Expert gezocht-->in m'n vinger geknipt

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluis81, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
  2. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    jep, moet er af. Valt niet meer mee te leven...

hihi, nee hoor. Dat het brandt geloof ik meteen.
    pleistertje op en naar bed.
    Beste gewoon aan de lucht laten drogen.

Dit wordt een leuk littekentje op je vingerkootje, alsof er een pukkeltje op zit zeg maar.

3. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahahaha mafmens ;)

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Whaaa
    Sorry, maar dat ziet er heeeerlijk uit ;) :p

Ik verwacht dat de arts hier niets mee kan. Ik vrees dat je het gewoon moet laten helen.

Heb je minder dan weet ik hoeveel jaar geleden nog een tetanusprik gehad? Anders moet je die nog ff halen, voor de zekerheid.

Beterschap ;)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

en hoe er maar rekening mee dat je er best even last van hebt voor al omdat het een bewegende wond is (je had beter iets er boven of iets er onder kunnen knippen)

inderdaad veel los laten. en bij naar bed gaan boodschappen doen etc even een pleister er omheen

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Oehh ik voel gewoon de pijn!
    Dat zijn rotwondjes! Schoonmaken en geen pleister op doen moet aan lucht drogen anders heb je kans dat als je morgen wakker word de wond aan de pleister is vast geplakt!

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    auw! kreeg er kippenvel van van alleen naar te kijken

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Tsja,het voelt een beetje raar/anders maar ik kan m wel bewegen hoor. Ik vraag me alleen af wat dat paarse draadje is. Zou het een adertje zijn?

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat denk ik wel

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    En dat kan verder geen kwaad als je dat zo ziet zitten?

11. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ws wel. (adertje)
    ik zou dus voor de nacht wel een pleister er op doen, ik word anders 30x per nacht wakker omdat ik mijn vinger ergens langs haal.
    overdag geen pleister er op. als er een korstje / laagje op zit ook in de nacht geen pleister meer.

12. 4days

4days Niet meer actief

Ai ai ai, ziet er erg pijnlijk uit...

Ja dat denk ik ook.

13. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik denk ook niet wat ze ermee kunnen. Hooguit lijmen of 1 klein draadje. Nadeel is dat het op zo'n rotplek zit en er dan steeds druk op komt de staan zodat ie steeds weer open gaat. Dat zou problemen kunnen geven. Ik begrijp dat alles nog werkt? De vinger voelt hetzelfde als de rest? Dan zijn er geen zenuwen geraakt. Maar volg ook vooral je gevoel hierin wat betreft het bellen naar de hap. Was de schaar erg vies van het bloemen knippen? Anders moet je toch om een tetanus prik te halen.
    Wondje goed in de gaten houden of hij niet rood eromheen wordt of gaat kloppen en dik word.

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Maar straks plakt die pleister er helemaal in morgenochtend,dan ga je toch door de grond als je dat los moet peuteren?
    He jakkes,waarom heb ik nou idd niet net iets hoger of lager geknipt;) Of beter nog: alleen in de bloemstelen!:D

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

heb je geen vette gaasjes in huis?

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Die tetanus prik kan ik toch ook maandag gaan halen? Daar is toch geen haast bij of wel? De schaar kwam net uit de vaatwasser en ik had er alleen de bloemen nog maar mee geknipt.
    De "gewonde" vinger voelt wel anders,hij is gewoon meer aanwezig zeg maar en tintelt een beetje,dat kan ook komen omdat het net gebeurt is ofzo..toch?

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Nope,helemaal niks. Ik heb geen ehbo-trommel in huis,enkel een pakje pleisters en een hansaplast pleisterspray.

Sorry voor alle berichtjes achter elkaar hoor maar het is schijnbaar nogal een hot item en wil graag op iedereen reageren omdat ik dankbaar ben voor de tips.

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik heb gehoord dat tetanus binnen 24 uur moet, omdat het anders geen nut zou hebben!
    Ik ben tijdens mijn zwangerschap gebeten door een hond, maar toen ik 1,5 dag later opbelde ( het was weekend toen het gebeurde ) naar mijn huisarts, had het al geen nut meer.
    Hoefde dus niet te komen...

19. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    je bent je nu mega bewust van je vinger, daar wordt hard in gewerkt aan het herstellen dus dat tintelen klopt wel.

de pleister kan een beetje gaan plakken maar laat onder de douche wel weer los hoor. Hoeft niet operatief verwijderd te worden door de chirurg morgen.

tetanus zou ik niet eens aan denken als ik in mezelf knip. Heb zo een soortgelijke verwonding opgelopen door met een kaasschaaf over mijn pink te schaven :D
    er zit toch geen aarde ofzo aan snijbloemen? (behalve tulpen ;))

20. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    je bent inderdaad een hot-item :D iedereen hoopt blijkbaar op bloedige taferelen ;)

voor je to-do lijstje van morgen:
    kleine ehbo trommel in huis gaan halen ;)

Deel Deze Pagina