Wel fijn dat Eva haar team won. Anders was ze er zo weer uitgevlogen. Terug naar Iris en Mark.... konden ze mark ook niet aandoen. Ben benieuwd of Irene toch naar het verliezerseiland gaat.
ze heeft nog een immuniteits munt toch? Dan was ze die gelijk kwijt geweest - er vanuit gaand dat ze die dan ingezet had...
Ik kan echt niet naar die Iris luisteren. Wat een irritante stem heeft zij... Mark kan ik wel waarderen. Hoop dat ie er nog even in blijft. Op basis van het voorstukje gaat Frits volgende week denk ik aangeven dat ze hem eruit mogen stemmen?
Iedereen gunde Irene de proef mee te doen, maar er was niemand zo'n held om aan de kant te gaan staan. Snap ik wel, maar quote dan achteraf niet zo. Eerste wat ik denk is: had zelf opgestaan toen het moment daar was.
Ze vonden allemaal dat Frits het moest doen. Maar als die het niet doet, kun je idd ook jezelf opofferen.
Jammer dat in het voorstukje het afvallerseiland te zien is en dat ze een proef krijgen. Dan hadden ze er ook geen 'cliffhanger' van hoeven te maken of Irene wel of niet naar afvallerseiland zou gaan.
Ik vind Mark ook heerlijk om naar te kijken, hopelijk blijft ie er nog even inzitten en geeft ie ook niet zelf op.
Ik vind Mark echt fantastisch en ik hoop dat hij de andere immuniteitsmunt vindt! Ik lig helemaal in een deuk als hij aan het woord is Irene eruit, ja dat had ik ook wel verwacht eigenlijk. Jezelf 2x "opofferen" voor een proef. Ze deed het volgens haar voor het team, maar ze had ook gewoon kunnen zeggen: Joh ik was vorige x al nu mag iemand anders want ik wil ook graag meedoen.
Ik vind Mark helemaal niet leuk om naar te kijken! Dus hoop dat hij er in ieder geval snel uit ligt! En van Irene was het gewoon niet zo slim om zichzelf 2 keer op te offeren!
Die Iris....pfffff Haar stem, dat tempo...je zou er maar mee op een eiland moeten zitten Blij dat ze weg is. Ik heb wel een beetje medelijden met Eva. Zij zag dat robinson leven helemaal voor zich, zo goed voorbereid en dan val je zo buiten de boot in een groep.
Yessss Iris weg. Ja zielig voor Eva. Wat een tof mens is dat. Wij kijlen hier nu standaard in de reclame een clip van Raffish Hopelijk geeft ze niet op.
Ik denk dat Eva zich ook wel snel afgewezen voelt door bijv zo'n opmerking met de proeven, en dan vervolgens zich afzondert waardoor ze weer bij de rest de indruk wekt dat ze liever op zichzelf is.
Dit inderdaad. Ze doet het ook zelf, gaat (te) veel alleen op pad en zoekt zelf de groep ook niet op. Daarbij is ze er natuurlijk later bij gekomen dus zal ze zelf ook een stap harder moeten lopen om wel die connectie te maken met de groep.
Weinig verrassends aan deze aflevering. Blij dat Iris eruit is. Maar man, die proef die ze deden. Je gaat toch als een malle over en onder die katrol door. Touw afrollen, rennen naar de zandbult, graven als een gek en een sprintje trekken naar de finish. Mark zit nog wel even goed daar. Hij gaat denk ik weinig uitgedaagd worden, want er zitten zwakkere kandidaten op het eiland. Ik ben trouwens ook niet zo'n fan van Roos. Lijkt zich vrij snel aangevallen te voelen. Kom op, het is een spel... Eva, tja... ik snap dat het vervelend is als je buiten een groep valt, maar op basis van wat je ziet (dat is natuurlijk maar beperkt) zie je haar ook niet veel moeite doen. Dan kun je twee dingen doen: of jezelf aanpassen, of dicht bij je zelf blijven.
oei.... eva gaat niet heel lang blijven denk ik - tenzij ze het geluk heeft met haar munt en het feit dat anderen op een bepaald moment erger zijn... of geblesseerd zijn. Dat soort dingen. Ze ziet dingen blijkbaar heel anders dan de rest. Bij die proef ook. Zij dacht goed bezig te zijn en de rest dacht; jee, wat staat ze daar nou in de weg?! En dan inderdaad weglopen en nog méér jezelf buitenspel zetten. Lastig. Ik denk ook dat ze fysiek minder sterk is dan ze lijk en zelf denkt. Radmilo blijft mijn nr 1 - Mark vond ik deze week wel grappig en ik geloof inderdaad dat hij nog wel even blijft. Als hij slim is verteld hij hoe hilarisch sloom die proef ging tussen de 2 dames, zodat het héél duidelijk is wie er uitgedaagd moet worden.