Je vanavond nog normaal kan eten en daarna een week tot twee weken alleen maar vloeibaar kan eten Ik word morgen geopereerd, en kan daarna alleen maar vloeibaar eten en ja dat wordt best moeilijk aangezien ik echt enorm van lekker eten hou. Ik ben dus wel benieuwd waar zouden jullie voor kiezen
Draadjesvlees 😆 Het liefste met stoofpeertjes maar die zijn er nog niet.. Of broodjes kroket met mosterd.. Of een lekkere spekpannekoek met stroop 😄 Heel veel sterkte!
Ik geloof dat ik dan lekker uit eten ging. Wokken ofzo! Ik wil je veel sterkte wensen. 2 weken alleen vloeibaar lijkt me beslist niet fijn. Hopelijk gaat alles goed en ben je snel hersteld.
Uit eten 😁 dan lekker stuk biefstuk of spare ribs.. Voor gerecht carpachio en als toetje crème brulee ofzo 😋😋 yummiieeee
Alles Nee zonder gein, ik zou gewoon of lekker uit eten gaan, of thuis een lekkere carpaccio maken en daarna euhm.... aardappelkroketjes met schnitzel en lekker sausje en boontjes ofzo? Het zijn maar 2 weken, dus ik zou me daar niet heel erg druk over maken eigenlijk. Zou vooral veel eten op de laatste dag, van alles wat
Ja gister ben ik uit eten geweest dus nu het dilemma voor vanavond nadeel is, dat ik zo verschrikkelijk veel lekker vind en ik dus geen keus kan maken nu haha. Draadjesvlees had ik voor gekozen als ik vrij was maar ben aan het werk
ik denk van alles wat ik echt superlekker vind een klein beetje.. carpaccio kreeft gamba's dikke biefstuk verschillende groentetjes.. en als toetje ook allemaal kleine beetjes van van alles want ik vind heel veel heel lekker!! succes met je operatie en ik zou er ook als een berg tegenop zien om zo lang vloeibaar te eten..
Gewoon nog een keer uit eten gaan Of steek vanavond de bbq nog een keer aan. Maar het is idd wel lastig, er is zoveel lekkers! Ik zou als ik nu moet kiezen, voor nacho's gaan.