wow - toch wel weer spectaculair dat het zo gaat hoor.. ongelooflijk! En dan de afvaller- 10 kg afgevallen... wow... ter plekke.. zou me niet verbazen als thuis op de weegschaal bleek dat het nog een kilo meer was. maar inderdaad leuk - en bijzonder - dat het 3 tegen 3 wordt straks!
Hoorde ik nou in de aftiteling dat Robbert en Anouk zich aan elkaar voorstelden? Dus of zij winnen beide de eerste halve finale proef of zien elkaar bij de tweede kans.
https://www.destentor.nl/show/sandra-ysbrandy-bleef-ondanks-blessure-doorgaan-in-robinson-nooit-aan-opgeven-gedacht~adcc755e/
Terechte winnaar had zij geweest, IPV die achterbakse krullenbol hoop dat Britte de finale niet haalt.
Zij heeft dit toch niet alleen bedacht. Yuki zat toch ook in het complot. Ik heb altijd het idee dat vrouwen heel erg op dit soort dingen afgerekend worden en mannen helemaal niet.
Ik vind Britte dan wel leuk -ja zelfs nu nog - maar ik verwacht haar ook niet in de finale. Alle anderen zijn gewoon sterker. Dat voorstellen hoorde ik trouwens ook. Ik dacht nog van; hee, zou er nog een duo zijn wat elkaar nog niet ontmoet heeft in deze hectiek? zou kunnen... Ik hoorde niet wie het waren, maar Robert en Anouk... Anouk 2.0 en daarna afvallerseiland... zou best kunnen. Alleen over elkaar gehoord, maar elkaar nooit gezien
Was het hier iemand trouwens opgevallen dat ze bij de 3 hoek puzzel, het verkeerde shot hadden laten zien? Dat in het shot dat je zag, niet 3x 20 stond? Het was mij niet opgevallen en had het ook nergens gehoord.... hoorde het later bij eilandpraat... daar kwam die arm van Sandra ook nog ter sprake - maar blijkbaar is dat iets wat door diegene die er dus blijkbaar wél bij waren (en wij als kijker niet zien), gewoon werd geaccepteerd....
Dat van die puzzel heb ik op insta veel voorbij zien komen, had het zelf niet gezien. Was een edit foutje
Puzzel was mij ook niet opgevallen, maar ik had het wel gelezen. Had Robbert nu ook op Sandra gestemd? Want er waren 3 stemmen tegen haar, en Yuki had er 2 toch?
Yuki en Britte, blegh. Die kop van Yuki ook, zat er vreselijk van te genieten dat hij iedereen erbij genaaid had. Gelukkig zit Robbert er nog in. Jay en Do ook leuk maar hoop vooral dat Robbert wint, al acht ik de kans klein.
Met een gebroken onderbeen gewoon doorgegaan Wauw. Gewoon wauw. Verder hoop ik dat Robbert de expeditie wint of in ieder geval niet Britte of Yuki.
Jammer dat Sandra eruit ligt. Gewed op het verkeerde paard. Ik had gehoopt dat Britte eruit zou gaan. Nu maakt het me verder niet zo veel uit wie er wint, als Britte het maar niet is. En Yuki heb ik ook niet veel mee, maar hij heeft het spel goed gespeeld. En iedereen ging steeds met hem mee. Ook dat (zeker Britte) hadden ze anders kunnen doen. Dan was hij of weg of zijn immuniteit kwijt. Afwachten maar. Ik hoop dat Anouk of Jay Jay wint!
Hadden bijna exact mijn woorden kunnen zijn Ik heb alleen iets meer met Do dan met Jay Jay, dus die zou voor mij in die plaats komen. Maar eigenlijk zijn de meeste een beetje middenmoot voor mij. Anouk met stip op 1. Do, Yuki, Jay Jay en Robbert daarna. Ik denk in deze volgorde... Denk trouwens niet dat Do heel veel kans maakt. Maar wie weet verrast ze enorm Britte echt ver, vér onderaan.
Ik heb de uitzending waar Jasmine afviel niet gezien toevallig, maar wat heeft Britte geflikt dan toen? Ik vind haar ook niet leuk, vanaf het begin al niet. Ik had op Sandra gehoopt, maar helaas. Nu hoop ik...ah maakt niet uit als het Britte maar niet is.
Ze heeft toen tegen Jasmine gezegd dat Yuki nog een ring had en zij geen schijn van kans, dus dat iedereen maar op haar moest stemmen. En Jasmine geloofde daar in. En wie is er als eerste door naar de finale.. Ik vind Britte niet verkeerd, maar ik vind de acties die ze deed wel laag. Dat heb ik ook met Yuki. Ik snap ook niet waarom mensen veel meer een hekel hebben aan Britte dan aan Yuki, aangezien ze alles samen hebben geflikt. Ik vind Robbert heerlijk, dat hij ook gewoon tegen hen zegt dat ze knettergek zijn geworden
Ik vind Britte gewoon irritant blij de hele tijd. Oké nu klink ik als een zuurpruim Het spel heeft ze slim gespeeld.