Expeditie Robinson All Stars

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 10 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.471
    3.922
    113
    Vrouw
    Ik denk muggenbulten oid, ik zie het bij andere kandidaten ook.

2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Misschien handig om niet je favoriet te vermelden icm. een bericht dat je baalt van de afvaller?
    Nu weten mensen die nog niet hebben gekeken dat Niels dus géén afvaller is. Ook een soort spoiler dus ;)

3. Aries

Aries Niet meer actief

Sorry, ik ging er vanuit dat iedereen pas door zou lezen na het kijken van de uitgezonden aflevering, en dat het niet-spoilen door de Videoland-vooruit-kijkers? Anders kun je toch nooit over de afleveringen praten? Of is er een stilzwijgende afspraak over hoeveel dagen na een aflevering hij echt besproken kan worden? Uit de andere reacties kun je ook wel opmaken dat Edith er nog in zit.

Seffie, Linda86, mum2be2 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Ik vind dat je gewoon mag praten over de aflevering die al op tv is geweest hoor, anders kun je het nergens meer over hebben.

Seffie, mum2be2, olleke en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ik vind niels juist 1 van de leukste. Nog leuker dan de vorige expeditie. Nu hij zelf een zoontje heeft is ie kwetsbaarder geworden en volgens mij is hij enorm intelligent. Wel een irritant stemmetje :o:, maar veruit mijn favoriet samen met Sebastiaan

6. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Vind het zelf ook lastig hoor: wat vertel je wel, wat vertel je niet.

Ik zelf neem het altijd op dus kan het pas later terugkijken.
    Tis voor mij juist lastig bepalen wanneer ik hier kan komen lezen, omdat ik ook al meerdere malen berichten van vooruitkijkers heb gelezen.
    Nou ja anyhow, of je nou een vooruitkijker bent of niet, iets onder de spoilerknop plaatsen is sowieso wel fijn.

7. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    Ik lees hier dus nooit als ik niet bij ben. Hoeft ook niemand van die spoiler dingen te gebruiken. Dit topic is toch geopend om het over het programma te hebben? En dan mag je niet zeggen wat je ervan vind want o wee dat iemand gaat lezen die nog niet alles gezien heeft. Dat is toch omgekeerde wereld? Heb je niet alles gezien, open het topic dan niet.

Dus on topic, weinig leuke mensen ofzo. Bertie vind ik irritant, Carlos en Edith spannen de kroon. Die Rita kan ik ook niet naar kijken. Maar de proeven zijn wel mooi en er zit sowieso een lekker tempo in. Geen afvallerseilanden.

Ik vind Niels erg leuk. Vond ik de vorige keer ook al maar toen een soort van guilty pleasure leuk? o_O Hij is nu inderdaad wat kwetsbaarder. Sebastiaan is ook ok. De rest heb ik dus niet zoveel mee.

Seffie, Linda86, mum2be2 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.852
    4.104
    113
    Ik vind dat je niet spoilert als de gewone uitzending op tv geweest is (dus donderdagavond). Kijk je vooruit, dan moet je het onder de spoilerknop zetten en loop je achter met kijken, dan lees je even niet mee als je niks wilt weten.

Athina, mum2be2, Robijn89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik vind het erg jammer dat mijn favoriet eruit.
    Ik vond hem de vorige keer gewoon leuk, na Hunted VIPS echt geweldig, en nu weer gewoon leuk en nu is hij eruit.

Daaag, leuke Hugo die gewoon gewoon is.

Mijn verdere favo ia Sebasitaain en Niels.

Met Jan heb ik helemaal niks en met de vrouwen ook niet, behalve Bertie. Die was zo leuk de vorige keer, volgens mij toen met JayJay.

Verder kijk ik niet jntensief, meer als kijkvoer.
    Er is belachelijk weinig leuks op.(we hebben ook kpn plus en disney plus, beide niet interessante dingen waar ik echt voor ga zitten.

10. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ik heb geen tv, dus ik heb geen idee wanneer de reguliere uitzendingen zijn. Ik kijk gewoon wanneer een nieuwe aflevering beschikbaar is. Het voelt dan ook niet als vooruitkijken oid. En zolang ik zelf niet bij ben, lees ik dus niet in het topic.

Athina vindt dit leuk.
  11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat gaat het snel he... heftig voor dat team dat Niels niet mee mocht doen. Van iedereen, nét hij... Ik denk dat die fout bij de ketting dan niet gemaakt was. En de afvaller... tja, jammer... Ik vond het trouwens wel mooi hoe er in het winnende team gesproken werd over het dilemma van Edith en Carlos. Het werd ook gewoon gezien door Sebastiaan- en als ze het anders hadden gedaan, had hij dat waarschijnlijk niet leuk gevonden - maar ook niet heel raar ofzo. Vanuit het spel gezien. Mooi om dat dan te horen. Het is ietwat jammer dat er niet meer tijd is om vanuit dat nieuwe team weer één te worden als het ware.. Dat ze aan de oude teams wat blijven hangen... Terwijl het team van 5 wat daar nu zit - óók een mooi team is; Carlos, Edith, Sebastiaan, Do en Rita... Ook qua personen wel vind ik.

Maar oke - ik ben benieuwd hoe snel er een samensmelting komt. Het lijkt nog zó vroeg...

hummeltje5 vindt dit leuk.
  12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    #92 hummeltje5, 25 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2022
    Gaan we nou serieus wéér hetzelfde plasje doen?
    Mensen, ff serieus, het punt is toch al duidelijk: ik heb een andere visie dan de meeste hier en ik respecteer dat jullie er anders over denken.
    Maar kennelijk gebeurt dat andersom niet aangezien het steeds opgerakeld wordt.
    Laat het nu voor eens en voor altijd duidelijk zijn: doen jullie gewoon maar jullie eigen ding, dan doe ik dat ook.

Kennelijk wordt niet helemaal goed begrepen dat er hier ook mensen vooruitkijken via Videoland..

Kunnen we het nu alsjeblieft weer inhoudelijk houden ipv. een welles nietes spelletje?

13. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Jammer weer van de afvaller van deze week :cry:
    Maar had al zo’n vermoeden dat diegene eruit zou gaan nadat duidelijk werd dat dat kamp naar de eilandraad zou moeten.

De proef van volgende week ziet er spectaculair uit!
    Zijn echt hele toffe proeven dit seizoen vind ik.

14. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Lees net dat het van zandvlooien komt, zij en Carlos hebben op het strand geslapen en zijn toe door zamdvlooien gebeten.

Spoetnik vindt dit leuk.
  15. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wow, nu al de samensmelting! Vind het snel gaan, te snel :p ! Terechte winnaar, wel jammer dat ze niet met z'n allen een samensmelting diner hebben..

16. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.045
    113
    Vrouw
    Ja ik vind het ook te snel gaan. En het is een harde editie, maar af en toe mag het ook wel wat minder hoor.. Bijv geen samensmeltings diner.. Ik vind dat er gewoon bijhoren.

Ik moest wel lachen om Mariana. Die komt echt zo ver omdat ze gewoon slim is. Ze laat de rest graven en dan snelt ze er mooi als 2e achteraan :roflmao:
    Zo irritant als ik haar destijds vond, zo leuk vind ik haar nu. Niet meer te aanwezig.

17. TotalBella

Ik was ook verbaasd dat er al een samensmelting was. Gaat het wel echt heel snel of hebben wij afgelopen seizoen nog in ons hoofd :D.
    Ik vind Mariana nu ook veel leuker dan de vorige keer, al is ze toch niet echt veel anders denk ik.

18. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Weggehaald, hoe zet ik iets in een spoiler?

19. TotalBella

Vierkantje met + erin, en dan spoiler kiezen.

F0F5D9C9-EE47-4C5A-B56B-2DC96DFD4FBC.jpeg

Nellie4 vindt dit leuk.
  20. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Dank je

TotalBella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina