Het tempo zit er lekker in de bij de afleveringen, fijn! Proef verloren, eilandraad en hoppa naar huis. Wel sneu voor Dio. Vond ik een leuke speler!
Ja daar kan je vooruit kijken, niet zo handig om te vertellen Ik vind Ferry wel leuk eigenlijk tot nu toe, Mariana ook niet niet super irritant. Ik denk dat ik voor Edith en Carlos ben.
Was ook oorspronkelijk de bedoeling maar door het gat dat de voice heeft achtergelaten komt het ook op rtl, maar videoland loopt 1 aflevering voor.
Spoiler aflevering 4 Spoiler Ik heb me echt kapot geërgerd aan Edith, hou gewoon je mond joh. Dat je Carlos aan wil moedigen oké, maar dan hoef je toch geen dingen te gaan roepen over dat Hugo het niet vol gaat houden? En dat voorstukje van volgende week ook.. het wordt nu echt hun 3 tegen de andere 2. Zonde.
Heb bijna geen zin meer om te kijken daardoor . Zo jammer ook dat de sterke er vaak als 1 van de 1e uitgaan..
Spoiler: Spoiler Inderdaad verschrikkelijk irritant en vooral mega onsportief. Ik vind de combinatie Carlos en Edith echt vreselijk. Ja,ja, jullie zijn judoka's.. Dat weet heel Nederland nu wel hoor, hoef je niet elke aflevering 13 keer te vertellen.. Jammer dat Hugo eruit is, en van Dio vorige week vond ik ook super jammer! Niels en Sebastiaan zijn mijn favorieten. En Bertie ook wel, al merk ik nu dat ik vooral de combi met Jay Jay destijds echt geweldig vond.