Ok even ver dus. En wat is hij een viespeuk zeg met dat spugen, maar goed dat mens had ook geen slettenbak mogen zeggen dat vindt ik ook errug low! Vroeg ik me ook al af zag haar namelijk niet vertrekken.
Hmmm nee da's waar, heb haar ook niet weg zien gaan. Maar zou wel raar zijn als ze dan nu toch nog mag blijven toch? Hoe heet zij die slettebak riep? Weet iemand dat?
ik denk dat ze is gebleven en dat ze denkt ik kan over 4 dagen alsnog weg,.... ik vind het spugen niet oke, maar dat malle wijf hoefde ook niet die andere meid voor slettebak uit te schelden toch? omdat ze naar haar keek? of gewoon omdat ze die meid niet moest? tja en wat zou je zelf doen als je vriendin , zomaar voor slettebak wordt uitgemaakt? al moet je niet spugen,..wat dan? die meid die slettebak denkt ook dat ze de baas is daar, wil iedereen naar haar hand zetten en haar mening opdringen,.... ze valt wel erg op tussen 100 man ,... maar ja ben benieuwd hoe het volgende week gaat lopen,.. ben blij dat er weer een expeditie is
Mijn man zou der verzuipen in de zee haha .......... nou hij zou het in ieder geval niet pikken als iemand mij slettenbak zou noemen. Ik dacht trouwens wel dat ze gingen vechten met die wok haha
Nee, dat uitschelden sloeg echt nergens op, maar dat spugen vond ik nog een overtreffende trap. Die Tim (dreadlocks) spoort volgens mij echt totaaaaal niet hoor! Ook dat gedoe met die pannen. Door hun gedrag roepen ze het ook over zich af dat de groep zich zo tegen ze keert. Haha, dit is echt weer ultra Robinson-genieten!
nou ja, maar wat maakt het in principe nou eigenlijk uit, als die tim ff een pannetje meeneemt en die laters weer terug brengt? als een ander dit had gedaan had er waarschijnlijk niks aan de hand geweest,....maar ja ze hadden de pijlen al op hun gericht, dus ze hoefde niks te doen om aangevallen te worden toch? en of die tim spoort ? haha tja wie zal het zeggen, maar is het dan de bedoeling om met 100 man op elkaars lip te zitten? haha nou we zien wel
Leuke topic! Ook ik volg het al een aantal jaar. Geweldig. Moet wel ff wennen aan die 100 man. Ik denk dat we meer overzicht hebben als ze met minder zijn. Maar ik ben heel benieuwd wat ze allemaal in petto hebben. Er zijn altijd weer onverwachte wendingen. Kan dus nog heeeeel anders lopen als dat wij met z'n allen denken. Zal proberen mee te posten hier, maar ben erg druk bij de febr mama's en kijk hier eigenlijk niet zo veel. Vind dit wel erg leuk. Liefs Boney
Ooooh, ik erger me dood aan Tim en zijn "foto-model". "Er is hier zo weinig privacyyyy (zeurstemmetje), overal zijn mensen!" Die 2 hadden een vakantie moeten boeken ipv mee doen aan ER! Op een gegeven moment komt Tim (heel lief bedoeld) aan met bouillon voor zijn Iraida. Zegt ze: Neeee ik wil die andere! TSSSS Dat spugen sloeg ook nergens op!