Wanneer op vakantie en waar naar toe?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Espoir, 12 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.677
    770
    113
    Help! Ik zit met een luxe-probleem..

Rond eind augustus ben ik uitgerekend van onze 2de uk.. toch zouden we nog graag naar de zon op vakantie willen.. Mijn eerste is 3 mnd te vroeg geboren, dus in de zomer op vakantie durf ik echt niet aan.. maar wanneer dan wel? En waar naar toe? We houden wel van een beetje zon..

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.990
    113
    Vrouw
    Eind oktober een vliegreis naar de zon? Dan kan de kleine gewoon mee! Ik ben tijdens de zwangerschap een dag na mijn vakantie met 24 weken in het ziekenhuis aan de weeenremmers beland, en geen haar aan mn hoofd die er over zal denken om bij een volgende zwangerschap het lot te tarten. Dan nog liever niet op vakantie en zeker niet dichterbij de uitgerekende datum.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Half april naar de Canarische eilanden, dan ben je rond de 22 weken. Wij hadden daar lang geleden in april 2005 ;) overdag 25-27 graden en 's avonds 20-22 graden. Ideaal!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Wij zijn naar Lanzarote geweest half april vorig jaar, heerlijk zonnig weer, q dagje wat minder. Ik was toen 28-30 weken zwanger. Wij vonden het fijn dat het ook niet heel lang vliegen was, 4 uurtjes.
    Maar ik heb altijd voldragen zwangerschappen gehad, ik weet niet of ik zou durven met jouw geschiedenis, dat moet je zelf inschatten (samen met je vk/gyn)
    En anders inderdaad met baby straks. :)

5. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.716
    2.391
    113
    Inderdaad in het voorjaar naar de Canarische eilanden. Dan heb je over het algemeen heerlijk weer. Wij gaan altijd in de winter (over 4 weken weer, yeah) en dan is het er ook altijd wel overwegend lekker: zo tussen de 20 en 25 graden. In april zal het nog weer wat warmer zijn. Ik zou dan wel zoeken naar een hotel met verwarmd zwembad. In de winter is dat echt nodig, maar in april zou dat denk ik ook nog wel erg prettig zijn. Wij zijn overigens ook in beide zwangerschappen naar de Canarische eilanden geweest maar dat was beide keren ook in de winter. Heerlijk even relaxen in het zonnetje terwijl het nu ook weer niet te warm is.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Ja wij hadden ook een verwarmd zwembad bij ons huisje, dat is wel een must in april. Al hebben mijn oudste 2 ook in zee gezwommen en in een waterpark dat niet verwarmd was brrr. Maar voor mij(zwanger) en mn peutertje was dat echt te koud.

7. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.716
    2.391
    113
    Ja, de eerste keer toen wij in de winter gingen, wisten wij niet dat we daar op moesten letten en hadden we een onverwarmd zwembad bij het hotel. Brrrr, ijskoud en niet leuk gewoon. Ik was toen zwanger van de oudste en ben in de hele week maar 2 keer even in het zwembad geweest, dat was wel heel jammer. Het hotel waar we nu altijd naar toe gaan heeft goed verwarmde zwembaden en dan kun je prima zwemmen. Ook voor de kinderen wel erg belangrijk.

8. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.677
    770
    113
    En welk hotel is dat?

9. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.716
    2.391
    113
    Hotel Isabel Family in Costa Adeje op Tenerife. Wij gaan over 4 weken al voor de 7e keer, dus ons bevalt het goed. Wij gaan die week ook altijd om lekker te relaxen en hoeven niet vanalles te doen en zien (er is wel vanalles te beleven hoor). Het is een hotel qua service maar het zijn allemaal appartementen en bungalows. De inrichting is hier en daar wat gedateerd, maar ze zijn aan het renoveren als het goed is. Er wordt elk jaar ook wel weer iets aangepakt zien wij. Het is overigens wel perfect schoon en dat vinden wij belangrijker. En de bedden zijn goed (veel meer dan slapen doe je er toch niet). Wij gaan altijd halfpension en vinden ontbijt- en dinerbuffet goed. Maar op de boulevard zijn natuurlijk ook genoeg restaurants te vinden als je dat leuker vindt. En zoals de naam het zegt, is het echt gericht op families.

Deel Deze Pagina