Oke dames wie kan even helpen rekenen, het lijkt mij allemaal zeer onwaarschijnlijk maar het volgende: Onbeschermde seks op CD9 Positieve ovu test op CD13 (zie foto) CD 19 bruin en roze verlies/ongi gevoel CD 20 ongi gevoel CD 21, vandaag, voel ik me zo brak als maar wat. Ik herken dit van mijn vorige zwangerschappen, dus ik krijg nu allemaal hersenspinsels. Wat als, wat als.... Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, dan zou sperma lang overleefd moeten hebben en ei wel heel snel ingesteld zijn...
jawel hoor. hoogstwaarschijnlijk was de eisprong dan op cd 14 of 15. Goed zaad kan zeker 5 tot 7 dagen overleven
CD 15 je eisprong..sperma kan 6 dagen overleven..dus bevruchting zou kunnen. CD 19, 4 dpo mogelijk innestelling CD 21, 6 dpo vandaag.. Conclusie: het is niet onmogelijk dat je zwanger bent, maar het kan net zo goed niets zijn. Ik zou overmorgen..8 dpo een predictortestje wagen.
Je "symptomen " zijn ook.goed te verklaren door de progesteron stijging die je krijgt tussen dag 5 en 7 dpo.
Cyclusdag 9 sex Cyclusdag 15 je eispring (of misschien zelfs 16 als hij op dag 14 ook nog zo knal was). Innesteling op dag 19 als je eisprong uiterlijk dag 15 was is goed mogelijk. De manier om daar achter te komen is vandaag te testen met de predictor. Als het nu van een zwangerschap is, zou je al heel vaag posi kunnen testen met de predictor.
Ik heb op dag 14 ook nog een ovu gedaan die was niet meer positief. Heb die niet meer op de foto gezet. Ik heb predictor besteld. Komen als het goed is morgen dan. bedankt voor je reactie.
Ik denk dat je op cd 14 je ei hebt gehad, dan zou de innesteling op cd 19 heel goed mogelijk zijn, dat zou het bruinverlies en ongigevoel verklaren en dan zou je vandaag op cd 21 7 dpo zijn. Ik zou morgen met eerste urine testen, je hebt (in geval van zs) dan kans op een streepje en die zou dan komende dagen op kunnen lopen
Maar dan nog moet sperma minstens 5 dagen overleefd hebben. Volgens mij is dat meer uitzondering dan regel dat dat mogelijk is. Maargoed mn testjes komen morgen dus zal morgen even testen.
Het schijnt tot 7 dagen te kunnen overleven, dus ja het is uitzonderlijk maar niet onmogelijk denk ik
Maar we hadden pas net de knoop doorgehakt om voor een derde te gaan en willen graag nog even wachten tot begin volgend jaar. Dus welkom is het sowieso, alleen niet heel praktisch...
Tja, eerlijk? Dan had je met anticonceptie moeten stoppen begin volgend jaar. Sorry, je bedoelt het vast niet verkeerd en ik wil je niet ‘aanvallen’ gezien je zegt dat het welkom is, maar dit soort uitspraken schieten bij mij een beetje in het verkeerde keelgat. Je bent bekend met de bloemetjes en de bijtjes. Desondanks hoop ik dat een test je geeft wat jij wenst.
Bedankt voor deze wijze les Dat soort dingen schieten bij mij altijd in het verkeerde keelgat. Aangezien zon reactie geen toegevoegde waarde heeft. Maar je zal het goed bedoelen. Je kunt best in tweestrijd zitten. Want de wens is er en het liefst wil je dan nu meteen. Alleen vanwege praktische redenen zou het fijner zijn om nog even te wachten. Dus ja emotioneel doe ik een dansje als het wel zo is. Alleen rationeel gezien wat minder slim. Desalniettemin zijn wij volwassen mensen die idd weten dat er een mogelijkheid is als je onveilige seks hebt. Ik kom hier alleen maar vragem hoe groot die kans is. En daar heb jij geen antwoord op gegeven dus heeft je reactie weinig toegevoegde waarde.
Je zit hier op een forum en plaatst iets en hebt dus te maken met anderen die daar (gelukkig) een bepaalde mening over hebben en dit ook uitten. Als een reactie iets is wat je eigenlijk niet wil, dan moet je erbij zetten: ‘graag alleen reageren op wat ik wil horen en lezen. Dat is beter dan typen; ‘heeft geen waarde’ of ‘reageer dan niet’ (ook een bekende hier...) Maar goed; ik zal me verder niet meer in de discussie mengen en hoop oprecht dat alles je brengt wat je wil.