Van wat ik begreep, vangt hij de kandidaten op voor een proef om te zien en horen hoe het met ze gaat. Heb ook gezien dat hij waterdrager is.
Nou inderdaad he! Hij had achteraf overigens wél door hoe ze er vól ingelopen waren! Maar dat voorstukje voor de reclame was wel even sneaky nog - ik dacht héél even dat ze hun stemmen omgegooid hadden en alles op Fien gezet hadden - die mannen! En wat was Eva sterk bij die proef zeg... wow! Ik ben weer benieuwd naar volgende week! Ik moet trouwens nog wel érg wennen aan de zondag. Ik was het bijna vergeten gisteren..
Hugo is echt bloed fanatiek, maar trapte er idd wel erg makkelijk in. Ik vind kamp zuid wel echt veel leuker dan noord, veel meer een team volgens mij. Moeten die 3 op duivelseiland nu weer nieuwe proeven doen, totdat er 1 overblijft?
ja- deze eerste proeven waren alleen om te kijken of je méé mocht doen , met de proef. Door deze te winnen had je kans om in de samensmelting te komen. Dus wie er van deze 3 wint, op de balk- die gaat door.
ik neem aan het stukje waar hij in de groep 'verhaal' gaat halen. Dus waar dionne bij zit, laat merken dat hij het belachelijk is dat er mensen zijn die eventueel niet op dionne willen stemmen (maar op hem!!! oei oei oei!) Ik vind eigenlijk dat hij er nog goed vanaf komt - maar mogelijk is dat gewoon niet uigezonden, maar HIJ was volgens mij verantwoordelijk voor het verliezen van de proef deze keer... Waar Tom bij het andere team goed heeft gemeten en nagedacht, heeft Hugo dat hier niet goed gedaan- en dat hebben ze 'm niet ingewreven ofzo .
Ik vroeg me gelijk al af hoe je nou kon meten door even omhoog te springen en boven het blok aan te tikken. Hoe denkt Hugo te weten hoe hoog hij springt? Volgens mij was dat ook precies ongeveer het stukje dat ze tekort kwamen.
Ik denk dat de vraag is: in welk stukje niet? Vooral dat 'kutwijven' op het einde. Het ter verantwoording roepen van Fien ten over staan van de hele groep. Gewoon een slechte verliezer na alle proeven. Ik snap natuurlijk dat je enorm baalt, maar van teamspirit heeft hij nooit gehoord volgens mij. Zo'n gast in een voetbalteam die alles zelf gaat doen, omdat hij er van overtuigd is dat hij de enige is die het kan.
Zelfs mijn zoon gilde naar de tv dat Hugo er niet in moest trappen . Hugo had 'm wel snel door toen Dionne eruit ging. Die moet flink balen haha
Als t over dat stukje gaat: persoonlijk vond ik dat juist wel ballen hebben om dat zo te roepen waar Dionne bij zat. Idd. kwam hij er goed vanaf, maar zoals ik begrepen heb was het uiteindelijk niet unaniem besloten dat hij de captain zou zijn van de proef (zo kwam het niet in beeld althans). Wel was het besproken met de mannen, maar dus niet met de vrouwen voor zover ik begreep. En aangezien de mannen het zelf voorstelden, zullen die hem er moeilijk op af gaan rekenen.