Die zandloper is wel zuur zeg.. team rood maakt geen schijn van kans zonder dat ze dat zelf weten. (Nu vind ik team blauw wel echt veel leuker)
Ik vind Kyrans team het leukst (is dat blauw?). Verbaasde me dat Jamie als laatste werd gekozen. Lijkt me een heel leuk mens, harde werker en ook nog wel krachtig. Die zandloper wordt volgende week al ingezet gok ik. Aan het einde zag je dat het andere kamp boos was. Dat snap ik wel als je toch ineens verliest. Die Sergio vind ik echt een rare vent. Gaat niet gemist worden denk ik. En ook wel eerlijk naar de meiden toe dat ze niet direct weggestemd worden.
Ik vind Kirans team ook zoveel leuker. En was zó blij dat ze gewonnen hadden, ondanks dat het andere team fysiek sterker was. Jamie was ik ook wat verbaasd over inderdaad... die vind ik ook zo leuk. Die zie ik nog wel in de finale staan, onopvallend, maar wel sterk genoeg. En ik ben zó blij dat Sergie eruitgestemd is... ik dacht echt toen Nouschka zei; nee, ik heb mijn woord gegeven, dus ik ga echt niet op mijn eigen team stemmen --> pffff kansloos... Die hele afspraak was dat bij voorbaat al. En vooral omdat het niet 50/50 was qua indeling uiteindelijk. Ik vind het veel leuker en eerlijker als ze de kans krijgen om gewoon een nieuw team te worden. Alleen jammer dat op wraak eiland hamza en rikkie volgende week moeten dueleren. En Sergio nog niet... Ik vind hen beiden leuk...Vond het ook bijna sneu voor ze dat Sergio nu komt. Maar oke. Een leuke aflevering weer . Ik ben benieuwd naar wat volgt....
Haha dat dacht ik ook: je zal alleen met hem op een eiland komen te zitten... Het is voor Rikkie te hopen dat het niet een te fysiek duel gaat worden. Hamza is wel een stukkie sterker denk ik. Wat is die peloang (?) ook alweer voor een munt/prijs?
Ja, dat is blauw. Vind ik ook het leukste! Als je de meeste stemmen hebt mag je na het inzet van steunt dualeren met degene die na jou de meeste stemmen heeft.
Ik vind team blauw ook zoveel leuker. En Sergio was verbaasd, hoe dan? Ze maken afspraken (benoemt hij nota bene zelf ook nog) en die komt hij niet na. Dan weet je toch dat je risico loopt. Dat is zelfs nog tegen hem gezegd door iemand.
Team blauw is veel leuker Blij dat Sergio eruit is gestemd En ben erg benieuwd als de zandloper word ingezet
Ik vind Sergio erg echt.. bijzonder. Eerst helemaal boos dat jij er uit moet, oneerlijk en alles. En ineens heeft hij last van zijn oren en wil naar huis.
Echt een hele rare gast. Hoewel ik ook wel telkens denk: we zien maar zulke kleine stukjes, we weten niet wat er allemaal nog meer gebeurd en is gezegd. Eigenlijk zou je een soort 24/7 livestream willen met de eilanden Het duel op afvallerseiland vond ik leuk. Konden ze beide ook echt wel winnen. De Timur wordt ook met de dag bijzonderder. Kiran zal de volgende proef wel moeten toekijken. Hoeveel zullen er nog afvallen voordat de samensmelting is? Ik ben heel benieuwd als deze groepen bij elkaar komen. Denk dat Timur dan weleens snel kan vertrekken.
Ik vind die zandloper dus echt een heel flauw wapen. Zeker dat die groep dan ook nog het eten krijg. Vond dit geen leuke wending. De groepen vind ik beide wel leuk. Zijn erg aan elkaar gewaagd. Ben weer benieuwd naar volgende week, ook omdat er denk ik aan de reacties van team rood, een sterk iemand aan de kant moet blijven?!
Ik vind de zandloper ook stom En vraag me af of je die nu weer opnieuw kunt winnen of dat het eenmalig is En ik vond timor bij sytycd altijd zo leuk maar ik krijg er steeds meer irritatie bij
Timor gaat het inderdaad niet lang redden na de samensmelting denk ik. Hoewel hij dan misschien wel anders wordt - omdat er dan geen 'team' meer is. Hij zal vast wel bondjes willen sluiten dan, maar ik ben benieuwd hoe ver hij dan komt. Stiekem hoop ik dat er een groepje samenspant en hem er heel onverwachts uitkiept vóór de samensmelting. Hoe slecht - en dat terwijl ik eigenlijk zo'n hekel heb aan dat gekonkel... maar toch. Hij drukt zijn stempel er te veel op vind ik. Wat ook wel blijkt uit wat zijn vroegere teamleden zeiden bij de proef. Ik ben heel benieuwd wie er naast moet bij het andere team in de volgende proef - kiran was ook mijn eerste gedachte, maar het kan natuurlijk ook nog Vincent zijn... Verder vind ik het heel jammer dat Rikkie eruit is. Ik vond haar sowieso al leuk - maar ook met Hamza een leuk duo. Trouwens wel heftig dat er zoveel afvallen met kwaaltjes... en dan niet eens door trauma zeg maar - geen botbreuken ofzo - maar sluimerende dingen. Lichamen die niet gewend zijn aan de omgeving in combinatie met natuurlijk een steeds slechter werkend afweersysteem door gebrek aan voeding.... Zeker Julie had ik niet aan zien komen, omdat die verder wel fit leek...
Ik moest wel lachen dat hij zei dat ie zichzelf niet hoorde praten. Toen dacht ik, "nou wees blij, hoef je je eigen gezanik niet aan te horen" Helemaal mee eens!
Oef ik vind Timor echt een heel vervelend mannetje, sorry . Ik ben echt verbaasd dat mensen zich niet aan hem ergeren. Benieuwd naar volgende week!
Ja en jammer genoeg heeft hij ook nog een immuniteitsmunt. Hopelijk kunnen ze hem een keer er uit stemmen zonder dat hij het door heeft en hij geen munt inzet. Er flauw dat hij klapte toen Vincent en Oussima (?) een blauw steentje hadden.
vanwege formule 1 heb ik het laatste stukje niet gezien... is Imre er uitgestemd? of toch iemand anders? Normaal vind ik dat zó via google... maar ik kan het niet vinden..