Expeditie Robinson 2022

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 10 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Volgens mij hebben ze dit inderdaad volledig verkeerd ingeschat. Ze hebben niet in de gaten gehad dat hij zich enorme zorgen maakte. Ik snap dat er dan iets in je knapt en je je ongehoord voelt. Als ze hem begrepen hadden en uitleg gegeven hadden over het plan van aanpak, was het wellicht heel anders gelopen.

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.040
    113
    Vrouw
    Ik snapte zijn eerste reactie wel, en ook dat je even flink de balen hebt, maar idd daarna die knop om en door.. Anders red je het niet.

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat ze altijd een arts paraat hebben staan dacht ik ook, maar kennelijk dus niet als ik Ilias z’n uitleg mag geloven?
    En waar ving je dat op over dat ze de ernst niet goed hadden ingeschat?
    Vind dat sowieso wel frappant: hij stapt met z’n voet in een aangespoelde naald, die naald heeft een onbekende afkomst dus levert in die zin risico op besmettingsgevaar.. dan kan ik niet goed rijmen ‘dat ze de ernst niet goed hadden ingeschat’?

4. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Had het ergens gelezen. Ik denk rtl boulevard website ofzo. Ik schakelde te laat in dus moest weer even googlen wat er aan de hand was. Ik mis zo vaak delen terwijl ik dit (en oogappels) leukste vind wat er op tv te zien is, volg het soms meer via wat mensen erover schrijven dan daadwerkelijk op tv.:rolleyes:

hummeltje5 vindt dit leuk.
  5. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Er is ergens gezegd dat ze de zorgen van Ilias niet goed ingeschat hadden. Over de ernst van de naald heb ik zelf niks gehoord, maar ze wilden een onderzoek instellen of zoiets en hebben daarbij over het hoofd gezien dat Ilias ernstige zorgen had en snel een arts wilde zien.

6. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    I see. Klinkt als een gevalletje van: het goed willen aanpakken, maar de praktijk niet helemaal goed uitvoeren zeg maar..

7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wat ik niet begrijp is dat degene op verliezerseiland de tegenstander niet heb laten winnen. Het idee dat die persoon naar huis wilde was er ook al voor die proef volgens mij. Zonde..

Goede speler is er weer uit, helaas!

hummeltje5 en TotalBella vinden dit leuk.
  8. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Jaa idd. En ze hebben niet eerder bij elkaar gezeten toch dat hij een hekel aan haar heeft oid.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  9. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Die london kwam wel lekker weg in die proef zeg.

Ik ben niet onwijze fan van Thijs maar hij is wel echt sterk zeg. Proef was echt veel zwaarder voor hem.

10. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Ik heb echt helemaal niks met die London. Alsof ie heel cool wil zijn, maar het niet is ofzo.

Jammer idd van Mike. Had gehoopt dat nu hij weer proeven en bezoek had op het eiland, hij weer terug in het spel kwam.

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.040
    113
    Vrouw
    Ik vind Chatilla niet leuk en het dus niet erg dat ze weg is, maar dit vond ik ook raar idd.

hummeltje5 en Mammavantwee vinden dit leuk.
  12. Mammavantwee

Dit indd! :rolleyes:

13. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Ja stom hè, had haar laten winnen dan, ook al vond ik haar geen leuke kandidaat in ER.

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.148
    113
    Home
    Ja vond ik ook vreemd alsof ie het haar niet gunde
    Ik vond dr ook vreselijk maar dit was wel gek

Mammavantwee vindt dit leuk.
  15. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Jaa en dat vond ik dan tijdens die proef zo stom. Hij maakte zo'n opmerking alsof hij wel even ging winnen. Maar je hebt 10 minder gewicht vriend.

Van mij mag hij er nu als eerste uit.

16. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Misschien zodat zn maatjes meer kans maken? Of dat een proef weer extra kracht gaf maar de gedachte dat hij weer alleen op eiland moet zitten dat weer direct weg nam...

Ik begrijp het trouwens wel hoor. Op een vol eiland zou ik gek worden maar zo helemaal alleen nog erger.

17. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Net in rtl boulevard zei hij dat hij wel wilde verliezen, maar als hij niks zou doen, dat ook een beetje gek zou zijn. En chatilla kwam er niet uit.

18. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Je weet ook niet hoelang ze al bezig waren met die proef.
    Plus ik vind het echt niet erg dat zij eruit is, lekker rustig.
    Ik zou denk voor mezelf toch ook willen winnen eerst en dan naar huis, nog even een paar veren in je reet :p

London heb ik niks mee, maar ook niks tegen, net zoals met veel spelers trouwens.
    Wel weer een pittige proef, met een leuke winnaar!

19. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Wie hopen jullie dat er wint?

Ik hoop Ferry. En anders Thijs, Niels of Niek.

En als Harry wint zou ik ook super grappig vinden

20. Mammavantwee

Ferry of Niels. Hoop vooral dat er een robinson waardig iemand wint:)

Deel Deze Pagina