Expeditie Robinson 2024

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 24 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ik heb zelf Biab nagels en dat blijft er echt zo goed opzitten, wat je er ook mee doet. Ze heeft ze vlak tevoren laten doen waarschijnlijk en dan kort laten knippen. Door het weinige eten kan ik mij zo voorstellen dat de nagels sowieso minder hard groeien, dat vind het lichaam minder belangrijk op dit moment. Je hoort ook vaak dat ze na expeditie enorme haaruitval krijgen, ook dat vind het lichaam minder belangrijk in "overlevingsstand"

Athina vindt dit leuk.
  2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Ha, dat was echt lullig geweest als Marijn er uitvloog omdat ze de munt niet bij zich had.
    Wel tof dat ze de die andere munt aan Kiran gaf.
    Hoorde ik nou dat er nog 1 eilandraad is? Dan zitten Kiran, Timur en Marijn dus wel safe.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    In principe wel, tenzij iemand t duel met kiran aan wil gaan.. ik vond dit overigens wel een erg leuke aflevering! Jammer dat ze het met zijn 2en deden, die eetproef, maar ik vond 't ook wel weer hilarisch.. . Leuk stel bij elkaar..

En wat een dilemma.. stemmen of een brief van thuis.. die je ook nog pas een dag later kreeg. Het viel me wel op dat Timor zo voor zich uit bleef kijken terwijl Ramon achter m brak.. soort discipline, in zichzelf gekeerd omdat hij anders te veel ging voelen ook? Ik vond 't wel apart.. dat er geen blijk van steun vanuit hem ging.

Maar ok, leuke aflevering, ik ben benieuwd wie het veld moet ruimen straks; Hamza of Ouassima ..

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Ik denk dat Timor het idd niet binnen wilde laten komen.
    Ik was denk ik ook wel voor het stemmen gegaan. Hoe lang duurt het nog max 5 dagen? Die kunnen er dan ook nog wel bij denk ik. Maar dat is natuurlijk makkelijk zeggen vanaf de bank :D
    Ik denk dat Hamza er straks uitgaat, maar dat zou ik wel erg jammer vinden. Heb overigens geen idee hoeveel stemmen iedereen nog heeft. Timur heeft denk ik nog de meeste? Dan bepaalt hij straks wie er uitgaat...?

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home
    Timor die hard roept dat hij z’n munten gaat delen met anderen
    Zeg dan niks! Hij had zo Jamie en Ramon kunnen redden wat natuurlijk heel lief is maar wat hij nooit zou doen dus waarom jezelf zo geweldig maken ?

6. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Zoooo, dat is een mes in zijn rug....Die zag ik echt niet aankomen.... Ja, het is een spel, dat begrijp ik uiteraard...
    Hoop dat ze eruit vliegt, zsm
    Toch knap hoe hij reageert....

Nellie4 vindt dit leuk.
  7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Als Timor zijn munt aan Hamza had gegeven had Marijn eruit gegaan. Hoe dan ook heel slim gespeeld

Athina vindt dit leuk.
  8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit was een onverwachte wending inderdaad! Ik vind Ouassima ook niet een echte Robinson (maar Hamza ook niet echt). Zij had gewoon geluk en hij gewoon pech. Wel knap hoe hij het daarna toch goed oppakt. Het blijft toch een spel.

trulyhappy vindt dit leuk.
  9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat was ook een mooie wending geweest!:eek:

10. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ouassima is een slang, zij heeft al meerdere keren dit spel een afspraak verbroken en glashard gelogen in iemands gezicht. Flinke wending.

Nellie4 en Zara75 vinden dit leuk.
  11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Nou dat dacht ik nog bij Kiran - als hij voor de zekerheid zijn peluang aan Hamza had gegeven.... Ik had het ook zéker niet verwacht - maar ze hebben natuurlijk niet voor niets al die beelden gebruikt van 'we zijn broer/zus' etc etc - de hele aflevering, zodat het éxtra verrassend was dat dit gebeurde.

Ik had een battle ook wel eerlijk gevonden - maarja, alles gaat tot nu toe al vrij voorspelbaar - en dat vinden we allemaal saai.. .dus ach ; op zich wel mooie tv - maar zéker ook dankzij alsnog de zeer sportieve reactie van Hamza. Een finale met Nouscka, Kiran en Timor zou ik het mooiste vinden. Maar als Marijn er ook bij zit, zou ik dat ook prima vinden. Maar ik verwacht haar ook niet als winnaar, daar zijn de andere 3 te sterk voor.

12. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wauw.. wat een gemene streek. Natuurlijk is dit een spel, maar dit vind ik wel echt hard gespeeld.

Nellie4 vindt dit leuk.
  13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home
    Ja ze heeft al meerdere malen gelogen
    En door zulke acties stemden ze Billy weg en zij mocht blijven dat snapte ik dan niet helemaal
    Maar ze speelt het gewoon op een vieze maar wel slimme manier

Ik vind het heel jammer voor hamza
    Denk niet dat hij kan winnen maar gun het die meiden nu helemaal niet

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik heb net teruggekeken en heb zitten gillen van woede :roflmao:, wat een stelletje backstabbing b#tches!!
    Als je op deze laffe manier wil verderkomen verdien je geen plek in die halve finale!!
    Hoop dat ze allebei flink op hun bek gaan, om te kotsen dit!

Nellie4 en Mammavantwee vinden dit leuk.
  15. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Ah zo sneu voor Hamza, vind het zo'n schatje!
    Ik zag de bui al wel hangen. Dit leek te snel, te makkelijk geregeld. Oussima zat ook veel te gespannen daar.
    Jammer dat Kiran zijn munt niet als nog aan Hamza had gegeven.
    Oussima zal er straks wel als eerste uit liggen denk ik. Hoop echt dat Kiran de winst pakt.

16. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Ik hoop dat het tussen Kiran en Nouchka gaat en Kiran uiteindelijk wint. Die krijgen van mij de gunfactor voor hun spel.
    Timor vindt ik de hele expeditie al niks en die 2 meiden hebben echt een naaistreek geleverd, vooral Ouissima (maar eigenlijk ook wel echt een spel gespeeld, dat bleef ze ook zeggen tegen Hamza. En we weten natuurlijk niet hoe er geknipt en geplakt is door de regie. Misschien was er eerst het gesprek van Ouissima en Hamza en kreeg ze die munt pas later van Marijn. )

Athina vindt dit leuk.
  17. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.023
    113
    Ik vond het juist heerlijke tv! Eindelijk een beetje actie in dit verder vrij saaie seizoen. Tuurlijk, het is een naaistreek, maar het blijft een spel toch? :thumup:

Athina vindt dit leuk.
  18. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home
    Ja het blijft een spel maar hoe ver zou je gaan voor de winst ? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit zou flikken maar misschien doet dat eiland gekke dingen met je :)
    Wel leuke tv inderdaad

De ergste naaistreek in ER ooit vond ik de actie van Fatima en de broertjes destijds
    Maar ja het is en blijft een spel maar ik vond dat echt een vies spel net als nu eigenlijk wel slim maar niet netjes

19. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.023
    113
    Snap wat je zegt hoor. Ik weet zelf ook niet of ik het zou kunnen. Maar als het mij zou overkomen zou ik de ander dat (denk ik) niet per se kwalijk nemen, omdat het dus echt een spel is. Denk dat je de persoon en het spel los van elkaar moet zien. En vond het wel mooi dat Hamza dat uiteindelijk ook kon :thumup:

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja ik ook! En daardoor is Billy er ook al vroeg uitgegaan - niet omdat hij geen leuk persoon was - maar omdat hij een goede speler is -alleen hem hadden ze al doorzien. Hij had 1000% hetzelfde gedaan, maar doordat ze wisten wat hij gedaan had bij de verraders, vertrouwde ze hem niet meer. Ouassima zal dit in een volgend spel (als ze ooit nog met iets meedoet ;) ) ook met zich meedragen... en dan trappen mensen er niet meer in.
    Overigens geloof ik dat haar gevoel omtrent Hamza echt wel waar is - dat dit naast het spel kan staan zeg maar. Dat het niet gelijk allemaal één grote leugen is.

Wat Jamie aan de andere kant deed; heel grootmoedig - maar leuk bij een spel als dit? Nee, ook niet echt vind ik... Ouassima kreeg een kans en die heeft ze gepakt.

Deel Deze Pagina