Na een paar maanden wisselende cyclus, ben ik nu een keer NIET ongesteld geworden. Ook wel eens leuk...zolang het de gewenste reden heeft Vrijdag een CB digital gedaan: negatief. Balen, maar bleef hopen want ben inmiddels 4-5 dagen over tijd. Vanmiddag opnieuw getest: een vaag resultaat met de Etos test (boven) dus maar een tweede gedaan van Kruidvat (onder) Nog steeds niet héél duidelijk vind ik, maar stiekem heb ik hoop... Wat denken jullie?
Die is duidelijk alleen een beetje licht voor 5 dagen overtijd.. Maar misschien had je late eisprong en late innesteling.. Over 2 dagen nog eens testen en kijken of die op loopt! Voor nu voorzichtig gefeliciteerd!
Ja duidelijk hoor. De CB was vrijdag gewoon nog te vroeg. Nu zal hij echt wel zwanger zeggen. Gefeliciteerd!
Vind ik leuk Ik begin er ook in te geloven. Komende dagen nog maar eens herhalen, heb toch nog een test over hahaha... Thanks voor jullie reacties!
Elke vrouw maakt in een andere hoeveelheid hcg aan, dus het is niet te zeggen of hij licht voor 5 dagen overtijd is. Hij is positief, gefeliciteerd!