Hoi! Vanmiddag ga ik op gesprek bij de psz, &Krijg ik een rondleiding. Maar ik Weet niet wat ik moet vragen? hebben jullie nog tips of word alles gezegd? Liefs x
Wat wil je weten?? Tja dat is het belangrijkste. Ik weet niet of je kind nu al naar KDV gaat, dat is ook een verschil natuurlijk. Ze zullen wel veel vertellen; nml over het ritme/dagindeling. Misschien wil je weten hoe het eet/snoep beleid is? Ik had zelf weinig vragen bij de intake van de psz, alles werd al verteld ook.
Bij de psz had ik weinig vragen, ze vertelden zelf hoe het ging en het is ook maar 2,5 uur dus ik had zelf ook niet veel "eisen" Bij het kdv heb ik ze het hemd van het lijf gevraagd, maar dat is ook heel anders vind ik
Ik had niet echt vragen, alles werd verteld dat ik wilde weten. Hebben bewust voor een vrije peuterspeelzaal gekozen dus wist er al veel vanaf. Dus ging het alleen nog maar om de regeltjes en dergelijke.
ik heb dat gesprek de 29ste ben ook heel benieuwd hoe dat gaat en vooral hoe onze meid het gaat vinden. ze heeft het nu al over dat ze naar sjool gaat haha wonen er bijna tegenover dus ze ziet de kindjes buiten spelen.