2 dagen overtijd en (vroeg) testen negatief...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Donja62, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hoi dames

Ik ben drie maanden geleden gestopt met de pil. Ik heb twee keer een cyclus gehad van 27 dagen. Ik had daar van uitgaande maandag ongesteld moeten worden. Ben ik niet geworden. Ik voel me ook anders, wat gevoelige borsten, kriebelig gevoel in buik, lage rugpijn.
    Ik heb getest met kruidvat 2x5 gister en eergister en vandaag met early predictor (zou al 4 dagen voor NOD kunnen?). Helaas wit. Die van kruidvat veel (uren) later wel streepje maar lijkt me niet betrouwbaar.
    Dames met ervaringen? Hopelijk positieve?

Mijn vorige zwangerschappen testte ik 2 en 5 dagen na NOD positief (met kruidvat 2 x5).

Groetjes Donja

2. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ik lees even mee... Ben namelijk ook al 2 dagen overtijd uitgaande van mijn langste cyclus en ook nog steeds negatief getest.

3. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi donja.

Misschien heb je nog niet genoeg hormoon in je lichaam. Je kan altijd een bloedtwst laten doen bij ha. Geeft gelijk doorslag
    Ik ben nu 7 maanddn gestopt met prikpil. En tot op heden niet ongesteld geworden. Wel een pil gehad om cyclus op te wekken. Maar nu sterk idee dat ik zwanger ben. Gevoeloge tepels. Gevoelig tandvlees. Afgelopen week wat krampen gehad in mn buik. Maar test. Was nog negatief. Dus zit ij zelfde schuitje. Wil het zoooo graag weten!!

4. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Herkenbaar heb ook een aantal normale cyclussen gehad, ben inmiddels al 2,5 week overtijd en nog steeds negatieve testen pfff

5. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg he.... maar ik weet nu echt zo goed als zeker dat ik zwanger ben... merk het aan alles! Maar nu wachten tot ik genoeg hormonen heb en de test weer kan doen! Moeilijk!

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh spannend ja!!
    Ik ben zit nu op dag 36. Heb wel een gemiddelde van 35 dagen (zie onderschrift), maar toch.. Zit ook een beetje te twijfelen wat het kan zijn. Wacht nog een weekje en dan doe ik ook een test, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden. Ik ga er niet vanuit, maar je weet het nooit.. Had gedacht dat deze maand mn ongesteldheid wat eerder zou komen maar dat is dus niet zo.. GRR

7. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hou dames. Net ingesteld geworden, ben er blij mee. Als je niet zwanger bent dan maar beter snel weer verder toch?

Deel Deze Pagina