Ik hoop dat JayJay, Do en Robert sowieso in de finale komen, die andere vind ik alle 3 niet leuk maar dan vind ik Yuki nog het minst erg.. Dus JayJay, Do, Robert en Yuki in de finale alsjeblieft
Baal zo van Britte. Heel jammer. Maar super tof dat Robbert er sowieso bij zit. Nu hoop ik nog op Jay jay en verder maakt het mij niet uit. Alhoewel, liefst Do of Anouk
Jammer dat Britte als 1ste door is zeg. Wel slim gespeeld met 0 stemmen in de laatste eilandraad. Ik ben ook heel blij voor Robbert, 1 proef winnen en dan gelijk deze haha. Heerlijk. Nu hoop ik op Jayjay en Anouk. Zou leuk zijn als Yuki na al dat liegen de finale niet haalt
Zo jammer van Britte.. Ik hoop zo dat Do en Jayjay doorgaan! Anouk ook prima, als het Yuki maar niet wordt
Anouk mag er nog steeds uit haha. Vind haar vreselijk, alles aan haar. Geen idee waar dit nou vandaan komt. Robbert heel gegund, en JayJay. Ik vind Do er ook slecht uitzien trouwens, echt 10 jaar ouder lijkt ze, en Yuki heeft een gek mondje gekregen door het enorme afvallen.
Ik heb dat ook met Anouk, kan er niks aan doen. Ik hoop dat jayjay in de finale komt, en als 4e Do of Yuki, dat maakt mij niet zoveel uit.
Haha grappig, ik vind Anouk dan weer een leuk mens. Ik heb niet echt voorkeur voor wie er nog meer doorgaat naar de finale. Jay jay vind ik erg leuk, Do heeft laten zien dat ze onwijs sterk, net zoals Anouk en Yuki heeft zich heel mooi terug gevochten in de expeditie en daarna het spel heel goed gespeeld.
Ik vind deze proef echt een proef voor Anouk, ik denk dat zij deze wint. Maar ik hoop op JayJay als laatste finalist .
En de reactie van Do en Robbert kon je al wel zien dat het niet Jay Jay werd. Nogal ingetogen blij... Wel leuk zoveel vrouwen!