tuthola maar mijn beeld van haar is echt helemaal veranderd, zij is echt lief. Rob hield zich inderdaad goed tegenover John. Verder begrijp ik nog geen hout van dit concept, lijkt wel onmogelijk om eruit te gaan :roflmao:
     
    Ysabella, hummeltje5 en Athina vinden dit leuk.
  5. A je to

    A je to Bekend lid

    7 feb 2016
    901
    1.223
    93
    John vindt deze media-aandacht geweldig en RTL wil graag iemand die een beetje reuring brengt, is goed voor de kijkcijfers. Win-win dus ;)
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  6. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.534
    13.114
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik ken hem ook niet, maar kreeg de indruk dat die verstrooidheid deels door z’n doofheid, deels door z’n karakter en deels door de voor hem nieuwe omgeving komt.
    Zoals die keer dat ie naar z’n nieuwe team moest en ze niet zag staan: dat paadje waar ie in moest was eigenlijk niet eens een paadje, waarschijnlijk dacht hij gewoon het hoofdpad te moeten volgen en/of zat te dagdromen dat ie dat “paadje” niet eens zag. Tel daarbij op dat ie doof is en hij hoorde Kaj dus ook niet roepen dat ie hun kant op moest komen.
    Kwam idd. een beetje verstrooid over maar is volgens mij dus gewoon een combinatie van factoren.
     
    Roozjuh vindt dit leuk.
  7. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.388
    4.780
    113
    Vrouw
    Haha ik ben het helemaal met jullie eens. Ik volg er helemaal niks van. Ook elke x geen idee welke groep nou wie is.

    John, bah wat een sukkel. Ben blij dat ze hem eruit hebben gestemd IPV Rob.
     
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.478
    3.155
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb ook wel wat moeite om de teams uit elkaar te houden, maar ik vind het wel leuk dat ze écht aan elkaar gewaagd zijn :) . Op zich 2 leuke teams dit keer! Niet één waarbij je zegt; ohhhh maar goed dat je dáár niet bij zit! Alleen balen dat dat ene team geen vis gevangen krijgt en de andere blijkbaar wel.
    Eva vind ik verder nog steeds geweldig. Maar ik hoop écht dat ze zich kan gaan laten zien in een team met proeven.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  9. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.593
    3.836
    113
    Ja Eva is echt top!
    En Stefano, ik hoop oprecht dat hij nog lang kan blijven. En misschien komt hij beter tot zijn recht nu hij individueel moet gaan strijden, alhoewel fysiek misschien niet tot de allersterksten behoort.
     
    Athina en hummeltje5 vinden dit leuk.
  10. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.746
    4.708
    113
    Vrouw
    Ik vind Eva een topper, hoe ze van elke minuut geniet!

    Stefano's valkuil dat hij vooral met zichzelf bezig is, is op tweede kans eiland juist een pluspunt. Ik denk dat hij daar meer tot zijn recht gaat komen.

    Ik denk dat de afvaller op tweede kans eiland vanaf nu naar afvallerseiland gaat en dat daar dmv een proef wordt bepaald wie er naar huis moet. Neem tenminste aan dat er ooit iemand naar huis gaat :roflmao:
     
    Nellie4 en Ysabella vinden dit leuk.
  11. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.329
    2.040
    113
    Eva is echt een bikkel. Ik vind het eigenlijk wel sneu voor haar dat ze met die John opgescheept zit :oops:
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  12. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.534
    13.114
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik dacht trouwens dat “tweede kans eiland” een keuze was voor degene die weggestemd werd? En dat als diegene niet zou willen, hij of zij naar huis zou gaan?
    Maar de laatste keer met Stefano werd het gebracht alsof hij geen keus had?
     
  13. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.388
    4.780
    113
    Vrouw
    Volgens mij was het wel een keus hoor. Ik dacht het ook eerst, maar ze stelde het toch meer als vraag dacht ik ;)
     
  14. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.746
    4.708
    113
    Vrouw
    Ze vroegen eerst of hij nog door zou willen toch?
     
    Athina vindt dit leuk.
  15. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.593
    3.836
    113
    Dat is neem ik aan gewoon montagewerk;)
     
  16. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.534
    13.114
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat kan ik me niet meer herinneren maar zou kunnen. Maar dan nog kwam Stefano z'n reactie over alsof ie eigenlijk liever nee had gezegd als ie wist dat dit kon (kortom: dat ie dus ja zei omdat ie geen keus had).
    Zo kwam het op mij over althans.

    Montagewerk speelt zeker mee ja. Maar zo kwam het op mij over in ieder geval..
     
  17. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.478
    3.155
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    klopt :) dat peilde ze eerst... en toen hij ja zei kwamen ze met 2e kans eiland :) . Ik vond 'm wel enthousiast reageren daarop - maar stefano heeft natuurlijk een aparte manier van praten...
     
  18. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.746
    4.708
    113
    Vrouw
    Ja ik had ook totaal niet het idee dat hij niet wilde.
    En neem aan dat ze hem niet dwingen. Als hij naar huis had gewild, kunnen ze hem niet tegen houden lijkt mij.
     
  19. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.603
    7.244
    113
    En zijn gezichtsuitdrukkingen zijn totaal niet te peilen :D
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  20. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.746
    4.708
    113
    Vrouw
    Rob en John samen op afvallerseiland, dat wordt gezellig :roflmao:
    Als Rob slim is daagt hij John uit, dat ze er iig niet met zijn tweetjes komen te zitten.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina