Sorry als er al een topic is, dan gooi m maar weer dicht Maar iemand t gezien gisteravond? En dan met name de laatste deelnemer, die bakker? Mijn hemel!! wat was die man onwijs goed. Wat een geluid kwam eruit..... Ik krijg nog kippevel als ik eraan denk en moest ook echt een traantje laten. Zei tegen mijn man; stop maar met heel t programma, dit is gewoon DE winnaar
zo inderdaad die man kan echt zingen! Doet me denken aan die telefoonverkoper die in engeland heeft gewonnen toen
ik vond het echt leuk om te zien! zo ontroerend om die man te horen zingen. ook die groep dansers, deed ook al mee aan so you think you can dance of move like Michael jackson ofzo.
Gisteren ook gezien hier! Die man was echt supergoed! Hoe vonden jullie die voetballer, met die trucjes, echt zo erg......
ja die bakker! dat die niet eerder ontdekt is zeg! en dan die voetballer inderdaad, ik schaamde me plaastvervangend.....
die heb ik niet gezien.. maar in van die voorstukjes ( denk ik) wel.. Wat een oudere man.. 50-er?? met een bril op? Nee.. geen winnaar.. dat soort mensen zijn er al genoeg voort gekomen uit zo'n programma.. Vond Ill Skill nogwat... wel cool!! Die voetballer.. wat een loser zeg.. luistert niet eens naar de feedback..( wat Dan zei..) Dat t voetballen wil, met zulke lange tenen.. Vond die jongen met de diabolo ook wel gaaf.. die gaf echt een leuke show weg..
En vorige week dan dames...Die advocaat en psychiater die Yo no se manana deden op de gitaar en piano. Daar zou ik nou geld voor betalen om die te zien!
@Mams idd die waren goed!! Tja en die man was zeer zeker goed maar het is weer zo hetzelfde he? Maar goed dat is met alle deelnemers?
die bakker was inderdaad erg goed, maar hij moet wel een keer naar de tandarts en ik vond die 2 beetje simpele mannen ( piet en sander ofzo) ook erg goed. echt knap en jammer dat het even misging en een humor hadden ze ook
ik heb het gisteren niet gezien maar tijdens het zappen wel. Toen waren die 3 donkere vrouwen er. Die vond ik erg goed. Maar hoe heet dat liedje nou? Ik kan er gewoon niet opkomen.
Die mannen van vorige week, met dat spaanse liedje, non non se manyana (zoiets, haha) die waren echt geweldig!
Blegh ik vind het echt verschrikkelijk, en ik geloof er ook geen hol van. Natuurlijk is er weer 1 of andere kerel met een 'simpel' ( no offence ) beroep die nou niet bepaald de knapste is, en die hoognodig eens naar de tandarts moet, die fantastisch kan zingen. En iedereen krijgt weer kippenvel, gaat huilen blabla. I don't buy it, sorry. Verschrikkelijke televisie. Snap ook niet dat er elke keer weer mensen naar die talentenjachten kijken
hahaha aszz ja je hebt gelijk..ik zap tussen popstars en HGT...popstars vindt ik dalijk leuker als de liveshows zijn maar eigenlijk wordt het langzamerhand allemaal hetzelfde gezeik he?
De jongen die achter de coulissen stond heeft vorig seizoen meegedaan aan So You Think You Can Dance. Die vrouw met die hond (die eerst straatvrees) had, vond ik zo aandoenlijk . Zal geen winnaar zijn, maar vond het wel echt heel leuk om te zien!
Van vorige week trouwens: die jongen die ging rappen over die vriendin die zelfmoord had gepleegd. Ik hield het echt niet droog . Maar aan het publiek te zien, was ik niet de enige met dat probleem
Ik heb nog nooit eerder gekeken naar zo'n programma maar kijk nu toch wel met plezier naar Holland's got talent. Ik moet er om lachen en vindt vooral Paay erg grappig. X-factor e.d. heb ik aan me voorbij laten gaan en van Gerard Joling krijg ik echt jeuk. Kijk zowiezo nauwelijks tv dus één keer per week iets 'doms'... wel ontspannend!
hihi ik ook ja... dus ik ben blij met Robert ten Brink. Paay ben ik ook geen fan van, maar die nieuwe, Dan, vind ik wel erg leuk. Vriendelijk, maar gevat commentaar, zonder grof te zijn.