Expeditie Robinson 2021♡

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 27 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Idd en er gaat nu iig iemand naar huis maandag. Denk overigens ook dat Rob dan beste kans heeft.
     
  2. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    haha inderdaad... denk ook niet dat hij een vrouw gaat uitdagen eigenlijk.... en hoewel john die puzzel gewonnen had, komt hij verder niet sterk over...

    Ik ben overigens wel blij dat Sieneke er nog is- maar eigenlijk had ik als meiden gekozen voor Wietze of JayJay - als je het dan hebt over concurrentie... Dit zou misschien 'minder' opvallen... nou.. niet hoor...ze hadden gewoon voor die klapper moeten zorgen en één van de sterke mannen er uit moeten stemmen..
     
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Het lijkt wel Utopia 2.0 :rolleyes:
     
  4. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.599
    3.846
    113
    Ik zie net weer dat stukje met die slang voorbij komen op IG. Ik ben benieuwd hoe het gelopen zou zijn als Sterrin op dit eiland zat:p
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  5. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    Ja idd Haha.

    Zij denken allemaal aan eten, ik denk alleen maar: als er een zit, zijn er vast meer… ik zou niet meer slapen snachts denk ik.
     
    Ysabella, Robijn89, hummeltje5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. trulyhappy

    trulyhappy Bekend lid

    1 jun 2013
    530
    300
    63
    Om de een of andere reden vind ik het voorlopig nog niet zo'n leuk seizoen... Misschien dat het komt, omdat er zo veel eilanden en zoveel kansen zijn, ik weet het niet zo goed....
     
    Nellie4 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.550
    13.128
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Die “logica” ontging mij ook compleet!
    Houdt de groep zich niet aan het pact, oké, kan. Maar stem er dan verdorie een stérke tegenspeler uit!
    Al snap ik het voor het groepsgevoel ook wel weer dat ze Rob asap. weg wilden hebben, maar toch… niet echt een sterke tegenspeler als je het mij vraagt, dus beter pas over een paar rondes die eruit spelen.

    Ik vrees wel voor Rob als hij John als tegenspeler kiest hoor. John zal geheid weer gaan ouwehoeren tijdens de proef en Rob mentaal onderuit willen maaien. Ik hoop wel dat Rob daartegen bestand is, want ook al zie ik m graag vertrekken, ik zie John nóg veel liever gister dan vandaag vertrekken!
     
    Athina vindt dit leuk.
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Neeeeee, Eva er uit :cry:
     
  9. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik vind het zo jammer, kan die kop van Rob gewoon ff niet meer zien hoor.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.046
    3.509
    113
    Vrouw
    Man, wat een soft gedoe zeg...
    Eten delen, stem mij er maar uit want het was mijn fout, etc. Mag van mij wel wat harder gespeeld worden.
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  11. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Vind het ook wel jammer - anderzijds vond ik haar vandaag ook niet op haar best met de beelden die ze lieten zien... En ergens gun ik het Rob ook wel... maar hij had gewoon John moeten kiezen pffff... die treitert 'm ook al de hele tijd.. En nu gokte hij er op met John op één eiland achter te blijven? Ik had echt gedacht van; heel simpel, strijden tegen john, dan komen we elkaar daarna in elk geval niet meer tegen!

    Over het eten delen; tja - ik vond het wel oke - ze kregen best wat. En er is gewoon écht weinig. Ik kan me maar één eerder seizoen herinneren dat ze het zo slecht hadden qua eten. De proeven zijn wel gewoon pittig en mooi in elkaar gezet weer.
     
    Nellie4 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.550
    13.128
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    O sh*t, ik was me er ff niet bewust van dat het zondag is en er net een uitzending is geweest.
    Nu heb ik al een spoiler gelezen :|

    Wel balen zeg! Ik ben wel benieuwd naar de reden van Rob waarom ie John niet uitgedaagd heeft, maar dat zal ik dan nog wel zien als ik terugkijk ;)
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Oh sorry!! :eek::o:
     
  14. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Ik vind Rob echt nog irritanter dan John. Hij neemt alles zo persoonlijk op, pfff.
    Jammer dat Eva weg is, ze heeft afvallerseiland opgebouwd en nu mag de rest daar lekker van profiteren.

    Dat eten delen vond ik juist tof. Het is niet dat ze de helft gaven, gewoon wat dingetjes uit die kist. Honger hebben is echt rot, en dat je dan nog kan denken aan de rest die ook nog honger heeft ipv alleen aan jezelf vind ik mooi.
     
    Mammavantwee, Lm2, Nellie4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Hier ben ik het helemaal mee eens. Zo laf van Rob dat hij voor Eva koos. En dan ook echt 20 keer juichen na zijn overwinning. 1/2 keer snap ik best hoor, dat de ontlading eruit komt. Maar hij zag toch ook wel dat Eva echt heel erg teleurgesteld was. Dan hou je je toch even in verder? Ik hoop echt heel erg dat hij er volgende week uit gaat, kan hem echt niet uitstaan. Dan liever John inderdaad (al is die ook wel erg apart).
     
  16. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Sterrin wil graag een slang zien.. Helaas is die al opgegeten :roflmao:
     
    Lm2, hummeltje5, Nellie4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik vind Rob ook echt niet leuk!
    Vond het ook heel irritant dat hij zo achterlijk aan het juichen was terwijl je duidelijk zag dat Eva wel kon huilen..
     
  18. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja ik snap het ergens wel.. hij is continue de verliezer en john heeft 'm nog extra tot pispaaltje gekozen... Dat die ontlading er dan extra uitkomt... Alles wat hij doet wordt continue afgekeurd of uitgelachen. Ook door Eva tot 2x toe. Dus tja.. hoe lullig ook voor eva - ergens begrijp ik het ook wel.
     
    Mammavantwee en Nellie4 vinden dit leuk.
  19. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.550
    13.128
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Niet nodig hoor: was m'n eigen onoplettendheid waardoor het kwam.
     
  20. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.550
    13.128
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat eten delen had ik juist ook gedaan, dus vond dat juist tof dat dat team hetzelfde idee had :thumup:
    Maar dat geouwehoer, eerst met Stefano "het was mijn fout" en toen met die boerin die hetzelfde zei... ja dat soort uitspraken hoeft wat mij betreft ook niet nee. Zeker niet omdat het beide keren nergens op sloeg.
     
    Athina en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina