morgen is je nod toch ??? ik zou morgenvroeg als eerste werk nog een testje doen ene laat t ons even weten he !!!! de cb heeft wel meer hcg nodig dus ik zou gewoon de kruidvat nemen
Meiden ik haal net die strip uit mijn electronische test en daar staan wel 2 streepje op.....op internet wordt ik ook niet veel wijzer....HELP?
sjudith die streep op de digitale cb test zegt niks. Er staat op hun site geloof ik dat je daar niet van uit mag gaan. Maar ik denk wel dat je zwanger bent hoor!
Er staat in de beschrijving nergens dat je hem er niet uit mag halen want ik heb een 3 testen pakket....dus er uit mag ie sowieso!
sorry meid, maar ik heb echt meerdere keren op dit forum gelezen dat meiden wel 2 streepjes daarop hadden en toch niet zwanger waren...
waarschijnlijk gewoon nog net iets te vroeg voor de digitale... die heeft echt heel wat meer hcg nodig dan de 2 voor 5 euro... zaterdag nog eens met de digitale, dan staat er vast en zeker zwanger meis! was de 2 voor 5 al duidelijker vanochtend? o... en niet te vergeten..van harte meis! je krijgt namelijk niet zomaar 2 streepjes he?.. liefs!
Er staat in de bijsluiter wel dat je niet mag kijken naar de streepjes op de strip!!!.. wat ik wel vaak hoor is dat bij niet zwanger de 2 streepjes licht zijn.. en bij wel zwanger (ondanks dat de test NIET-ZWANGER zegt) de streepjes echt donker zijn, maar zelf heb ik dat nog nooit zo gezien.. alleen lichte streepjes, maar dan was ik ook niet zwnager.. bij wel zwnager heb ik de strip er nooit uitgehaald..
De digitale wel/ niet zwanger mag je pas vanaf je NOD gebruiken. De digitale met indicator (dus die gelijk ook zegt hoeveel weken je bent), die mag vanaf 4 dagen voor je NOD. Dus je moest die andere halen!
lieverd heb je aleen die digi testen gekocht zonder indicator??? want die hebben namelijk meer hcg nodig!jammer genoeg mag je daar kijken naar die strepen. en toch zeg ik dat je zwanger ben.weet niet waarom heb zo gevoel haha
@ichtus, in de bijsluiter die ik heb en die op internet staat niks over die 2 strepen! @all, thnx voor het reageren. Kan jullie wel zeggen dat ik supermoe ben en barstende koppijn heb.
pff wat een gedoe, maar denk als je morgen je plas ophoud en nog zo`n 2 voor 5 test haalt, dat je dan zeker weten een duidelijker streep moet zien! zou die digi testen dan lekker laten zitten, wat een geldtrekkerij dan.
Juud bij Jurre teste ik op een dag Neg en de volgende dag was hij wel Pos terwijl andere testen wel zwanger aangaven dmv streepjes dat was geen CB test!
Heb nog 1 test gedaan die was heeeeel licht. Mijn temp schommelt maar tussen 36.5 en 37.5 dus ik wacht nog ff
sjudith, dikke knuffel meid... Ik weet wat je doormaakt. Had vorige maand net hetzelfde de testen wilde maar niet donkerder kleuren. Waarschijnlijk een heel vroege vmk. Veel sterkte!!
2300035.01 Nederlands DIGITALE-ZWANGERSCHAPSTEST Je kan op elk moment van de dag de test uitvoeren, vanaf het moment waarop je menstruatie zou moeten plaatsvinden. De test bestaat uit een houder en een patroon. Je kan het resultaat van de test alleen aflezen op het Digitaal Scherm van de houder. De streepjes die je op de patroon ziet wanneer je deze weggooit, moet je negeren. Je kan de patroon niet met het oog aflezen Dit staat in de bijsluiter van de digi.. zie www.clearblue.com.. **edit**.. sorry meid.. zie nu dat je ongesteld bent geworden.. STERKTE!!!