Expeditie Robinson 2022

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 10 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.620
    7.272
    113
    Ilias heeft ook meegedaan aan de verraders, de Videoland versie. Daar kon ik ook erg om hem lachen
     
  2. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.695
    901
    113
    Er gaan geruchten dat Rose en die jongen waarvan ik zijn naam even niet meer weet, een intiem onderonsje hebben gehad. Zelf ontkennen ze uiteraard. Heeft op de Juicechannels op insta gestaan. Of het waar is??
     
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.755
    4.718
    113
    Vrouw
    Even gegoogeld. Met Thijs.
     
    Toverbal vindt dit leuk.
  4. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Ohjaaaaaaa!! Nondeju das waar ook! Inderdaad daar was ie al lekker bezig haha
     
  5. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Oh serieus?! Ja ik ben niet zo van die social media apps en vlogs en channels haha. Maar zou mij niks verbazen. 2 jonge knappe types, tja why not als ze beide willen toch haha
     
  6. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    746
    447
    63
    Vrouw
    Ik moet zoals altjjd weer even inkomen (zoveel mensen en teams om te onthouden) maar ga zeker kijken!
     
  7. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    746
    447
    63
    Vrouw
    Ja dat vond ik ook! Tenminste ik weet niet wie het is maar bij 1 vouw dacht ik echt je weer toch dat je ongeveer in je bikini/badpak leeft en ook sommige proeven gaat doen. Dan trek je toch wat fatsoenlijkers/stevigers aan ?! Of ze denkt heeel veel te gaan afvallen.
     
    Robijn89 vindt dit leuk.
  8. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    746
    447
    63
    Vrouw
    Nou leuk voor ze, hoop alleen voor ze dat er geen camera mee was.

    Ik heb eens gehoord dat er (bijna) nooit wat gebeurd omdat libido extreem afneemt door weinig eten. Anders had je veel vaker dit soort verhalen verwacht; best wat jonge knappe mensen en dan zo samen op eiland en weinig te doen de hele dag.
     
  9. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    En zand overal en weinig privacy. Ook weleens gehoord dat het er allemaal wel braaf aan toe gaat wat dat betreft.

    Over 2 aflevering ofzo kan ik iets zinnigs zeggen verder. Moet altijd eerst even inkomen. Bedenken wie in welk kamp zit enz.
     
  10. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.695
    901
    113
    Ja, ik heb ook geen idee. Ze zeggen dat zij niet willen dat er iets over op tv komt en toen mochten ze kiezen: het programma verlaten of dealen met de uitzending. Maar we zullen er achter komen of het waar is of niet.
     
  11. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.543
    6.228
    113
    Dat van dat libido heb ik ook wel eens gelezen.

    Ik “ken” er 9, iets minder dan helft dus.
     
  12. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.545
    13.125
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hahaha die “streek” van de 1e afvaller XD :D

    Viel ook bijna niet aan te ontkomen dat diegene eruit ging trouwens.
    Sowieso is het wel voorspelbaar (en begrijpelijk) dat over het algemeen de dames meer naar de dames toetrekken en de heren tegen de heren en dat je ook qua leeftijden merkt dat het toch vaak beter mengt tussen mensen van (ongeveer) dezelfde leeftijd.
     
  13. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    746
    447
    63
    Vrouw
    Ja idd. Ik vond wel beetje overdreven om te doen. De afvaller is niet zo "genaaid " als voorgaande jaren verderop in t spel weleens is gebeurd.
     
  14. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.488
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi ik vond het wel een leuke zet... en ook wel over nagedacht. Wat ze zei; als je naar een afvallerseiland gaat waar niets is, had ze tenminste al wat eten ;) , anders dan meel en rijst... En als ze wél naar het andere kamp had gemogen, was het een leuke binnenkomer geweest ;)
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  15. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.776
    2.675
    113
    Noord-Holland
    Wat een zeur en wat een geluk dat ze in 1x helemaal weg is. Dat einde moest ik wel even lachen :)
     
  16. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.620
    7.272
    113
    Nou uit dat introductie filmpje dacht ik op te maken dat ze een partner en kinderen had. Maar ook
    Ik vind het juist jammer dat ze weg is, zij kon nog wel voor reuring zorgen denk ik, met haar ideetjes
     
  17. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.755
    4.718
    113
    Vrouw
    Leuk nieuw onderdeel, de vrijbrief!
     
    hummeltje5 en Nellie4 vinden dit leuk.
  18. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.641
    3.768
    113
    Ik ook! Super intelligente vrouw, die had nog wat mooie tv kunnen maken. Nicolette d'r ogen vielen bijna uit d'r kop joh :roflmao:.
     
    Ysabella, hummeltje5, Robijn89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.035
    3.500
    113
    Vrouw
    Jammer dat ze eruit is! Volgens mij is het echt wel een leuk mens, maar zo anders dan de andere types in het kamp. Sowieso vind ik de types daar best bijzonder. Ik denk dat de ene na de andere eruit gaat daar.

    De volgende proef lijkt een makkie te worden voor Chantilla met haar basketbal carrière.
     
  20. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.545
    13.125
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Vind die vrijbrief ook wel een leuke, nieuwe toevoeging.. aan de ene kant dan.
    Aan de andere kant: als het team dat gewonnen heeft zo wel iemand kan binnenhalen, dan staat diegene wel al gauw met 1-0 achter en is de kans dat die persoon bij de eerstvolgende ronde eruit wordt gebonjourd.
    Dus wat dat betreft weet ik nog zo net niet of het wijs is om iemand binnen te hengelen.
    Want de groep moet sowieso een extra maag vullen én het is natuurlijk ook nog niet zeker dat je dan de eerstvolgende proef verliest en zo de nieuwkomer weg kan stemmen zonder dat je in eigen vlees hoeft te snijden.
    Voor hetzelfde geld win je als groep en zit je nog langer met diegene..
    Dan moet het écht wel een hele goede toevoeging voor je team zijn hoor, die nieuwste aanwinst.

    De proef tussen Chatilla, Dzifa of hoe je dat ook schrijft en gut hoe heet ze ook alweer was nog best spannend om te zien.

    De proef waarbij er twee teams moesten strijden: super onnadenkend van enkele van het afgevallen team!
    Je zou toch denken dat als de eerste die fout per ongeluk maakt, je het wel láát om diezelfde fout te maken :rolleyes:

    Vind het wel prima wie eruit gaan. Scheelt wellicht ook dat ik het merendeel toch niet ken, dus ook nog geen beeld bij de meesten heb kunnen vormen. Daarom maakt het me in dit stadium weinig uit.
     

Deel Deze Pagina