Hallo meiden ik heb sinds een aantal weken dat ik mijn laatst bezochte pagina's niet kan terug vinden met andere woorden hij slaat de pagina's niet meer op, ik kan wel gewoon bij geschiedenis maar als ik dan een dag aanklik komt er niks omdat er zogezegd niks in de mappen zit wie weet wat dat probleem is en hoe ik dit kan verhelpen want ik vind het nogal zwaar irritant (had trouwens explorer 9 en die heb ik eraf gegooid omdat ik dacht dat het daar aan lag maar was dus niet zo , nu heb ik explorer 8.)
Misschien een rare suggestie, maar heeft iemand misschien (man/vriend?) de optie om geschiedenis op te slaan uitgeschakeld?
Mijn vriend heeft geen verstand van pc's dus die zal nergens aanzitten mss dat 1 van mijn kids ergens aan heeft gezeten maar ik weet dus niet hoe ik dit weer goed krijg :s
Klik boven op Extra - onderaan op 'internetopties'- en dan bij browsegeschiedenis of er een vinkje bij 'browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten staat'. (als er een vinkje staat wordt de geschiedenis dus telkens gewist)
nee daar had ik al gekeken mar dat staat niet aangevinkt beetje vaag dus allemaal maar wel heel vervelend
Hier mag een slotje op , ik heb inmiddels gevonden waarom hij niks opsloeg ik moet explorer als standaard aan vinken en toen deed hij het weer toch bedankt voor het meedenken