Als zelfs Roy Donders zijn gezichtshaar laat staan, krijgen ze echt geen scheerspullen want dan had hij vooraan gestaan
Als ik dat zeg geef ik een enorme spoiler van de laatste aflevering Edit: iemand anders heeft dat al gedaan lees ik Maar Rob en Roy dus inderdaad. Ik was enorm benieuwd hoe zij het zouden doen en had het ze gegund om eens te kunnen zeggen: zie je nou wel, ik kan dit gewoon!
Eens. Heb dit al vaker gehoord bij meer programma’s. Makers die personen heel anders neerzetten dan ze werkelijk zijn.
Blijft harsen echt 40 dagen weg? Ik vind het mij zo moeilijk voorstellen dat zulke BN’ers écht gewoon in het wild plassen en poepen. Helemaal omdat er 1 vorige week nog zei dat ze diarree had. Brrr.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/919924/overleven-in-de-jungle-hoe-doe-je-dat-als-vrouw Qua menstruatie denk ik dat er ook veel wel voorzorgsmaatregelen nemen (pil doorslikken) áls ze al menstrueren (leeftijd, spiraaltje) dus ik geloof nooit dat er veel dames last van hebben. Ook omdat het natuurlijk ook weer een aanslag op je lichaam is daar. Maar bovenstaande link is wel leuk om te lezen.
Ik zie ze hun tanden poetsen met hun vinger en houtskool. De vrouwen kunnen zich natuurlijk wel vooraf laten waxen of ipl behandelingen ondergaan. Dan blijft het haar lang zat weg hoor. En een wc op een onbewoond eiland, waar zouden de waterleidingen dan lopen Verder zie je de baard bij de mannen groeien, en de vermagering is ook duidelijk zichtbaar bij kandidaten die er echt lang zitten. https://www.libelle.nl/mensen/weten-expeditie-robinson/
Dat soort dingen zijn de afgelopen jaren best wel aan bod geweest in eilandpraat. Daar krijg je echt een kijkje achter de schermen.
Ik vond naast de domme opmerking dat Rob het goed deed. Ook Roy vond ik leuk. Jammer van zijn heimwee. Ik heb er gelukkig nog wel wat favorieten inzitten.
Nou ook dat! Hij wordt overal al zo als kneus afgeschilderd. Zo onnodig. De makers hebben simpel ingespeeld op zijn al bestaande reputatie.
Ik vond Rob ook beter opdrogen hoor. Aan het begin rete irritant maar later werd dat beter. Ik vind ook altijd wel een goed graadmeter dat die groep daar relaxed met elkaar was. Blijkbaar viel zijn gedrag off-camera wel mee anders zou er wel één van de andere drie in die privé camera over hem gaan zeuren.
Ik versta nooit wat Thomas zegt, want elke keer als hij in beeld komt lacht mijn man er doorheen doordat zijn tanden zo nep zijn
Ik snap de proef niet zo goed, kamp blauw heeft het vuur al een paar keer laten doven, maar vervolgd de proef gewoon?!
na elke hindernis kon je het vuur aanwakkeren, maar dit kostte wel extra tijd. Hun ‘geluk’ was -denk ik- dat ze elke keer aan het begin van het obstakel vuur kwijtraakten en daarna door konden sjezen en snel nieuw vuur konden gaan maken. en ze waren gewoon snel in vuur maken natuurlijk. het andere kamp was namelijk veel langer bezig in de obstakels. wel leuk dat de anderen nu hebben gewonnen. En een leuke eilandraad! Hoe zou dat gaan uitpakken in de rest van de tijd voor de samensmelting?! Ik ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren op Duivelseiland, ik gun het ze allebei om door te gaan. Rijk iets meer denk ik. Al ben ik ook benieuwd hoe ‘afvaller’ zich gaat houden daar.
Ik snap niet dat Marina is overgestapt. Volgens mij zat ze hartstikke safe bij haar oude kampleden en nu hoort ze denk ik bij niemand meer bij... Hoop wel dat Rijk gaat winnen op Duivelseiland. En dat Frank niet opgeeft!
Mariana durft wel idd, denk dat ze nu niet meer veilig zit met de keuze die ze gemaakt heeft. Vind het trouwens wel echt verrot, diegene die eruit gestemd is, is 1 van mijn favorieten..