JA JA JA lekker weer op zondagavond ! open haard aan onder dekentje ... hmmmmm ik heb er al zin in en ben er helemaal klaar voor !
Yes, yes...zit al op de bank te wachten . Al moet ik bekennen dat ik Peking Express toch wat leuker vind ...maarre, expeditie robinson mag er ook zijn hoor .
Ik vind het ook altijd een super programma! Ik en mijn mannetje zijn ook aan de buis gekluisterd! Ik zag overigens gisteren dat 'wie is de mol' volgend voorjaar ook weer op tv komt! Dat vind ik ook zo'n ontzettend leuk afvallers-programma!
Voorstel: laten we er voor de gein een wedstrijd van maken! Iedereen die aan dit topic deelneemt, mag in 1e instantie 3 deelnemers noemen die ze verwachten dat er als winnaar uit de bus komt. Wanneer de expeditie al aardig geslonken is, moet je er 1 laten afvallen. Wie uiteindelijk wint/winnen, krijgt...: "de eeuwige ER-zwangerschapspagina-roem 2007". Wie doet er mee!?!
ik weet wie de twee finalisten zijn, stond hier vorige week al in de krant en mijn schoonmoeder kent een van die twee
Dan zullen het iig wel belgen zijn, want volgens mij kom je uit Belgie toch? Hahah, ik zal vanavond even kijken of ik er een finalekandidaat bij zie. Ik denk wel dat het nog erg moeilijk is na 1 keer en 100 man. Ik doe mijn best.