Ik zit er helemaal in dit seizoen, echt gemist afgelopen jaren. Toch 2 door vanuit afvallerseiland. Zat echt te juichen bij Mark! Dat Eva naar huis moet ben ik niet rouwig om. Roberta vind ik wel echt heel jammer.
Ja, daar sluit ik me bij aan. Maxim ging in het voorstukje voor volgende week alweer lekker. Die mag er van mij echt direct uit. Lijkt me geen fijne vent om mee op een eiland te zitten. Roberta jammer, maar wel 'logisch'. Ze leek mij fysiek de minst sterke. Volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar volgens mij gaat Radmilo zichzelf erg tegen vallen. Mark zit nog wel even een tijde safe denk ik, die heeft veel credits nu en de bondjes zullen wel eerst aan de slag gaan. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen in een groep.
En hij heeft nog een immuniteit munt Wat misschien wel in zijn nadeel werkt aangezien Eva riep dat er allemaal munten op dat eiland verstopt lagen en die Maxim is echt heel irritant aanwezig
Gisteren niet alles gezien... -tja Formule 1... -maar ik ben blij dat Radmilo er nog in zit. Ik zie hem nog steeds als robinson - misschien dat hij juist door gisteren meer kans heeft... Hij is niet zo sterk als gedacht dus hoeft hij er niet perse uitgestemd te worden. De sterke en irritante nu eerst...
Ik had niet verwacht dat eva zo lang de wall-sit kon doen. Had eigenlijk verwacht dat zij als eerste zou sneuvelen, maar echt goed gedaan van haar. Maar ben wel blij dat ze eruit is.
Ik vond radmilo erg tegenvallen. Grote mond over individueel strijden en klaar zijn met het team op een negatieve manier en dan met de hakken over de sloot door. Daarna zo sadistisch toekijken toen die anderen de proef deden. Als ze nu slim zijn stemmen ze eerst willem eruit, slimme en sterke gozer en dan ben je gelijk van die munt af
Als ze de kans krijgen. Er zal vast een winnaarseiland komen oid met immuniteit voor de winnaar van de proef. En ik zie Willem wel veel proeven winnen..
Voor wie de aflevering van vanavond al heeft gezien. Krista heeft dat toch helemaal niet gezegd over Chelsey? Snap niet dat die mannen dat allemaal direct voor waarheid aan namen.
Niet dat wij weten, maar misschien heeft ze dat wel tegen Eva gezegd? Geen idee dus eigenlijk, misschien heeft Eva zitten stoken? Of Jamie? Ben wel benieuwd of dat de volgende aflevering besproken wordt. Wat ik niet snapte, Maxim zette 2 stemmen in toch? Maar er waren in totaal maar 10 stemmen. Heeft Krista we dan maar 1 ingezet? Jammer dat Jamie nu opgestapt is trouwens, dan had Eva net zo goed kunnen blijven.
Ik vind krista niet leuk dus had haar graag zien vertrekken Ze is wel echt van de bondjes maken en wie stemt op wie
Vond het ook flauwdat Ilse Mark koos Die heeft al zoveel proeven moeten doen en op dat eiland gezeten kies dan eens een ander
Ik zou zelf gewoon degene gekozen die de een na laatste verliezer was. Vind het wel flauw van Jaimie en Mark dat ze nu verteld hebben dat Krista wist van die munt, want Krista wilde dat juist helemaal niet weten. Volgens mij heeft ze ook geen stemadvies gegeven.
Met stemmen niet heel erg opgelet, maar ik zou het wel wat raar vinden als Krista 2 stemmen kreeg om in te zetten. Zou ze niet alleen haar stemrecht hebben terug gekregen door de stem van Mark te krijgen (een eigen stem had ze niet?). Anders kom je als verliezer heel goed weg met extra stemmen.
Ik knap dus echt een beetje af op Radmilo. Vind hem echt niet vriendelijk over komen. Maxim mag er nog steeds uit van mij.
Ik vind hoe dat met een duel die laatste word echt oneerlijk. Je hebt toch gewoon verloren? Nu kun je dus uit verliezen een voordeel halen en met winnen alsnog verliezen