Expres bot op internet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Krabje, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben overtuigd van niet;)

2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Dit begrijp ik inderdaad ook niet...

Toen wij zwanger wilden worden heb ik me hier ook aangemeld, toen het maar niet lukte en ik echt beroerd werd van constant reclame door mijn strot van medela, geboortekaartjes, nutrilon enz, ben ik hier een tijd weggegaan.
    IK kon het niet aan om geconfronteerd te worden met babyzaken, waarom is dat schuld van iemand anders??

En overigens begrijp ik ook niet waarom reclame over geboortekaartjes niet kwetsend genoeg is om weg te gaan voor iemand die niet zwanger kan worden, maar een vraag over een broodtrommel voor een schoolgaand kind wel?

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Maar die reclame open ik niet en ik kom dus ook niet op hun website. Als ik de lounge open en ik zie sommige topics die weer over kindjes gaan word ik op zn zachts gezegd niet blij want de lounge is daar niet voor bedoeld. Het staat er ook duidelijk boven. En aangezien ik een kinderwens heb wil ik ook niet wieberen.

4. tuc

tuc Niet meer actief

nee helemaal niet. Dat geeft nog geen reden om iemand zo te noemen. Ik heb in het topic van gister gezegd dat ik het vreemd vind dat kindertopics onderaan de pagina weggestopt worden terwijl we hier op een zwangerschapspagina zitten.

en in dit topic dat ik de openingspost van ts niet begrijp omdat ze nu notabene zelf tegen iedereen begint te schelden.

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb niet het hele topic gelezen en zou ook niet zo heel gauw in een topic als deze reageren, maar het is me van de week al vaker opgevallen dat er opmerkingen voorbij komen die gericht zijn op de opleiding die iemand genoten heeft. Echt zo verschrikkelijk sneu! Ik kreeg er van de week zelf ook eentje om mijn oren en daarin werd zelfs verwezen naar de basisschool :$. Hoe laag ben je dan? Ik heb dan verder ook niet gereageerd en voel me ook totaal niet aangesproken en ben van mening dat zulke dingen meer over die persoon zeggen als degene tegen wie ze in de aanval gaan. Het is toch logisch dat je op een forum als deze alle soorten en maten tegenkomt die er maar zijn? Dik, dun, hoogopgeleid, niet opgeleid, zwart, blank, getrouwd, alleenstaand, met kinderen, kinderloos en ga zo maar door! En met al die verschillende smaken is het toch logisch elkaar te behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden?! Met respect dus!

6. Klaproos

Ow lol hij is fijn:D

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    #147 edelweiss, 2 sep 2015
    Laatst bewerkt: 2 sep 2015
    O dan ben ik in het echte leven ook een K U T wijf want ik doe mezelf niet anders voor op het internet. Ik loop hier al 8 jaar mee en als de vaste leden zo reageren dan zal er vast een kern in zitten

8. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Zouden die topics die per ongeluk fout staan expres daar neergezet zijn om anderen te kwetsen?
    Denk het niet... Probeer het dan ook niet zo op te vatten.
    Meld het aan het beheer. Lees verder niet en open iets anders.

Als dat te makkelijk gezegd is, is het misschien beter om even niet meer op ZP te komen. En dan ben je niet weggejaagd oid. Voor dat dat weer zo opgevat wordt. Je kunt toch niet elk foutje gaan zien als een persoonlijke, pijnlijke kwestie? Dan heb je geen leven meer...

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Maar die zie je toch ook? Precies zoals die reclames. Je hoeft ze allebei niet te openen. En als je wel een verkeerd geplaatst topic tegenkomt dan druk op het verkeersbordje en dan wordt het waarschijnlijk z.s.m. verplaatst als moderators het ook verkeerd geplaatst vinden.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ja dit dus.

En nee, meer dan een 'tsjah' kan ik er niet van denken. Als iemand zichzelf wil verwijderen van dit forum, dan is dat haar eigen keuze. Ik speel niet op de man, ik scheld niemand uit, ik zeg niemand persoonlijk dat die moet wieberen.

En zoals gezegd, wat is het verschil tussen al die banners over kindertjes, borstvoeding, reclames langs de kanten en een onderwerp in de lounge over een broodtrommels.
    Die je, newsflash, ook niet aan hoeft te klikken.

11. Klaproos

Als ik ze zie open ik ze natuurlijk ook niet maar gebruik dat verkeersbordje. Maar soms is de titel anders dan de inhoud. Trouwens over een broodtrommel voor een kind val ik echt niet,het gaat me meer om topics over zwangerschap die zeer doen.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    haha:) dank je wel! ja ik ben er behoorlijk blij mee. nog niet eens zozeer over de kilos die eraf zijn ( al was dat natuurlijk wel de bedoeling) maar meer het feit dat je door discipline en wilskracht heel ver kan komen. en ik dat eigenlijk in een moordend tempo heb gedaan. staat eigenlijk iedereen inclusief mezelf versteld van. maar ik ben er nog niet hoor, wel in kilos maar de boel moet strakker.;) maar het meeste heerlijke eraan is eigenlijk dat ik iets heb gevonden waar ik helemaal mn ei in kwijt kan. dat had ik vroeger nooit.

ok ontopic maar weer hihi;)

13. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Tsja, dat heb je nou eenmaal op internet, forums en social media. Sommige mensen doen zich veel anders voor dan dat ze eigenlijk zijn.
    Waarschijnlijk durven deze mensen in real life geen duidelijke mening te geven of hebben ze geen eigen mening. Ook durven ze dan juist niet voor zichzelf op te komen. Het is daarom makkelijker om dat achter de pc wel te doen. Ik heb altijd zo iets, laat mensen gewoon in hun waarde, neem ze zoals ze zijn, niemand is perfect en iedereen heeft zijn nukken.

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb ook ooit een topic in de lounge geopend die achteraf ergens anders moest. Werd toen gelijk een klaagtopic over geopend bij beheer. Vond ik ook vreselijk kinderachtig. Er had ook even een melding gemaakt kunnen worden.
    Regels zijn inderdaad regels. Lounge is niet bedoeld voor topics over kinderen.

Qua reacties op zp. Ik lees ze ook en daar blijft het bij. Ik reageer al een stuk minder op topics dan vroeger, juist omdat het soms wel lijkt of elke reactie onder een vergrootglas gelegd wordt.

15. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Amen:)

16. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    juist ja! ik vind het echt schandalig Hoe moeders hier tegen elkaar tekeer gaan...maar hey het is gewoon hun mening brrrr;)

17. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Ik vind het hier best meevallen. Ze zijn hier een stuk vriendelijker dan op bijvoorbeeld het Viva forum. Als je ziet wat daar soms allemaal gezecht word...

18. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Tja... Gewoon overheen lezen. Meer kun je niet doen.. Sommige mensen komen blijkbaar iets te kort & komen zich hier afreageren op anderen ;)
    Ik vind het iig laf om achter een scherm lekker veilig respectloos met een ander om te gaan & schenk ze ook niet de aandacht die ze zooo wanhopig om vragen.

19. Klaproos

Ja,,daar kom ik ook niet meer. Mafklappers daar. En bovendien werkt dat forum voor geen ene meter. De layout bedoel ik.

20. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Genieten dit! Een topic openen om mensen af te zeiken waarvan je vindt dat ze anderen afzeiken. Dit is een van de redenen om zp lekker vaak te bezoeken voor mij.

Deel Deze Pagina