Nou, ik doe een eerste gooi naar eeuwge ER-zwangerschapspagina-roem 2007 met de volgende kandidaten: * Sven * Mathilde * Kimo We hebben uiteraard nog lang niet alle kandidaten gezien, maar deze maakten op mij een goeie indruk. Maar laat ik wel zeggen: Die Bruno.... Wat een eikel! Hahaha. Wie volgt?
Baal baal, we waren zo gesloopt omdat onze kleine meid ziek was en lagen gister lekker op bed om er te gaan kijken.....21.00 uur ging bij ons allebei het licht uit, we waren kapot dus we hebben de eerste aflevering gemist. Weet iemand of er nog een herhaling van op tv is?
En hoe vonden jullie het? Ik vond het wel verassend, vooral dat het 100 mensen waren! Leuk om te zien hoe verschillend mensen zijn en welke keuzes ze maken. Maar wat een gekibbel en geruzie zeg.. Ik vond die schreeuwende man, ben even zijn naam kwijt echt irritant, jammer dat ik door het gedoe van hem weinig van de andere deelnemers heb kunnen zien.. Hopelijk vliegt (of vaart ) hij er snel uit!
Ik heb het gister gekeken, moeilijk om te zeggen wie er finalekandidaat wordt, je kent de helft nog niet, ik denk dat we beter kunnen gaan raden als de helft weg is.
Ik heb gister maar een stukje gezien, zat me gelijk te ergeren aan zo'n mietje met vies haar die zonnebrandcreme in zijn ogen had. Als er wat afvallen is het wel leuker dan
hahah, ja die miep met vriendje met zonnebrand in de ogen, wat moeten die mensen op zo'n eiland? Het eiland is niet bijzonder, ja misschien als er goeie voorzieningen zijn.... #-o Wat verwacht je als je mee doet aan ER, een luxe slaapplek met ontbijt service en een mooi zwembad? Zul je zien dat die mensen nog ver komen ook. Ik vind die Brumo ook een beetje een blaaskaak, bleh niet mijn type, en er zat ook nog zo'n halfe man/vrouw te zeiken, die mag ik ook al niet
He, maar die miep met dat mietjesvriendje die zitten volgens mij de boel voor de gek te houden. Zo raar kun je toch niet in het echt zijn hahaha
ik heb t ook gekeken, met toeval kwam ik er bij uit! Vond t super dat t weer begon! Ik vind nu 3 namen noemen ook erg moeilijk maar ik denk dat die Sven echt wel een goeie kans maakt! Maar idd, mss beter stemmen als er een aantal minder zijn... 100 is wel erg veel he om uit te kiezen!
Ik ga het ook weer volgen. Leuk! Dat stelletje is inderdaad echt erg! Weten ze wel waar ze aan beginnen? Die zullen er zo uitliggen, denk ik. En ik hoop die Bruno ook. Wat een irritante vent! En die man/vrouw...je hebt helemaal gelijk! Sven maakt een goede kans, maar er kan nog zo veel gebeuren... En daarbij hebben we nog niet iedereen gezien. Vaak zijn de stillere ook goede kanshebbers. Iedereen veel kijkplezier!
Ik heb me ook zo zitten ergeren aan dat tutje met haar vriend. Zich steeds afzonderen enzo..heel irritant. Ik denk dat die er vroeg uitliggen. Bruno vond ik een super arrogante gozer, helemaal geen leider juist! Ik denk dat bruno er in de eerste ronde zowieso uitgaat!
Stemlijst (op alfabet): Anouk: 1. Sven 2. Mathilde 3. Kimo Simone79: 1. Sven 2. 3. Susanne79: 1. Sven 2. Mathilde 3. Bruno Als je mee wilt stemmen: klik op 'quote' en haal vervolgens de 'quote-haakjes' weg aan het begin en aan het einde van het bericht.
Zit net te kijken, leuk stel is dat zeg, Tim (rasta) en zn vriendin. Sterke mensen met een eigen mening... Die zijn he-le-maal klaar voor het grote avontuur! :-#
haha oo ik heb me vorige week en vanavond zo geergerd aan die 2. Ik weet niet hoever NED is? maar denk even ver maar het was wel een leuke uitzending vanavond hihi teministe wat ACTIE!