Mijn jongste is flink ziek, eet niks, drinkt gelukkig wel wat, maar is er hangerig. Spuugt af en toe wat. Ze heeft ook flinke koorts sinds gisteren al. Vanmorgen stond ze op met 39,6. Alleen jammergenoeg doet de paracetamol niet veel voor haar. Iemand nog tips wat ik kan doen voor haar, zo sneu om ze zo beroerd te zien.
Niet teveel kleren aan en een filmpje op zodat ze lekker relaxed met haar knuffel op de bank ziek kan zijn? En misschien wat lekkere vruchtendrank maken zodat ze zich special voelt. Kortom even lekker in de watten leggen. Als het langer als 3 dagen aanhoud zou ik even de dokter bellen. Sterkte en succes
Ze mogen vanaf 1 jaar 3 keer per dag 240mg paracetamol, misschien iets meer paracetamol geven? En zoals Nic hierboven zegt, lekkere dingen geven en beetje extra in de watten leggen. Alles wat ze eet en vooral drinkt, is mooi meegenomen. Heb je waterijsjes in de vriezer liggen, dat gaat er hier meestal goed in als ze ziek zijn? Het is inderdaad zo sneu als ze zo ziek zijn... ik hoop dat ze snel opknapt!
Net toch ff de ha gebeld, ze had ineens allemaal gekke spiertrekkingen wat ongeveer een kwartier aanhield. Zag er raar uit. Ook heeft ze allemaal rode vlekjes op armen en benen. Als het morgen nog zo is dan even langskomen, maar die spiertrekkingen kwamen ws door het zakken van de koorts, zo beschermt het lichaam zich tegen de kou... Ze zit idd op de bank te hangen met tv en de ipad, maar echt energie heeft ze er niet voor...... Hopen dat het morgen weer iets beter is, maar we gaan maar niet naar de psz morgen.....