expres hoofd stoten

Discussion in 'Baby en dreumes' started by b0otjuh, Aug 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Hoi Hoi,

Onze kleine man vind het tegenwoordig geweldig om overal opzettelijk zijn hoofd tegen aan te beuken, hij blijft er maar om lachen, zijn hoofdje zit regelmatig onder de blauwe plekjes.

Ik vind dit natuurlijk heel erg om te zien maar hij vindt het blijkbaar wel prettig... zijn er hier nog moeders die hetzelfde bij hun kindje hebben gezien en hoe moet ik hem dit gaan afleren???:(:(

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Mijne doet t ook, ik laat dr gaan, ze word t vanzelf zat

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja herkenbaar,doet ie wel eens als ie zijn zin niet krijgt of aandacht wil.Laatst keek ie of ik het wel zag,sloeg zijn hoofd tegen de deurstijl en huilen maar.Ik negeer het.

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Onze Naud deed dit ook, elke dag meerdere keren.. Het werd zelfs zo erg dat hij zelfs kastdeurtjes tegen zijn hoofd opendeed en met pollepels op zijn hoofdje sloeg gewoon omdat hij het "leuk" vond dus niet omdat hij zijn zin niet kreeg!

Ik ben ervoor naar de kinderarts geweest (hier zit namelijk autisme in de familie) en zij vertelde me dat de beste oplossing is om het totaal te negeren.. Veel kinderen hebben dit namelijk en het is een bepaalde vorm van aandacht vragen en grezen van pijn uitproberen

Ik heb het zo'n 3 weken helemaal genegeerd en toen was het over :) Nu heeft hij er geen last meer van!

5. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Ons ventje doet het ook gewoon echt omdat hij het leuk vind niet zozeer omdat hij zijn zin niet krijgt.
    Ik negeer het 9 van de 10 keer ook totdat hij het zo hard doet dat ik er gewoon naar van wordt, maar ik zal mezelf inhouden en het helemaal negeren en hopen dat het over gaat.:)

Share This Page