Expres bot op internet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Krabje, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Steeds vaker valt mij bek open bij sommige topics hier op zp.. De reacties die daar voorbij komen :$:$ Echt ik sta soms te klapperen met mijn oren.

De vriendelijkheid hier is echt ver te zoeken, sommige dames hier zijn echte k*twijven. Ik vaag me oprecht af of jullie alleen zo doen op internet of in het echte leven ook zo zijn. Als jullie echt zo zijn heb ik medelijden met jullie omgeving.

Maar nu even waar het echt om gaat.
    Gisteren was er dus weer eens zo'n topic om wat er wel of niet in de lounge geplaatst mag worden. Dan zijn er dus een paar van die tr*tten die zeggen dat "men" dan moet wieberen als het je niet aanstaat.
    Nu weet ik dat er dus echt iemand is vetrokken om die reacties van die tr*tten. En dat gaat mij aan het hart.

Echt ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn :x:x Bah bah bah!
    Ik hoop echt dat jullie alleen zo zijn op internet, lijkt me niet als je echt zo bent, dat je jezelf echt in de spiegel aan durft te kijken.
    Zielig.....meer woorden heb ik er niet voor over

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ennnnnnnnn topic nr 675398 over hetzelfde onderwerp..........

3. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Mijn ervaring is dat mensen alleen zo op internet zijn. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik ook niet altijd aardig ben op internet. Maar ik zal in het echt ook niet te beroerd zijn om het te zeggen! Maar ik vind mensen schofterig en kortzichtig en niet realistisch op internet en daar erger ik me aan. Niet zozeer hier (al is het me al wel opgevallen her en der). Maar wel bij andere internet pagina's.

4. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik vind sommige mensen soms ook heeeeel lelijk reageren.
    Niet alleen hier maar overal op internet. Het is natuurlijk heel veilig achter een beeldscherm.
    Ik werd ooit in mijn voorsteltopic op een hondenforum met de grond gelijk gemaakt omdat ik een kruising hondje gekocht had.:$
    Daar kom ik dus nooit meer terug.

Ik denk niet dat mensen die hier hard reageren in het echt ook zo zouden reageren als iemand een vraag over zwangerschap of kinderen zou stellen.
    Sommige misschien wel, maar dan hou je naar mijn mening weinig vrienden over.:D

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gelukkig verlaag jij jezelf niet tot hetzelfde niveau nu... :):D

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zo zeg, inderdaad!

7. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ja ik ben een keer op een metal forum totaal afgebrand omdat ik een foto van mezelf plaatste. Stoere jongens/ meisjes ben je dan. Ik ben er nooit meer terug gekomen. Is best een bekend metal forum ook. Echt triest.

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Tsja het is nou eenmaal lekker makkelijk zo achter een schermpje.. En sommige mensen willen nou eenmaal graag hun mening laten horen en het boeit ze dan niet of ze bot overkomen of niet. Ik lees meestal over zulke reacties heen. Geen aandacht aan schenken 😊

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het word wel met de dag erger. Je moet ook opletten op wat je typt want je bent al snel weet ik veel wat door sommige dames hier terwijl je het niet verkeerd bedoeld.

Anderen typen er op los. Hun mening is de waarheid en de rest kan de pot op. Opzettelijk kwetsen zoals inderdaad min of meer zeggen dat dames wat niet zwanger zijn of geen kinderen hebben maar op een ander forum moeten zitten of zich niet gekwetst moeten voelen. Dit is zo kwetsend.
    Een beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad he, ...

10. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    zulke mensen zijn eng ..... voor het zelfde geld dat je naast elkaar staat op het schoolplein en het niet van elkaar weet , dan krijg je wel een vreemd beeld van diegene zodra je er achterkomt ;)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb er niet zo'n last van, vind het wel leuk een lekkere discussie. Bovendien is het internet dus. Om nu met k*twijven te gaan schelden? Misschien moet je een ander forum zoeken als je het zo erg vind.

12. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Ik geef haar groot gelijk en ze heeft net netjes met een * getypt :D

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Zat het ook net te denken! Zo heerlijk genuanceerd en zonder scheldwoorden...

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wordt dat er niet in gezet door het forum zelf?

Ik ga er trouwens wel altijd een beetje vanuit dat mensen op het forum zichzelf laten zien zoals ze zijn. Ik zal zelf niet echt heel anders doen. Ik ga niet schelden in het echt en ook niet in een forum bijvoorbeeld.

15. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    tuurlijk zijn er zulke types en het zijn er ook heeel veel
    en die roepen dan ook heel hard zo ben ik ook in het echt ;)

16. MamavC

MamavC Niet meer actief

Een discussie in 1, 2, .... :D

On topic. Ik vond die reacties wel meevallen. Het is een forum over allerlei onderwerpen en mensen plaatsen het soms op de verkeerde plek. Ik vind ook dat als je een topic niet leuk/fijn vind je het niet hoeft te lezen en iets anders kan gaan doen (wieberen klinkt onaardig maar zij bedoelen vast hetzelfde?)

17. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    helaas kan je niet iedereen aardig vinden omdat niet idereen dat is , sommige topics of reacties ( bijv bij het borstvoedingsgedeelte) sla ik over zodra ik daar 1 of 2 namen zie ..... zijn van die mensen die het liefst diep in Stefan Kleintjes hol kruipen en reageren alsof ze het allemaal zelf onderzocht hebben en daarbij blijven en niet verder kijken .... walgelijk irritant , zeker als je ze aansrpeekt als moderator op een ander forum over hun manier van reageren en doordouwen van hun mening en bewust moeders die geen BV geven kwetsen maar dit wel zo sneakie doen .... WALGELIJK

18. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Ach ik weet van mezelf dat ik ook soms een k*twijf ben, ben ik ook heel eerlijk over.
    Maar zoals jij reageert....dat bedoel ik dus.

19. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    geen idee, dat doe ik zelf automatisch

20. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik geef Krabje ook groot gelijk!

Zeker over het topic van gisteren! Ik reageer nauwelijks meer hier omdat toch altijd alles verkeerd aankomt of omdat er altijd wel een rotopmerking komt van bepaalde leden hier.
    Het vervelendste vind ik dan dus die van gisteren, meiden die niet of moeilijk zwanger worden of kindjes zijn verloren zoals ik. Zij/wij zijn hier gekomen met dezelfde wens als de rest hier. Helaas lukt het niet of gaat het mis, moeten ze dan maar weg? Die wens is er toch nog steeds?! Ik heb zelfs met een zoontje nog wel eens een dip en wil dan ook even niet de hele tijd met kinderen geconfronteerd worden van anderen maar wel even lekker op internet over onbenullige zaken lezen. Soms zie ik dan al aan de titel dat ik het topic beter even niet kan openen, maar vaak genoeg wordt de titel zo aangepast zodat het topic niet direct wordt verplaatst en hopla, dan zit je toch weer met kindertopics!
    Maar om dan dus te zeggen dat al die mensen weg moeten?! Lekker vriendelijk inderdaad! En met Krabje eens... hopelijk zijn jullie in het echte leven iets respectvoller. En aangezien ik me even niet wil verlagen tot een respectloos iemand hou ik de rest van mijn opmerkingen over deze personen maar even voor me!

Deel Deze Pagina