Bij 1 blok was het wel duidelijk: daar kwamen zn voeten precies bij de onderkant van het blok en zn uitgestrekte hand bij de bovenkant. Dus als je dan ook zo gaat liggen kun je de afstand tussen twee blokken meten. Ik denk echter dat Hugo nogal bevangen was door de zengende hitte en even over het hoofd had gezien dat het blok dat een ander blok om moet stoten, dichterbij moet staan dan de lengte die het blok hoog is
Haha ja true. Overigens wel een prima Robinson kwaliteit (ook al moet je meer in je mars hebben dan dat)
Ik vond Hugo echt een arrogante kwast afgelopen aflevering! Hopelijk veranderd dat de komende afleveringen nog, vond hem echt niet leuk zo..
Ik heb alleen nog maar met een half oog gekeken. Maar als er nog een eiland raad komt voor de teams zouden wijzigen. Zitten de dames dan niet in een beroerde positie als ze weer verliezen?
Dat zaten ze sowieso, omdat ze in de minderheid waren. ... vandaar dat ze hoopte door Hugo te foppen - ze wat extra stemmen van hun af konden troggelen.... Daar zijn ze héél goed in geslaagd :-D . Maar er komt geen stemronde meer zo leek het bij de voorstukjes... Niet in de deze vorm. Herindeling - of al een samensmelting. Ja dit inderdaad.. hij had PRECIES goed gemeten.... het blok ging er precies tussen!
Ik zal wel de enige zijn, maar ik kan Hugo wel waarderen. Gewoon zeggen wat je vind en hoe je er over denkt, prima toch. Beter dan Dionne die zegt 'hou gewoon je bek, Hugo' maar dan wel veilig wanneer hij dat zelf niet hoort. Stoer hoor.
Normaal vind ik hem ook leuk, maar afgelopen aflevering vond ik hem echt arrogant, ik kan niet precies uitleggen wat ik bedoel! Ik vond het ook goed dat hij eerlijk was over hoe hij over over dacht in ieder geval niet zo sneaky.. maar die "kutwijven" bij de eilandraad dat vond ik echt nergens op slaan..
Ik vraag me af of het een slimme zet was van de meiden. Ja, als er weer een eilandraad is met precies deze vijf waarschijnlijk wel. Maar als ze door gaan naar de samensmelting of de kampen herverdeeld worden en het kamp noord vs kamp zuid wordt, heb je die stemmen nog hard nodig. Ook als de kampen herverdeeld zouden worden moet je wel het gevoel hebben dat je van je eigen kampleden op aan kan, en dat gevoel is nu waarschijnlijk weg.
Ik denk dat het niet een kamp zuid vs noord gaat worden na de samensmelting. Dat andere kamp is aardig verdeeld. Als die meiden samen gaan met Mariana en Shary-An dan hebben ze de club van Kim tegen zich en ik vermoed dat Hugo dan een mannenclub vormt met Tim, Kelvin en Frank. Rob of Rijk er dan nog bij. Akwasi zal misschien niet vol in een groep gaan zitten. En mogelijk wint Eva van Rijk en Rob, dan zou zo'n vrouwenclub zomaar een sterke groep tegen de rest kunnen zijn.
Ik vind het een hoop leuke mensen ook! Hugo is daar niet één van... Maar tot nu toe Fien, Yvette, Akwasi, Rijk, Kalvijn van mij mogen ze allemaal winnen. Maar tis nog vroeg in de wedstrijd .
Oh ik ben zo blij dat diegene van duivelseiland naar huis is Ik zat te juichen als een of andere gek, mn man keek me aan alsof ik gestoord ben haha
Ik denk dat dit voor sommigen heel erg goed uitpakt, en voor sommigen helemaal verkeerd. Erg leuk dit alles!
Of is het kamp Zuid? Haha. Ik weet steeds niet welk team nu wie is. Maar ik bedoel het team met Frank, Shary-An, Hugo en de Eva's.
Dat is idd noord. Ik ben ook voor team noord. Lijkt me een veel meer relaxe groep dan zuid. Ik vond het trouwens wel sneu voor Rob. Hij wilde zooo graag.