Explosiegevaar

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kiki, Dec 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Nee, helaas. Ik kon echt even niets anders dan mijn meest blonde gezicht trekken (terwijl ik mij haren momenteel zwart heb geverfd) Totaal met stomheid geslagen.

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    OH My God, dat meen je niet! :evil:
    Lekker subtiel kunnen sommige mensen zijn zeg, en dan ben je nog niet eens dik ook. :confused: Gewoon helemaal onbegrijpelijk.

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Als mensen in winkels je niet aardig behandelen, is toch ook om je kwaad over te maken!

Toen wij een paar weken geleden bij de Prenatal liepen om een nieuwe kinderwagen uit te zoeken, liepen er een verkoper en verkoopster steeds in de buurt en liepen alleen naar de jónge stellen om te vragen of ze konden helpen.
    Nu ben ik 43 en m'n man nog een paar jaar ouder en die is al een beetje grijs, en ze vroegen aan ons gewoon helemaal niets. Ze hebben vast gedacht dat we een opa en oma waren ofzo.
    Ik was zo nijdig dat we er weg zijn gegaan zonder iets gekocht te hebben. Een week later zijn we naar een Babydump gegaan waar ze ons wel meteen hielpen, en daar hebben we een wagen gekocht, die mooier en ook nog es veel goedkoper was.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik ben ook een wandelend bommetje
    heb met mezelf afgesproken nu voortaan eerst tot 10 te tellen
    en te denken: laat maar zitten, als ik me weereens erger aan een ander.
    dan loop ik gewoon weg

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik merk dat tot 20 tellen ook heel goed werkt, aan 10 heb ik echt tekort :)

6. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Wij zijn ook even naar Babydump geweest om ff te kijken en werd ook snel gevraagd of wij hulp nodig hadden met de papieren. Dat vind ik heel geweldig ;)

Share This Page