Ovutest afloop

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Klunsjs, 5 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klunsjs

Klunsjs Lid

2 aug 2014
    34
    2
    8
    Hallo,

Ik kom er niet zo goed aan uit, uit die "wondere wereld van de ovulatietesten". Zit pas in mijn 2e cyclus na pilstop en dacht de periode van mijn eisprong te herkennen (pijnlijke tepels, buikpijn en komt ook ongeveer zo uit in de app.) Heb nu 3 dagen testen gedaan en hij is nooit positief geweest. (Ik ben natuurlijk maar random begonnen uit nieuwsgierigheid.) Loopt wel merkbaar al 3 dagen af.
    Het is zeker niet zo eenvoudig dat ik nu kan concluderen dat mijn eisprong geweest is?

Groetjes

Kluns

2. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Helaas niet. Gewoon nog even doortesten, LH fluctueert altijd in je cyclus.
    Het kan inderdaad zijn dat je je piek hebt gehad, maar dat is niet met zekerheid te testen!

Volgende keer iets eerder beginnen met testen, al hoop ik dat je ze de volgende ronde niet meer nodig hebt :p

3. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    Hoe lang waren je vorige cycli ? Ik begin meestal met testen op dag 8. Dan kan je je ei haast niet missen, maar hij kan ook op dag 20 bijv nog positief worden hè bij een langere cyclus

4. Klunsjs

Klunsjs Lid

2 aug 2014
    34
    2
    8
    Ik heb er nog maar 1 gehad van 39 dagen. Toen kreeg ik, naderhand gezien, 12-14 dagen (heb toen alles maar half en half genoteerd, dom!) kwaaltjes die ik nu ook had (tot gisteren) Klinkt als: buikpijn en pijnlijke tepels. Als ik nu 14 dagen tel vanaf de kwaaltjes verwacht ik mijn ongesteldheid (of NOD) de 17e. Klopt er iets van mijn redenering??

Deel Deze Pagina