Ik heb zojuist een bont wasje gedraait en daar had ik al wat kleine babykleertjes tussengestopt. En net ging ik de was ophangen en toen hing er voor het eerst, tussen alle grote papa-broeken en mama-truien, een heel heel klein lampekappen spijkerjurkje Zooooooooooooooooo lief! En zo raar ook meteen hihihi...
haah dat had ik toen ik zwanger was van youame had alle kleertjes gewassen en aan de waslijn gehangen in de tuin we waren net verhuist komt de buurman aan de deur zozoz dus mijn vriend doet open en de buurman vraagt zozo kleren gekrompen? euh nee hoezo ja zo aan de waslijn te zien ooooh haha nee wij verwachten een kleine over 4 weken hij wist niet meer wat ie moest zeggen haha maar vindt het zelf ook heel schattig staan
Het staat ook heel leuk . Ik kon ook echt genieten van het eerste volle wasrek. Heb er helaas geen foto van gemaakt!
Ja, staat zo schattig he? Al die kleine rompertjes en truitjes en sokjes. Stom, ik ben ook vergeten een foto te maken. Nouja, kan ook nog wel.
Hier kon ik ook al zo van genieten, maar vooral van het strijken en vouwen! Veel plezier. Oh ja, en als ze er is doe je het een paar x per week en het blijft leuk!
Wat een goed idee om daar een foto van te maken! (Ik heb zelf alles in de droger gedaan, en daar een foto van maken geeft toch niet het gewenste effect , maar ik vond het ook heel schattig toen ik alles ging opvouwen. Daar lag ineens onze eettafel vol met ieniemienie-kleertjes. Gossiegossie...)