ik zeg helemaal niks akeligs...ik heb hier gezegd dat zwangerschapspagina bedoeld is voor zwangerschappen en kindverwante onderwerpen. En dat ik dus niet snap dat als je dat stoort dat je hier komt. Ik ben zelf ook een poosje weggeweest. En ik zeg dat de lounge verplaatst moet worden....ik snap jouw opmerking hier dus niet.
Weet je. Ik heb geen zin meer in een welles nietes spelletje met jou. Ik en meerdere vrouwen met mij vinden jou vaak niet netjes over komen. Uit dit topic Kun je minsten 10 rot opmerkingen halen. Fijn dat het jou opluchtte om weg te gaan. Ik heb die intentie niet. Alleen dat mensen eens beter kijken naar waar ze iets neer zetten. Zou het beter maken. Toedels!
Ach gossie....ik zou dr een clubje voor oprichten...kun je daar lekker over mij zeuren. Wat een aanstelleritus zeg. En ja dit is precies zo bot bedoeld als hoe het overkomt.
Goed, ik zal ook nog even serieus reageren, want dat andere was natuurlijk ietwat flauw. Sommigen hier doen net alsof ze hun kindjes krampachtig moeten verstoppen. Maar daar gaat het helemaal niet om. In tegendeel juist, het mag o-ver-al, elk forumonderdeel is gericht op zwangerschappen/kinderen, behalve het algemene deel. Nee, ik vind het niet vervelend om een banner te zien, met namen en/of leeftijden van kindjes. Ik vind het ook niet vervelend om in het spelletjesgedeelte te posten en daar een vraag (die met het spelletje te doen heeft) over kinderen tegen te komen. Ik vind het ook niet erg om een titel van een topic te zien die gaat over speeltuinen, omdat ik weet dat ik die over kan slaan. In tegendeel juist, ieder kindje mag er zijn en ik vind het alleen maar fijn voor diegene dat het gelukt is, onafhankelijk van hoe snel, hoe makkelijk, enz. (want dat vind ik ook oneerlijk, gooien met 'ja bij jou ging het zo makkelijk') Ik vind het wel vervelend dat er topics gepost worden die overduidelijk niet in de lounge horen. Sommige dagen kan ik daar heel goed tegen, andere dagen minder. En ja, dan kom ik hier ook inderdaad minder tot niet, maar ik vind het wel jammer dat ik, op een dag dat het minder gaat, alleen in de lounge rondhang omdat daar veel interessante en grappige dingen gepost worden en dat zoiets er dan alsnog in-your-face staat. En eerst viel het nog wel mee, af en toe een verdwaald topic en dan hoor je me echt niet. Ik ga niet lopen stampvoeten, of zoals sommigen het zeggen 'zeiken' of 'azijnpissen', kan gebeuren en hij komt wel weer terecht waar ie hoort. Maar de laatste tijd was het weer een golf aan topics en het verplaatsen nam steeds langer in beslag of gebeurde zelfs helemaal niet (en nee, dat waren dan geen twijfelachtige topics als een speeltuin of een broodtrommel, nogmaals, daar hoor je mij echt niet over). En dan heb ik het nog makkelijk. Ik vind het meestal niet moeilijk om dat soort dingen te lezen, omdat bij ons weer wat licht in de ogen schijnt. Maar bij zoveel dames is dat helaas niet het geval, moeten elke dag weer tussen hoop en vrees leven, of hebben nog geen groen licht nadat er iets mis is gegaan, staan dag in dag uit in een kamertje wat voorlopig, of misschien wel voor altijd, ongevuld zal blijven. En dat je hier dan ook nog leest dat je zeikt, dat je je er maar overheen moet zetten of zelfs dat je vooral maar op moet rotten, van het forum waar je al tijden meeschrijft, steun uit put en ook terug geeft, waar je het vaak gewoon hartstikke naar je zin hebt, maar als je het even moeilijk hebt, moet je maar oppleuren.. Daar kan ik met mijn pet echt niet bij. Is het dan zo moeilijk, zo onwijs moeilijk, om heel even aan die dames te denken, twee seconden langer een knopje ingedrukt te houden waardoor je onderaan de pagina belandt, in plaats van bovenaan? Om je een heel klein beetje in te leven, empathie te tonen en een beetje respect te hebben? Soms blijkbaar wel. Jammer, erg jammer.
Nou dat is dan maar zo. Ik vind dit maar kleuterschoolniveau. Er zijn genoeg opmerkingen van mij die helemaal niet bot zijn. En anders begrijp ik niet waarom er zo vaak: eens, vind ik ook, dit dus e.d. onder mijn reacties staan...dus zo erg zal het het echt niet altijd zijn. Ik negeer heel botte reacties gewoon en ik snap niet waarom sommigen daar zo flauw over moeten doen. En echt nergens in dit topic heb ik lullig gedaan over degenen die niet makkelijk zwanger worden.
Tuc heeft in dit geval gewoon gelijk. Op zo'n beetje elk forum met een specifieke doelgroep staat het onderwerp van het forum bovenaan en staat een lounge / bar pas onderaan in de lijst met subfora. En dit zou direct betekenen dat onwetende nieuwe leden hun babyvragen niet meer in de lounge droppen Ik weet dat tuc soms heel bot is, maar 100% zeker weten dat ze dit niet zo bedoelde als hoe sommige het nu opvatten.
Wauw ik vind dit heel tof van je. En op een fatsoenlijke manier mag iedereen mij aanspreken als je dat zo voelt.
Soms kom je wel een beetje als een botte boer over tuc Maar goed...duidelijke taal op een beeldscherm komt ook wat sneller hard over denk ik. Geeft ook niks...het is maar internet. Maar in dit topic vond ik tucs reactie niet bot hoor! Waar ziet iemand iets bot staan dan? Ik vind dat echt miereneukerij. Ze typt gewoon iets normaals.
Oh mijn tekst moet eerst goedgekeurd worden haha.. Wat ik net typte: Je kan best eens als een botte boer overkomen tuc maar duidelijke taal op het internet komt nu eenmaal snel zo over. Maakt ook niet uit...het is maar internet denk ik dan. Maar echt...waar ziet iemand iets bot staan in tucs reactie hier??? Ik niet hoor. Ze zegt gewoon wat normaals. Ik vind het gemiep
Toch moet ik je hierin gelijk geven. Ik kom ook op een ander forum, 1 waarvan ik zeker weet dat het niet druk bezocht wordt door veel leden hier en ik wist tot voor kort niet een dat daar ook een soort van lounge was. Je komt daar 'binnen' en het eerste wat je ziet zijn de forumzaken; zoals huisregels en nieuwe leden voorstellen etc en daarna hetgeen waar het forum over gaat. Helemaal onderaan ergens staat een soort lounge. Ik heb al grotendeels van het forum gelezen, want het is erg interessant, maar ik ben niemand tegengekomen die verkeerd heeft gepost. Het is gewoon meteen duidelijk. Ik denk trouwens niet dat het Beheer hier in meegaat. Ze waren erg duidelijk wat de indeling betreft. Aangezien er al maanden/jaren om wordt gevraagd, denk ik niet dat deze verandering er wel gaat komen. We weten nu dat het zo blijft en dat het soms getolereerd wordt, mits kinderen niet het hoofdonderwerp zijn. Daar moeten we het dan bij laten denk ik. Het meeste kan je toch kwijt in het Mama en Gezin deel. Het kan wel handig zijn om een standaard mededeling van het bestaan van het Mama&Gezin deel te pb-en naar elk lid. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn voor Beheer? Ik heb er geen verstand van eigenlijk, maar bij een storing komt er ook altijd een bericht bovenaan de pagina, dus dat zou ook nog kunnen.
Ik snap jullie allemaal niet eigenlijk. Verkeerde topics in verkeerde onderdelen? Weggaan? Persoonlijk opvatten. Seriously?? Ik zie dit forum eerlijk gezegd als een verzameling tekst. Letters. Negen van de tien keer heb ik geen idee tegen wie ik praat. Maar om eerlijk te zijn... niemand hier heeft toch maar enig idee tegen wie ze/hij het heeft? Je ziet een of ander fotootje van een of ander plaatje van google. En die plaatjes hebben een mening. Wie in hemelsnaam is hier zichzelf? We zijn allemaal een profiel. Een forumnaam. Waarom zou je je zelf(!), je echte ik, laten wegjagen door een stel letters? Ik snap hier niets van. Ik vind jullie allemaal heel interessant, grappig enz... maar op een forum praat je niet als je persoonlijke zelf. Gewoon niet. We kennen elkaar helemaal niet! Dus wat doet het er toe wat iemand tegen of over je schrijft??
Trouwens Micchan, goed uitgelegd. Ik denk dat je daarmee de mening van velen duidelijk onder woorden hebt gebracht. Soms moet je het even van een ander lezen alvorens je het zelf wat beter voelt. Ik denk wel dat hetgeen moeilijk is, heel persoonlijk is. Ikzelf vond destijds de subonderdelen van de mmm wat weinig...
Dit snap ik dan weer niet. Ik ben hier niet anders dan thuis. Ik zeg wat ik voel, en ja dat verschilt soms per dag. Soms voel ik mij beter, soms slechter. Maar waarom zou je je anders voordoen? juist omdat je hier toch niemand 'echt'kent..
Tuurlijk! Je schrijft als jezelf. Je eigen mening, niet anders dan in het echt. Maar hier kent niemand je. Niemand kent je achtergrond. Niemand die weet hoe JIJ reageert op bepaalde situaties. Wat je er bij voelt, *als ik dit zo zeg bedoel ik dit*. We kennen elkaar niet. Dus reageer je puur op de tekst. Als een van mn vriendinnen op een bepaalde manier reageert weet ik waar dat vandaan komt. Hoe ze is. Hoe ze kijkt als ze iets zegt. Wat er achter zit. Maar dat heb je in deze setting niet. Het is NIET persoonlijk.