Hanne stopt met K3 optredens

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 31 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    En Diede gaat haar vervangen. Ik ben niet blij. Dure kaarten, ik begrijp dat Hanne moet stoppen. Maar stel de shows dan uit. Wij gaan dit weekend. Dochter kijkt altijd vlogs en clips, dan wil je die meiden toch ook zien.
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Vroegah ging de rest ook met verlof als 1 met zwangerschapsverlof moest begreep ik. Lijkt mij ook veel logischer.
     
    pinkel en Zoe123 vinden dit leuk.
  3. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Ik heb het theater gemaild dat ik graag geld terug wil, en dan kom als ze weer compleet zijn. Nee heb je...
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  4. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Ik zou ook echt niet blij zijn en dochter al helemaal niet: Diede zal het vast prima kunnen, maar die hoort niet bij K3.

    Ik wilde eigenlijk kaartjes koopjes maar heb dat niet gedaan omdat toen bekend werd dat Hanne zwanger was en ik al bang was voor dit soort oplossingen.
     
  5. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.931
    1.660
    113
    Vrouw
    Dit ja ik wacht wel weer totdat hanne er is
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wij hebben kaarten voor 2e kerstdag.
    We wisten ook pas na de koop dat Hanne zwanger is en uitgerekend in december.
    Was al benieuwd hoe ze dat gingen oplossen.
    C weet nog niet dat ze gaat. Ze krijgt de kaartjes 1ste kerstdag.
    Maar toen ik vanmiddag zei dat ze vervangen werd door Diede zei ze gelijk al: Beter! Dan gaan ze gewoon door als k3.
    Blijkbaar interesseert het der dus geen reet wie er staat te zingen als het maar k3 is :roflmao:
     
    Rizzoli, Roos12, Archie83 en 12 anderen vinden dit leuk.
  7. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.484
    113
    @Lotion heerlijke reactie en voor mij ook logisch. Voor mij zijn de ‘echte’ K3 al lang niet meer K3. Als ik de liedjes hoor, dan is het K3. @giebel zou je dochter dat ook niet zo zien? Ik zou zelf blij zijn dat ze het zo oplossen, maar ik heb geen dochters, dus ik mag er eigenlijk niets over zeggen :)
     
  8. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Mijn dochter is al 10. We zouden eigenlijk niet meer gaan, maar omdat we K2 zoekt K3 samen gekeken hebben, en steeds voor Julia waren, toch besloten nog 1 keer te gaan. Maar zij kijkt ook alle vlogs bv en clips. Dus zij wil ook gewoon Hanne zien net als dagelijks op tv.
     
    maansneeuw en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  9. Romy1234

    Romy1234 Actief lid

    16 sep 2017
    484
    335
    63
    Vrouw
    Wij gaan in nov. Vind t niet zo erg dat diede er staat. Vraag me wel af waarom diede? Die was 4e toch. Nummer 2 en 3 niet gevraagd vraag ik me af?
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  10. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Zo ziet zij het ook, als het de liedjes maar zijn dan maakt het der niet uit wie er staat te zingen.

    @giebel
    Ik kan me in jouw geval wel voorstellen dat het vervelend is.
    Je dochter is al 10 dus die kijkt daar heel anders naar.
    Hoe vind ze het zelf ?
     
  11. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.484
    113
    Hopelijk kunnen jullie dan een goede oplossing vinden.
     
  12. ons2ewonder

    ons2ewonder Bekend lid

    3 mei 2011
    984
    8
    18
    moeder
    Ik ga zaterdag met mijn jongste.
    In december had ik de kaartjes al gekocht dus toen wist hanne zelf ook nog niet dat ze zwanger zou zijn .
    Ik denk dat het voor mijn dochter niet uitmaakt als er maar muziek is.
    De volgende shows staan ook alweer gepland dus deze shows verschuiven zal geen optie zijn.

    @giebel anders deze kaarten verkopen en dan naar de volgende show als hanne er weer is. als dat voor je dochter een optie is .
     
  13. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ik had zoiets al verwacht. En Gert Verhulst ruikt natuurlijk gewoon zijn centjes
     
  14. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.801
    14.143
    113
    Dochter is een K3 fan in wording, die maakt t geen bal uit wie er zingt en danst.

    Mocht geld retour niet lukken mag je me altijd pm'en met datum/tijd, locatie. Moet hier ook ff kijken of dat kan, maar dan neem ik ze evt wel over.
     
    Iertje81 en Athina vinden dit leuk.
  15. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Theater zegt dat het doorgaat en geld retour of tegoedbon geen optie is. Dat er bij een orkest of show wel vaker door ziekte iemand vervangen wordt.
    Geschreven dat ik het er niet mee eens ben. Ik was vorige week bij Aladdin in Scheveningen. 4 van de originele spelers waren er niet. Maar het was een fantastische show. Daar gaat het om rollen. Die mensen spelen een rol en een ander kan dat ook.
    Hanne, Marthe en Julia spelen geen rol, zijn zichzelf. Je ziet ze in elke clip, vlog en video en merchandise van K3. Die kan je niet zomaar vervangen.

    Ze vind het zelf ook balen. Ze wil ook gewoon naar de echte K3. Ik kan proberen te verkopen, maar ik ga ze niet goedkoper weg doen dan wat ik ervoor betaald heb.
     
  16. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.600
    3.848
    113
    Het theater kan daar toch ook niks aan doen! Ik had geen andere reactie van hen verwacht hoor.

    Ik wens je succes met de verkoop, maar over het algemeen worden kaarten toch wel iets goedkoper doorverkocht dan de originele prijs.
     
    LaLaS, Nellie4, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Clairemin

    Clairemin Actief lid

    6 mrt 2022
    126
    220
    43
    Vrouw
    Het lijkt wel alsof je boos bent op het theater. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent, maar het hoeft toch geen groot probleem te zijn…
    Of jullie gaan, en schreeuwt heerlijk mee met alle liedjes en danst alle pasjes. Ik denk dat jullie een fijne middag zullen hebben.
    Of je neemt je verlies, en verkoopt ze. Betekent wel dat je maar weer moet zien wanneer je wel kan gaan (kaartjes zijn dan misschien weer duurder geworden), en hopen dat dan wel de originele bezetting kan (geen ziekte of andere omstandigheden waardoor iemand invalt). Verder valt het te bezien of je je kaartjes voor hetzelfde bedrag kan verkopen, misschien wel.
    Ik zou het wel weten wat te doen ;)
     
    Sado, Zuul, Dubbelgeluk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Ik kan me niet voorstellen dat kinderen hier een groot probleem van maken. Oke als K3 nu geheel vervangen was door de toppers dan snap ik het:roflmao:, maar dit is maar 1 vervanging.
     
  19. ons2ewonder

    ons2ewonder Bekend lid

    3 mei 2011
    984
    8
    18
    moeder
    Zelfs dan zou die van mij er geen probleem van maken denk ik
    Heeft toch zo zn voordelen een 5 jarige met downsyndroom.
    Die de hele dag alleen het woord eyo zingt.
    Dus zolang ze dat kunnen is het goed
     
    Rizzoli, Athina en tuc vinden dit leuk.
  20. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Wij hebben kaarten voor 11 december. Kinderen weten het nog niet, krijgen ze van sinterklaas.
    Ik vertelde vanmorgen dat Hanne vervangen werd. Mijn oudste vroeg of wij ook nog een keer naar de show konden, want zij vond Marthe toch het leukste. En de 2e reageerde daarop dat zij Julia het leukste vind.
    Dus ik denk dat ze alsnog heel blij zijn als ze de kaarten krijgen.
     
    Dubbelgeluk en Nellie4 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina