Ik wist niet dat dit op was... jammer dat dit ik nu weet wie weg gaat... Helaas, risico van hier lezen.. Ik kijk vanmiddag terug. Ik heb er zin in!!!!
Hahaha same here! Was ook totaal langs mee heen gegaan dat het al begonnen was, ik ga ook kijken straks
Leuke eerste aflevering al! Maar ik vond het eigenlijk wel jammer dat de eerste twee de rest mochten helpen. Voelde niet helemaal eerlijk, vooral voor Kay. Gregory werd al goed geholpen, maar kwam er alsnog niet uit. En stiekem baalde ik gewoon dat Thomas door is, ik vond hem de vorige keer echt niet leuk. Maar misschien valt het dit keer mee.
Ik vind Ferry echt een beetje een enge uitstraling hebben gekregen ineens. En hij zeurt . Maryana heb ik altijd al vreselijk gevonden, die mag er echt heeeel snel uit van mij en Niels vond ik de vorige keer al niet leuk, nu nog steeds niet haha. De rest ben ik wel ok mee geloof ik . Ik vond het wel echt lullig dat Kay en Gregory echt direct weg moesten. Kom je echt voor niks helemaal naar Zanzibar..
Kan heeft nog vakantie gehouden op zanzibar vertelde hij bij eilandpraat. Inmiddels 1e 2 afleveringen gezien. Nu aftellen naar de 3e
Oh heel leuk dit, heb gisteravond de 1e aflevering gekeken. Geen videoland hier, dus nu een weekje wachten op aflevering 2
Ik vond de afvaller van aflevering 2 wel een beetje jammer, was in het seizoen dat diegene mee deed wel 1 van mijn favorieten.
Ik vond het vooral jammer dat het iemand van dat team was. Ik vind het verliezende team sympathieker ofzo.
Ik had juist helemaal niks met haar dus voor mij prima dat zij eruit ging. In het ene kamp zitten wel 4 mensen die ik de laatste plekjes gun, in de andere maar 1. Mijn favorieten (in willekeurige volgorde): Carlos, Edith, Jan, Bertie, Hugo. Dio valt voor mij in de middenmoot. De rest mag er wat mij betreft per direct uit. Ik geloof niet dat ik iemand over het hoofd zie..
Ik vond de afvaller van deze week ook jammer en ook niet verdiend. Ik denk dat zij best sterk en behendig is. Ik had liever Rita naar huis zien gaan. Edith vond ik vorige keer wel heel leuk, maar nu nog niet zo. Hugo weet ik niet zo goed, ik vind hem normaal wel leuk, maar bij ER een beetje té aanwezig. Carlos, Bertie en Dio zijn tot nu toe mijn favorieten van dit seizoen.
Hugo is mijn favoriet. Bertie en Carlos vind ik ook leuk. Mariana en Niels had ik vorige seizoenen een hekel aan maar houden zich nu heel rustig. Edith vind ik niet zo leuk. Dat aanrakerige gedoe.. pff.. en vond haar destijds ook geen hele sterke speler, de winnende proef was het enige wat ze won. Dus vind haar er ook niet zo goed tussen passen.
Ik vond het team testosteron tegen team aardige mensen. Je snapt dat ik voor het gele team ben En Ferry.. oh my.. daar ga ik me nog fiks aan ergeren merk ik al na 1 aflevering. Zo opgefokt gedoe de hele tijd.
ik heb aflevering 1 niet gezien. Ferry vond ik dus in aflevering 2 wel meevallen. Ik vind het ook een vriendelijk team, tegen een haantjes team. De afvaller kende ik eigenlijk niet. Ik begrijp dat zij redelijk logisch was gezien de band met de rest. Maar ik had rita verwacht, omdat ze ook zo verbaasd waren over het niet opnieuw proberen na 1 misser.. Dat ze daar op afgerekend zou worden, in combinatie met haar fysieke conditie. Ik weet niet hoe het vorige keer was, maar ze heeft niets qua reserves.. zelfs haar gezicht lijkt alsof ze er al een expeditie op heeft zitten... Dat kan natuurlijk haar bouw zijn - maar dan nog lijkt het me moeilijk om het vol te houden. Maar mogelijk is er deze expeditie wel een stuk meer eten... Edith maakte deze aflevering wel 1 behoorlijk heftige opmerking vond ik... vrij uit het niets... dat was niet in haar voordeel (wat mij betreft) . Ik weet al niet meer wat het precies was... Ik ben fan van: Carlos, Sebastian en Bertie - thomas ben ik nog niet over uit net als hugo... die vond ik vorige keer irritant worden - iets te arrogant zeg maar , kijken hoe dat gaat .