Kan ik inderdaad ook niet zo goed tegen. Kop op, schouders eronder en niet mokken maar doorpakken. Zo kan je alles en iedereen wel verantwoordelijk houden. Maar ik vermoed dat honger een beetje gekke dingen met hun hoofd doet.
Ik snap nog steeds het systeem niet eigenlijk dus het is voor mij steeds weer een verrassing waar ik naar ga kijken
Ik vond het juist helemáál niet laf, maar een hele dappere keuze zelfs. De meest voor de hand liggende keuze was namelijk John geweest, omdat John Rob al had lopen sarren. En juist daarom vind ik het dapper van Rob dat hij nu met iemand die hem liep te treiteren op een eiland zit. Want zeg nou zelf: de meeste mensen zitten liever met iemand op een eiland die z'n handen uit de mouwen steekt én meestal gewoon aardig is, dan met iemand die het tegenovergestelde daarvan is, toch? Dat 20x juichen heb ik niks van gezien. Of bedoel je die ene juich, die ze 2x geschoten vanuit een andere hoek, herhaalden?
Ik vond Eva helemaal niet sympathiek overkomen eigenlijk.. dus stiekem vind ik het niet zo erg dat ze eruit is. En dat Rob heeft gewonnen is leuk voor hem want hij is altijd het pispaaltje en wordt regelmatig echt wel onderschat. Ik had liever gezien dat John eruit ging want die man is echt zo vermoeiend...
Nee hoor, dat bedoelde ik niet. Als Eva "Tering k*t k*t" roept en duidelijk verdrietig/teleurgesteld is dat ze naar huis moet, gaat hij nog even met z'n armen omhoog staan om "yes" te roepen. En nadat hij haar geknuffeld had, riep hij weer yes. Later nog een keer toen hij op de grond zat. Ik vond het weinig sympathiek overkomen.
Ik snap je maar ik denk dat dat gewoon een overmanning van emotie is wat je op zo een moment niet in de hand hebt
Haha dat denk ik ook hoor. Maar hij werkt me gewoon op de zenuwen, dus alle irritante dingen, lijken dan nóg erger. Ook al dat je jezelf aanspreekt met je eigen achternaam, zo van: "goed gedaan, Geus". Alles bij elkaar maakt (voor mij) gewoon dat hij de gunfactor niet heeft.
haha dat zeiden man en ik ook tegen elkaar, over jezelf praten in de derde persoon enkelvoud… facepalm.
Hmm dat is mij dan echt niet opgevallen kennelijk. Blijkbaar vond ik het niet echt vreemd gedrag, anders had ik het zéker wel onthouden
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar ergens beseffen ze, denk ik, ook wel dat er een afvallerseiland is en dat die sterke dan terug kan komen. Zo gaat het immers al jaren. Dan kan je die sterke beter meteen na de samensmelting wegstemmen dan is ie tenminste echt weg Verder vind ik t nog matig. Al die verschillende eilanden en de vraag van de dag: wie is het irritantst: mannetje Geus ik kan niks maar wil mezelf zo graag bewijzen, of John ik laat de vrouwtjes lekker voor me werken... allebei zo overtuigd van zichzelf.. mogen ze allebei met de eerstvolgende boot vertrekken
Zondag alle tassen pakken.. herverdeling denk ik. Ik hoop dat ze dan ook tweede kans eiland er bij maken en daar dan twee groepen van maken. Moet nu steeds zo omschakelen wie er op welk eiland zit.
ik ben heel benieuwd. Vond het gisteren écht niet leuk... zo'n hekel aan dat vasthouden aan je eigen teampje en zelfs dán.... had dan Sieneke weggestuurd, hoeveel ze ook overwint voor zichzelf , ik vond haar gisteren érg zwak overkomen. Stefano had gewoon moeten blijven. Nu bleek het een bij voorbaat verloren race. Erg jammer. Zeker omdat Sterrin er nu bij kwam. Ik hoop dat ze dus inderdaad alles eens flink gaan opschudden.
Nou inderdaad. Als het zo blijft, weten we nu eigenlijk al dat Sterrin de volgende is die naar afvallerseiland mag. Niet echt leuk zo. Ik baal ook gewoon heel erg dat Stefano weg is gestemd, terwijl eigenlijk niemand dat wilde.
Ja als er niks veranderd wordt is Sterrin sowieso de volgende. Ik bedoel als Stafano zelfs al niet de kans krijgt om te blijven, dan heeft zij nog veel minder kans denk ik.