Expres bot op internet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Krabje, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Het lijkt mij logisch dat je met 'algemeen' begint. En beheer blijkbaar ook, anders had het wel beneden gestaan.

2. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home

nou inderdaad
    en het is al jaren zo dus om dat te gaan veranderen is dikke onzin

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik niet...algemene dingen staan ip veel fora onderaan...waar dit onderdeel niet de lounge wordt genoemd...maar de bar, babbelclub oid.

Zwangerschapspagina zou dan toch met zwanger worden moeten beginnen.

4. Lijkt me dat hetgene dat het "hoofddoel" van het forum is bovenaan staat... Maargoed, dat is mijn logica, niet die van het beheer.

En mama en gezin is er toendertijd bijgekomen omdat toen ook al deze discussie er was, en nu word het opeens weer verandert :(

5. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Maar als lounge en mama -en-kind lounge onder elkaar komen te staan storen degenen die geen kind-gerelateerde onderwerpen kunnen zien zich weer aan het woord 'mama' onder de algemene lounge. (Bedoel ik niey gemeen of spottend maar bedacht ik me net!)

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Helemaal waar. Andere fora hebben bijna altijd algemene dingen onderaan en die onderwerpen die het hoofddoel zijn bovenaan. In dit geval zou dat dus zwanger worden, zwanger zijn, mama en gezin en daarna algemeen.

Maar goed, zo wijkt hierin al af zolang ik het ken.

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dan storen ze zich ook aan de naam van het forum. En het zwangwre buikje in hun logo. De reclame die rechts staat en zwanger gerelateerd is en de banners of andere onderschriften van medegebruikers..

8. Maar misschien is het ook een idee (of zelfs een heel goed idee) om ook te kijken naar wat tig leden, die al jaren lid zijn en die het forum het forum maken, vinden. Kijk naar de Hema; de klanten willen dat de onderbroeken blijvend in prijs verlaagd worden, dus worden de onderbroeken in prijs verlaagd. Luisteren naar degenen die het mogelijk maken dat je bedrijf loopt en blíjft lopen, want als het voor hen zo prettig mogelijk wordt gemaakt, blijven ze terugkomen.

Er worden zoveel suggesties gedaan waar een heleboel leden achter staan (neem bijvoorbeeld het idee van een subforum voor 'Gezondheid'), maar er wordt gewoon níéts mee gedaan. Eerst wordt er maanden geroepen dat 'er naar gekeken wordt als het nieuwe forum er is', en nu komt er een simpele 'willen we niet'. Ook de vraag of er een app voor ZP komt, is al honderd keer gesteld, Marnatman wilde die app zelfs GRATIS voor jullie ontwikkelen, maar ook aan dat verzoek wordt geen gehoor gegeven..

Echt zo jammer dat het de laatste tijd allemaal zo gaat..

Oh en, om het dan maar wat luchtiger te maken; wat die chronische volgorde betreft; aan anticonceptie beginnen na je ovulatietest, tijdens je kinderwens, is ook best vreemd hm? :D

9. Sifra

Sifra Niet meer actief

Helemaal mee eens

10. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Nou dat lijkt me niet. Want dat zou je de naam van de site ook niet kunnen zien of typen. Een naam of woord zal je niet van je stuk brengen denk ik. Want dan trek je de hele site niet.

Het gaat er om dat je niet wil lezen dat anderen net zwanger zijn en nu niet meer in hun broek passen, of wil lezen over dagjes uit met kindjes, waar je zwangerschapstesten het beste kan kopen etc etc.
    Die kunnen allemaal in een ander forumdeel.

11. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ach, iedereen wil wat anders en dat zal altijd zo blijven. Dus laat het beheer gewoon lekker zijn ding doen en maak je niet zo druk over een forum.

12. +1

Als ik op google iets zoek over zwangerschappen kom ik 9 van de 10 keer op ZP uit. Allemaal gratis informatie die WIJ hebben geschreven en waar ZP advertenties naast kan zetten waar ZIJ geld aan verdienen. Maar als we als forumleden dan iets vragen (meerdere keren!) en het is écht niet zo onredelijk wat er gevraagd word... Dan word daar echt niks mee gedaan.

Het is dat ik hier zoveel lieve mensen heb leren kennen, maar anders was ik echt allang weggeweest hier ;)

13. Logan

Logan Niet meer actief

En dat kan jij je bedenken zonder enig idee te hebben? Als ik me zou storen aan het woordje mama had ik toch ZWANGERSCHAPspagina niet eens bezocht ;)

Maar genoeg in dit topic, ik vind dit gekat (in dit topic, niet van jou hoor ;) )nergens voor nodig. Ik ga me voorlopig ergens anders vermaken.

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Eens. Ik denk dat er dan ook minder kind- of zwangergerelateerde onderwerpen in de lounge terecht zullen komen.

15. tuc

tuc Niet meer actief

Dat weet ik wel zeker...er is nl niemand die speciaal helemaal naar beneden gaat scrollen om daar een onderwerp over kinderen te plaatsen. En hoeven degenen die zich aan kind of zwanger gerelateerde onderwerpen storen daar dus ook geen last meer van te hebben. Win win lijkt mij.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat ben jij toch een botte boer.. jeetje..

Iedereen zit hier omdat ze zwanger willen worden, zijn of waren.
    En bij niet iedereen gaat het zo vlot als bij jou. Dat is al erg genoeg. Als deze dames, inclusief mijzelf, dan maar onze waffel moeten houden is natuurlijk van de zotten. Heel zp staat vol met zwangerschap gerelateerde onderwerpen en dat is logisch. Alleen de lounge hoort niet te gaan over bovenstaande onderwerpen.

Is het dan zo mogelijk om enig respect en sympathie op te brengen en hier rekening mee te houden?

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat is daar nou weer bot aan :(
    Dat is veel vaker op fora's zo hoor, dat het klets/lounge/praat gedeelte helemaal onderaan op een pagina staat.
    Best logisch ook.
    Mij maakt het geen drol uit waar het staat, maar het zou wel veel verkeerd geplaatste onderwerpen voorkomen.

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind ook dat de lounge beter op een andere plek kan. Echter wil beheer dit niet doen omdat er een nieuw forum aan komt. Meerdere meiden inclusief ik hebben dit al aangegeven.

En het is niet specifiek die opmerking. Het is het hele plaatje. Ik hoop werkelijk dat sommige dames hier in het echt leuker dan zijn dan hier.

19. tuc

tuc Niet meer actief

He waar heb jij het nou weer over??? Ik herhaal exact wat het beheer zegt. Dat het op volgorde moet en ik geef aan dat het dan ook logisch is dat de lounge dan onderaan komt. Snap werkelijk niet wat daar bot aan is:(
    Ik denk dus alleen maar mee..want ik weet dus zeker dat je dan in de lounge geen last meer hebt van verkeerd geplaatste onderwerpen.
    En dat het niet bij iedereen zo vlot gaat als bij mij....daar moet ik alleen maar om lachen...je hebt geen idee.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat beaam ik ook dat hij op een andere plek moet.
    En bot, 90% van jou berichten vind ik vaak bot. En ook in dit topic. Ik vond hem niet netjes over komen en dat noem ik bot.

Lach er maar om. Als het dan bij jou ook niet makkelijk ging begrijp ik niet waarom je zulke akelige dingen kunt zeggen tegen de meiden hier die het nu niet lukt. Dan zou je toch beter moeten weten hoeveel pijn dat doet..

Deel Deze Pagina