Ben ik te laat, of is er nog hoop?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Diamantje01, 4 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    #1 Diamantje01, 4 jul 2016
    Laatst bewerkt: 4 jul 2016
    Dag iedereen,

Wij zijn bezig voor ons eerste kindje, en vrijdag (rond 14 uur) heb ik voor de eerste keer gebruik gemaakt van ovulatietesten, dit omdat ik heel waterige afscheiding had, en ik zag meteen dat ik inderdaad mijn piek had!

Maar helaas, vrijdag en zaterdag geen seks kunnen hebben omdat het ventje zich niet lekker voelde, zondag ochtend hebben we er dan wel werk van gemaakt.

Iets na het vrijen had ik een stekende pijn net alsof mijn menstruatie er aan kwam, ik vermoed de eisprong? Ook heb ik sinds gisteren ochtend 1 gevoelige/pijnlijke tepel. (raar hé, maar 1 gevoelige tepel :()

Waren we toen al te laat, of zou het nog optijd geweest zijn?

Bedankt voor het meedenken :)!

2. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Na het begin van de piek is je eigsprong binnen 36-48 uur. Zondag is dus wel aan de late kant (want je weet niet of vrijdag het begin of einde van je piek was), maar kan alsnog wel. Na de eisprong leeft het eitje ook nog 12 uur volgens mij...

Succes!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.965
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Een eitje kan nog tot 12 uur na springen bevrucht worden.
    Het zou dus op het randje zijn qua timing.

Ook kan het zijn dat je test op donderdag ook al posi was en dat je ei uiterlijk zaterdag was. Dan zou je te laat zijn geweest helaas.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je ei springt 24-48 uur na positieve test. Het kan zijn dat je net op tijd bent geweest masr als je ei na 30 uur bijv gesprongen is was t vrees ik te laat. Zou niet te veel hoop koesteren deze ronde..

5. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zal maar niet te veel hopen deze ronde ;).

Mijn NOD is voorzien op mijn verjaardag, zou anders wel het mooiste cadeau ooit zijn :D.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je had waterige afscheiding? Dat duidt niet op vruchtbare afscheiding. Dat lijkt juist op rauw eiwit.

En beschrijf je positieve ovulatietest eens? Zag je twee streepjes? En waren die minstens even donker of was het teststreepje lichter dan de controlestreep?

7. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL

Dat is de enige wijziging die ik in mijn slijm kan opmerken, en volgens de berekening in mijn vruchtbare periode.

Ik zet even een foto van mijn test hierbij, dan kan je eens kijken.

Bijgevoegde bestanden:

8. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Deze morgen rond kwart voor 6 ben ik wakker geworden met serieuze pijn alsof ik mijn menstruatie moest krijgen, ben er zelfs 2 keer voor uit mijn bed geweest, zo een pijn!

Dit zou natuurlijk veel te vroeg zijn voor mijn mensturatie, aan wat zou ik het kunnen linken?

Er gebeurd zo veel met mijn lichaam de laatste maanden, maar dit heb ik nog niet voor gehad.

Alvast bedankt voor het meedenken!

9. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Dit is nog veel te vroeg voor een mogelijke innesteling :(. Hoe moeilijk ook is. Maar je kan je zelf goed gek maken met kwaaltjes. Weet er alles van. En de maand dat ik dacht dat het niks was. En ik de moed had opgegeven was ik zwanger.

10. Diamantje01

19 apr 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Is inderdaad veel te vroeg :(, voor mijn menstruatie is het ook te vroeg. Zo vervelend om van alles te voelen, dan is het moeilijk om het van me af te zetten.

Ik vertrek volgende week op vakantie, zal mijn gedachten daar maar even op zetten, en de volgende ronde er weer tegen aan gaan. :)

Deel Deze Pagina