dat schreef ik van de week ook al: ik ben hier niet zo gauw beledigd omdat ik mij besef dat geschreven taal soms anders overkomt dan wanneer je iemand zn gezicht erbij ziet...en ik zie er heel lief uit
Ik denk dat dat niet alleen op internet zo is. Al durven mensen dan makkelijker alles te zeggen.. Er zijn denk ik best een hoop botte en domme mensen. Maar net in welke kringen je je begeeft.
proest sorry hahahaha. Ik heb ontzettende hoofdpijn maar door het lachen gaat het wel wat beter. Nu lig ik dit vannacht te zingen in bed
Och, zeik-over-andere-forumleden-clubjes zijn er al. Met je eens overigens. En met aszz ook. Niet bot wat mij betreft. Sommige mensen zijn ook erg snel gekwetst...
Ditte. Tuc en ik zijn het ook niet altijd met elkaar eens, maar dat hoeft ook niet. Ik houd er wel van wanneer iemand gewoon duidelijk, recht-voor-z'n-raap is en een duidelijke (goede onderbouwde) mening heeft. Als sommigen dat als 'bot' of 'cut' 😁 interpreteren, so be it.
Hierin zijn we het dan wel eens Ik heb er nog eens overgedacht en ik vind het overgevoeligheidsgehalte echt veel te hoog hier. Elk woordje moet op een weegschaal gelegd worden. Ik snap oprecht niet hoe je je zoveel aan kunt trekken....van notabene vreemden. Ik ben in het echt overigens net zo als hier...ook een kreng dus blijkbaar en gekgenoeg heb ik toch een man en een hoop vriendinnen.
Zonder me verder te mengen in de discussie denk ik inderdaad ook dat er minder babygerelateerde zaken in de Lounge geplaatst zouden worden als het niet zowat het eerste subforum was wat je tegenkomt hier in de lijst. Bij de meeste fora zit het Lounge of 'off-topic' gedeelte ook helemaal onderaan inderdaad. Hopelijk is dit met het nieuwe forum opgelost en is het tot die tijd even doorbijten denk ik.. Denk dat veel nieuwe leden wel kindgerelateerde zaken in de Lounge zullen blijven posten omdat ze (nog) niet beter weten.
Zelfde ervaring op het hondenforum, weet niet eens meer waar het over ging maar werd letterlijk met de grond gelijk gemaakt. Ik gaf mijn mening ergens over en doe dit altijd beargumenteerd. Ik zet mijn mening ook nooit als een feit neer maar begin altijd netjes met 'ik vind' of 'mijn mening is dat'. Nou ik werd me toch afgemaakt. Geen inhoudelijke discussie met argumenten maar echt als persoon afgebrand. Jij dit...jij dat.... Vreselijk, dat was zo heftig, daar ben ik echt een tijdje van slag van geweest.