San, Het zou mij ook niet verbazen als je zwanger bent! Dat ik je naam zag staan bij de zwangere temp-kaartjes ....was vast een voorbode We zullen zien! Liefs Mirre
spannend vandaag weer voor je meid, hoop voor je dat je menstruatie in ieder geval wegblijft en dat je vandaag of morgen een vet positieve test in handen hebt... knuf smoeks
Ik heb deze test ook een keer 'voor de grap gedaan'. Terwijl ik op m'n pilbloeding zat te wachten. Er kwam een 2e streepjes, de volgende dag was ik ongesteld. Ik wist dat ik niet zwanger was, want was aan de pil. Maarre, Sandra... ik hoop dat je ongie niet komt en je ook 2 strepen op een andere test ziet!
Lieve meiden, deze test was echt niet posi hoor! Er staat duidelijk in de beschrijving dat de twee strepen gelijk moeten zijn van kleur en sterkte...en dat waren ze niet... Ik heb dus juist de test gedaan om te laten zien dat hij een licht streepje geeft, terwijl je niet zwanger bent. Eigenlijk omdat ik deze romed-test niet wil gebruiken als ik echt denk dat ik zwanger ben...dus hij moest gewoon ff op.. En eigenlijk wilde ik ook wel es wat ander zien als aldoor die witte testvlakken... Ik heb al een aantal dagen af en toe een pietsje rood en bruin verlies, mijn borsten zijn een stuk minder gevoelig, ....en vandaag voel ik al wat krampjes....dus ik steven af op een keurige cyclus van 28 dagen....
Ha ha sandra, wat ben je toch grappig. Vind het altijd leuk om je onderwerpen te lezen! groetjes Olga
Hoi! Had vorige week 1 dag voor mijn ongi getest...met romed casette en deze gaf ook een wazig maar duidelijk 2e streepje(had al wat hoop),maar dag erna ongi geworden! Met clearview negatief getest.. Ik ga deze test(romed) niet weer gebruiken... Hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent... groetjes es.
Sandra! Heerlijk gek mens ben je toch ook! Ik duim voor je dat je zeer snel een echte posi test in handjes mag houden!
hhahaaha... Ja, maf mens he....dan moet je je toch wel echt vervelen he....als je testen gaat lopen uittesten...
Meis,...ik moet wel....anders word ik horendol.... Als je bedenkt dat ik drie dagen geleden nog een potje heb lopen huilen omdat mijn temp naar benee ging en ik al wat rood verloor.... Dus de ergste klap is weer voorbij... Nu alleen nog ongi worden ff... Ik zeg wel eens....ik ben net onkruid...veer altijd weer terug...
...en die veerkracht is wat ik wel in jou bewonder. Ik ben vandaag voor 't eerst ongi geworden na de miskraam op 14 september... 't zal tijd worden ;-( Dus... we zouden gelijk op kunnen... goed voornemen voor 2007!?!
Zoals ik al dacht.....hier zijn de wederom doorgebroken.... Gelukkig heb ik de klapper 2 dagen geleden al gehad. Mijn temp is wel nog hoog, maar mijn borsten waren vandaag amper nog gevoelig...ik wist het dus al.. Tis wel weer heftig gelijk...net als de afgelopen twee keer...zou nu pas mijn pil uit gewerkt zijn?