Expeditie Robinson 2021♡

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 27 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik vind het heel rommelig met 4 verschillende eilanden en 2 uitzenddagen

trulyhappy vindt dit leuk.
  2. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Kan ik inderdaad ook niet zo goed tegen. Kop op, schouders eronder en niet mokken maar doorpakken. Zo kan je alles en iedereen wel verantwoordelijk houden. Maar ik vermoed dat honger een beetje gekke dingen met hun hoofd doet.

Robijn89, hummeltje5 en Athina vinden dit leuk.
  3. rocketscience

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik snap nog steeds het systeem niet eigenlijk dus het is voor mij steeds weer een verrassing waar ik naar ga kijken :p

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik vond het juist helemáál niet laf, maar een hele dappere keuze zelfs.
    De meest voor de hand liggende keuze was namelijk John geweest, omdat John Rob al had lopen sarren.
    En juist daarom vind ik het dapper van Rob dat hij nu met iemand die hem liep te treiteren op een eiland zit.
    Want zeg nou zelf: de meeste mensen zitten liever met iemand op een eiland die z'n handen uit de mouwen steekt én meestal gewoon aardig is, dan met iemand die het tegenovergestelde daarvan is, toch?

Dat 20x juichen heb ik niks van gezien.
    Of bedoel je die ene juich, die ze 2x geschoten vanuit een andere hoek, herhaalden?

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.470
    113
    Vrouw
    Ik vond Eva helemaal niet sympathiek overkomen eigenlijk.. dus stiekem vind ik het niet zo erg dat ze eruit is. En dat Rob heeft gewonnen is leuk voor hem want hij is altijd het pispaaltje en wordt regelmatig echt wel onderschat. Ik had liever gezien dat John eruit ging want die man is echt zo vermoeiend...

Mammavantwee en Athina vinden dit leuk.
  6. Linda86

Linda86 VIP lid

Nee hoor, dat bedoelde ik niet. Als Eva "Tering k*t k*t" roept en duidelijk verdrietig/teleurgesteld is dat ze naar huis moet, gaat hij nog even met z'n armen omhoog staan om "yes" te roepen. En nadat hij haar geknuffeld had, riep hij weer yes. Later nog een keer toen hij op de grond zat. Ik vond het weinig sympathiek overkomen.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik snap je maar ik denk dat dat gewoon een overmanning van emotie is wat je op zo een moment niet in de hand hebt

Linda86 vindt dit leuk.
  8. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha dat denk ik ook hoor. Maar hij werkt me gewoon op de zenuwen, dus alle irritante dingen, lijken dan nóg erger. Ook al dat je jezelf aanspreekt met je eigen achternaam, zo van: "goed gedaan, Geus". Alles bij elkaar maakt (voor mij) gewoon dat hij de gunfactor niet heeft.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Daar sluit ik me volledig bij aan haha...........

Linda86 vindt dit leuk.
  10. rocketscience

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    haha dat zeiden man en ik ook tegen elkaar, over jezelf praten in de derde persoon enkelvoud… facepalm.

Lm2 en Linda86 vinden dit leuk.
  11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hmm dat is mij dan echt niet opgevallen kennelijk.
    Blijkbaar vond ik het niet echt vreemd gedrag, anders had ik het zéker wel onthouden :p

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Dat was ook mijn eerste gedachte, maar ergens beseffen ze, denk ik, ook wel dat er een afvallerseiland is en dat die sterke dan terug kan komen. Zo gaat het immers al jaren. Dan kan je die sterke beter meteen na de samensmelting wegstemmen dan is ie tenminste echt weg ;)

Verder vind ik t nog matig. Al die verschillende eilanden en de vraag van de dag: wie is het irritantst: mannetje Geus ik kan niks maar wil mezelf zo graag bewijzen, of John ik laat de vrouwtjes lekker voor me werken... allebei zo overtuigd van zichzelf.. mogen ze allebei met de eerstvolgende boot vertrekken :|

Athina vindt dit leuk.
  13. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Dat is al zum kotsen. Maar dan óok nog een z’n achternaam ipv voornaam. Ik noem m Rob Kneus :|

rocketscience vindt dit leuk.
  14. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Zondag alle tassen pakken.. herverdeling denk ik. Ik hoop dat ze dan ook tweede kans eiland er bij maken en daar dan twee groepen van maken. Moet nu steeds zo omschakelen wie er op welk eiland zit.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben heel benieuwd. Vond het gisteren écht niet leuk... zo'n hekel aan dat vasthouden aan je eigen teampje en zelfs dán.... had dan Sieneke weggestuurd, hoeveel ze ook overwint voor zichzelf , ik vond haar gisteren érg zwak overkomen. Stefano had gewoon moeten blijven. Nu bleek het een bij voorbaat verloren race. Erg jammer. Zeker omdat Sterrin er nu bij kwam.

Ik hoop dat ze dus inderdaad alles eens flink gaan opschudden.

Narcisje en Linda86 vinden dit leuk.
  16. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad, de "nieuwe" heeft zo geen schijn van kans.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  17. Linda86

Linda86 VIP lid

Nou inderdaad. Als het zo blijft, weten we nu eigenlijk al dat Sterrin de volgende is die naar afvallerseiland mag. Niet echt leuk zo. Ik baal ook gewoon heel erg dat Stefano weg is gestemd, terwijl eigenlijk niemand dat wilde.

18. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Ja als er niks veranderd wordt is Sterrin sowieso de volgende. Ik bedoel als Stafano zelfs al niet de kans krijgt om te blijven, dan heeft zij nog veel minder kans denk ik.

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zij heeft alleen meer kans omdat ze een vrouw is misschien..

20. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Ah ja zo misschien...omdat de vrouwen de meerderheid zijn.

Deel Deze Pagina